Σελίδα 143 από 231 ΠρώτηΠρώτη ... 4393133141142143144145153193 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1.421 έως 1.430 από 2308

Θέμα: τέλη κυκλοφορίας - έκτακτη εισφορά - κατάθεση πινακίδων ΙΙ

  1. #1421
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καταρχας το σκεπτικό δεν είναι δικό μου !
    Κατα δευτερον το αρθρο δεν κάνει κανένα διαχωρισμό σε κατηγορίες euro 4, 5 ή 6 απλά αναφέρει
    οτι στις πόλεις δημιουργουνται ιδανικές συνθήκες για ανάπτυξη σωματιδίων και οτι δεν συντηρούνται σωστά.
    Εσυ που διάβασες οτι θα επιβαρυνθούν μόνο τα παλιάς τεχνολογίας ρυπογόνα?

  2. #1422
    Εγγραφή
    20-08-13
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    732
    Thanked
    2785
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όταν μιλάει για μαύρο συννεφο πια εννοεί? Έχεις δει diesel με euro 5 και 6 να βγάζει ντουμανια ? ?

    Τα έχεις μπερδέψει μου φαίνεται, πλέον τα diesel δεν είναι αυτά που βλέπαμε παλιά ( στα οποία και αναφέρεται. .παρέθεσα κομμάτι του άρθρου που ανεβασες στο προηγούμενο ποστ όπου μιλάει ξεκάθαρα για πια εννοεί. .. )
    μαύρο σύννεφο = diesel euro 3 και κάτω. .. ισως και 4 ...

  3. #1423
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο αναπληρωτής υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιάννης Τσιρώνης προανήγγειλε πως σιγά-σιγά θα υπάρξουν μέτρα κατά της πετρελαιοκίνησης, τα οποία δρομολογούνται για το επόμενο χρονικό διάστημα.

    Σε συνέντευξή του στο enikonomia.gr υποστήριξε πως τα πετρελαιοκίνητα οχήματα (αυτοκίνητα, ταξί, φορτηγά και γενικότερα τα μεταφορικά μέσα) είναι τα πιο επικίνδυνα και τα πλέον ρυπογόνα.

    Τόνισε μάλιστα πως το ένα κράτος-μέλος μετά το άλλο λαμβάνουν μέτρα κατά της πετρελαιοκίνησης, καθώς οι εκπομπές μικροσωματιδίων αποτελούν κίνδυνο-θάνατο για την υγεία των πολιτών.

    «Στην Ελλάδα, και ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα δημιουργούνται οι ιδανικές συνθήκες η συγκέντρωση μικροσωματιδίων είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για τους πολίτες που ζουν εκεί. Δεν είναι δυνατό να αντικρίζεις καθημερινά στους δρόμους της Αθήνας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, ταξί και φορτηγά που κατά την εκκίνηση ή την πορεία τους να δημιουργείται ένα πυκνό μαύρο σύννεφο που δεν σου επιτρέπει να δεις ούτε την πινακίδα του και να αναρωτιέσαι πώς κανένας αστυνομικός, κανένα ΚΤΕΟ ή γενικότερα κανένας ελεγκτικός μηχανισμός δεν έχει κόψει από την κυκλοφορία αυτά τα οχήματα» τόνισε με έμφαση ο υπουργός.

    «Αυτό πρέπει να σταματήσει» τονίζει ο κ. Τσιρώνης, επικαλούμενος την ενεργοποίηση των ελεγκτικών μηχανισμών.

    Παράλληλα ο αναπληρωτής υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας επισημαίνει πως ένας επιπλέον λόγος που τα πετρελαιοκίνητα οχήματα ρυπαίνουν περισσότερο στην Ελλάδα έχει να κάνει με το γεγονός πως δεν συντηρούνται σωστά, με αποτέλεσμα να έχουν μετατραπεί σε «ωρολογιακές βόμβες» για τη δημόσια υγεία!

    Από την πλευρά του υπουργείου Οικονομικών πάντως δηλώνουν άγνοια για το θέμα και υποστηρίζουν πως δεν έχει εξεταστεί κάποιο μέτρο κατά της πετρελαιοκίνησης.


    Τι ακριβώς δεν θέλεις να καταλάβεις ??? Ο κ.Τσιρώνης δεν ξέρει οτι στην Αθήνα δεν κυκλοφορούν κάτω απο euro 5 χωρις dpf και οτι δεν βγάζουν ντουμάνι ??????
    ή μήπως ξέρει οτι μερικοί τα ακυρώνουν-αφαιρούν για να μην παιδευονται με αναγεννήσεις και λοιπά προβλήματα
    ή μήπως χέστηκε για το περιβάλον και απλά βρήκε νέα πηγή εσόδων ?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Konstantinos E60 : 08-05-15 στις 00:17

