Κατι ακομα, αφου το σασι ε46 σηκωνει και το 2.2 και το 3λιτρο μοτερ, γιατι να μη γινεται να το δηλωσεις το αμαξι σαν 3λιτρο; Περιεργο μου φαινεται
Κατι ακομα, αφου το σασι ε46 σηκωνει και το 2.2 και το 3λιτρο μοτερ, γιατι να μη γινεται να το δηλωσεις το αμαξι σαν 3λιτρο; Περιεργο μου φαινεται
BILL007 (20-05-15)
οταν θα πας να περασεις ΚΤΕΟ θα τους ενημερωσεις και εκεινοι θα σε καθοδηγησουν.
να εχεις μαζι σου οτι χαρτια και τιμολογια εχεις απο την επισκευη του μοτερ, θα συμπληρωσεις τις αιτησεις στο υπουργειο και ολα καλα.
υπαρχει σχετικη εγκυκλειος και για αυτο, αλλα δεν ειμαι στον υπολογιστη του σπιτιου για να στην ανεβασω.
κοιτα στο site του www.yme.gr ή μπορεις να ρωτησεις σε ενα ΚΤΕΟ ή ΚΕΠ (αυτο μπορει να γινει και μεσω ΚΕΠ αν θυμαμαι καλα).
σε καθε περιπτωση, δεν τους ενδιαφερει το serial number του κινητηρα, αλλα να αναγραφεται ο τυπος (π.χ. S50B32S1) και ο κυβισμος.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 22-05-15 στις 13:36
BILL007 (24-05-15)
η αντικατασταση μοτερ , εχει γινει την δεκαετια του 80 απο την επισημη vw.
η νεα κασα δεν αναγραφει τιποτα...παρα το σηματακι της vw. Επισης η αδεια δεν αναγραφει κωδικο-serial number και φυσικα δεν υπαρχουν τιμολογια.
Οταν λοιπον στην ιδια την αδεια δεν αναγραφει τιποτα...υποθετω πως και αλλο μοτερ ανευ αριθμου να εβαζα ..παλι ''νομιμος'' θα ημουν.