  4. The Following User Says Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (08-05-15)

  5. #1424
    Εγγραφή
    20-08-13
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    732
    Thanked
    2785
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε μου πετάς ένα άρθρο και αναφέρεσαι σε όσους έχουν diesel και ότι θα "μας" τον φορέσουν οτι θα ειναι ταφοπλακα για την αγορα αυτοκινητων κτλ κτλ ε αυτό που κάνεις είναι λάθος και άσχημο. ..δες τα προηγούμενα ποστ σου!!!
    Σου εξηγώ ότι το άρθρο δεν αναφέρεται στις 116d X3 20d κτλ κτλ αλλά σε βαρέα και παλιά οχήματα ή παλιά ταξί κτλ που βγάζουν ντουμανια... ή όπως σωστά αναφέρεις στο τελευταίο σου μηνυμα σε όσους έχουν βγάλει το φίλτρο dpf που επί το πλείστον είναι οι "επαγγελματιες" οδηγοί και όχι ο μέσος οδηγός.
    Η ένσταση μου εξαρχής αυτή και τίποτα άλλο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Alex_ : 08-05-15 στις 07:36

  6. #1425
    Εγγραφή
    28-03-10
    Περιοχή
    ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    544
    Thanked
    489
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Alex_ Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...Δεν πρόκειται να γίνει αυτό . Το αρθρο λεει οτι Θα βαλουν μόνο σε αυτά που είναι ρυπογόνα τα οποία είναι μόνο αυτά που είναι παλιάς γενιας και όχι σε αυτά που έχουν ρύπους λιγότερους ακομα και από αυτά της βενζίνης. ..
    Δεν γίνεται να υπάρχει αμαξι με λιγότερους ρύπους και να πληρώνει πιο πολλά από ένα που που μολύνει παραπάνω την ατμόσφαιρα. ..δεν στέκει το σκεπτικό σου...


    Κομμάτι από αυτό που λέει το άρθρο. ..όπου μιλάει για το αυτονόητο και το σωστό...


    Δεν είναι δυνατό να αντικρίζεις καθημερινά στους δρόμους της Αθήνας πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, ταξί και φορτηγά που κατά την εκκίνηση ή την πορεία τους να δημιουργείται ένα πυκνό μαύρο σύννεφο που δεν σου επιτρέπει να δεις ούτε την πινακίδα του και να αναρωτιέσαι πώς κανένας αστυνομικός, κανένα ΚΤΕΟ ή γενικότερα κανένας ελεγκτικός μηχανισμός δεν έχει κόψει από την κυκλοφορία αυτά τα οχήματα» τόνισε με έμφαση ο υπουργός.

    «Αυτό πρέπει να σταματήσει» τονίζει ο κ. Τσιρώνης, επικαλούμενος την ενεργοποίηση των ελεγκτικών μηχανισμών.
    Καλημέρα, μήπως πρέπει να κάνουν πρώτα μια αλλαγή στα μπεκ και στην τρόμπα?
    Αυτά τα οχήματα βγάζουν έτσι ντουμάνια γιατί δεν έχουν κάνει συντήρηση ποτέ...


    https://www.airtrans.gr


    "Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
    Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."

  7. #1426
    Εγγραφή
    20-08-13
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    732
    Thanked
    2785
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω τι πρέπει να κάνουν δεν είμαι μηχανικός , οι μηχανικοί δίνουν οδηγίες και οι υπόλοιποι πρατουν. Αν και μου φαίνεται χλωμό να βγάζουν τετοια ντουμανια μόνο λόγω μπεκ και τρομπας αλλά από την άλλη μάλλον έχεις δίκιο , δεν έχει γίνει συντήρηση πότε.
    Όπως και να έχει το άρθρο είναι σωστό και πρέπει οντως να γίνει κάτι με ολους αυτούς!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Alex_ : 08-05-15 στις 07:52

  8. #1427
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Alex_ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε μου πετάς ένα άρθρο και αναφέρεσαι σε όσους έχουν diesel και ότι θα "μας" τον φορέσουν οτι θα ειναι ταφοπλακα για την αγορα αυτοκινητων κτλ κτλ ε αυτό που κάνεις είναι λάθος και άσχημο. ..δες τα προηγούμενα ποστ σου!!!
    Σου εξηγώ ότι το άρθρο δεν αναφέρεται στις 116d X3 20d κτλ κτλ αλλά σε βαρέα και παλιά οχήματα ή παλιά ταξί κτλ που βγάζουν ντουμανια... ή όπως σωστά αναφέρεις στο τελευταίο σου μηνυμα σε όσους έχουν βγάλει το φίλτρο dpf που επί το πλείστον είναι οι "επαγγελματιες" οδηγοί και όχι ο μέσος οδηγός.
    Η ένσταση μου εξαρχής αυτή και τίποτα άλλο.
    Ευχομαι να έχεις δίκιο και να βλέπω μόνο εγω οτι προσπαθούν να τσουβαλιάσουν όλα τα πετρελαιοκίνητα ,ανεξάρτητα σε ποια κατηγορία ανήκουν, βρίσκοντας πάτημα για νέους φόρους.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    Alex_ (08-05-15), eru657 (08-05-15)

  10. #1428
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Alex_ Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... Έχεις δει diesel με euro 5 και 6 να βγάζει ντουμανια ? ?

    ...
    320d f30

  11. #1429
    Εγγραφή
    20-08-13
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    732
    Thanked
    2785
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πάω πάσο τότε. ...

  12. #1430
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Δυστυχώς euro 5 και euro 6 θέλουν αριθμό κετανίου 55.
    Τα ελληνικά διυλιστήρια βγάζουν καύσιμο με αριθμό από 51 έως 54
    ανάλογα την χώρα από την οποία έχουν προμηθευθεί το πετρέλαιο.

Σελίδα 143 από 231 ΠρώτηΠρώτη ... 4393133141142143144145153193 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP