Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 53

Θέμα: ροϊκή εξέλιξη κεφαλής Μ54Β30

  1. #41
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να πώ κι εγώ οτι σε σχετική συζήτηση που είχα με τους ανθρώπους της ESS, για το τελευταίο στάδιο-setup (TS3) του κομπρέσσορά τους, συνιστούν porting στην εξαγωγή.
    Όχι οτι είναι απαραίτητο, ούτε χρειάζονται άλλες βαλβίδες, λένε όμως οτι αν υπάρχει δυνατότητα να γίνει, μ´αυτό τον τρόπο γίνεται optimization της απόδοσης.
    Για όσους δεν ξέρουν, αναφέρομαι σε κινητήρα Μ54Β30 με twin-screw ESS κομπρέσσορα που να δουλεύει σε 14-15 psi, με χρήση βελτιωμένης εξαγωγής (χταπόδι, αγών. καταλύτες, εξάτμιση)
    Με τέτοιο set-up (χωρίς μεθανόλες) η ESS μιλάει για απόδοση γύρω στους 450 ίππους (έχει σχέση και τί βενζίνη χρησιμοποιείται)

    Πάντως το porting στην συγκεκριμένη υλοποίηση-εφαρμογή είναι ξεκάθαρο οτι προτείνουν αποκλειστικά για optimization (διορθωτική βελτίωση το αντιλαμβάνομαι) στο πιο "ακραίο" setup του προϊόντος τους.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    BILL007 (05-05-15), turbodog (05-05-15)

  3. #42
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επίσης για την ιστορία, δεν έχω τούρμπο για να μου περιορίζει το μέγεθός του την εξαγωγή. έχω κομπρέσσορα.
    Γνωριζω οτι εχεις κομπρεσσορα. Αναφερθηκες ομως παραπανω στα υπερτροφοδοτουμενα συνολα γενικοτερα και οχι στα κομπρεσσορατα μονο γιαυτο και σου εξηγησα το τι ακριβως λυσεις ακολουθουνται σε αυτα τα setup.

    Στα κομπρεσσορατα τωρα, επειδη το κομματι της εξαγωγης συνεχιζει να παραμενει 'ατμοσφαιρικο' εχει καποιο νοημα η ροικη εξελιξη περισσοτερο απο οτι στα turbo, κυριως στο κομματι της εξαγωγης για να δωσουμε λιγο χωρο στα καυσαερια εξαγωγης αλλα και σε αυτην την περιπτωση, αρκετα λεφτα για λιγα αλογα αν ολα τα υπολοιπα παραμεινουν ιδια. Ροικη εξελιξη με φιμωμενο μη σχεδιασμενο σωστα χταποδι για τα αλογα που παμε, νομιζεις οτι θα δωσει πολλα αλογα?

    Οπως εγραψα παραπανω, στα FI συνολα, ροικη κανουμε αφου εχουμε τερματισει τα υπολοιπα.Αυτην ειναι η αποψη μου, αλλα και πολλων αλλων που ασχολουνται σοβαρα με την βελτιωση κινητηρων.

    Η αποψη του κ. Σεβνταλη σεβαστη, αλλα προσωπικα δεν θα την λαμβανα υποψιν. Ρωτωντας ενα καπακα αν αξιζει να βελτιωσω το καπακι μου, ειναι σαν να ρωταω εναν μαντρα αν τα αυτοκινητα που πουλαει στην μαντρα του ειναι ολα καλα.

    Οπως σεβαστη ειναι και η δικη σου αποψη.

    Καλα αποτελεσματα με το project σου
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 05-05-15 στις 10:55

  4. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (05-05-15), BILL007 (05-05-15), VanVIC (05-05-15)

  5. #43
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γνωριζω οτι εχεις κομπρεσσορα. Αναφερθηκες ομως παραπανω στα υπερτροφοδοτουμενα συνολα γενικοτερα και οχι στα κομπρεσσορατα μονο γιαυτο και σου εξηγησα το τι ακριβως λυσεις ακολουθουνται σε αυτα τα setup.

    Στα κομπρεσσορατα τωρα, επειδη το κομματι της εξαγωγης συνεχιζει να παραμενει 'ατμοσφαιρικο' εχει καποιο νοημα η ροικη εξελιξη περισσοτερο απο οτι στα turbo, κυριως στο κομματι της εξαγωγης για να δωσουμε λιγο χωρο στα καυσαερια εξαγωγης αλλα και σε αυτην την περιπτωση, αρκετα λεφτα για λιγα αλογα αν ολα τα υπολοιπα παραμεινουν ιδια. Ροικη εξελιξη με φιμωμενο μη σχεδιασμενο σωστα χταποδι για τα αλογα που παμε, νομιζεις οτι θα δωσει πολλα αλογα?

    Οπως εγραψα παραπανω, στα FI συνολα, ροικη κανουμε αφου εχουμε τερματισει τα υπολοιπα.Αυτην ειναι η αποψη μου, αλλα και πολλων αλλων που ασχολουνται σοβαρα με την βελτιωση κινητηρων.

    Η αποψη του κ. Σεβνταλη σεβαστη, αλλα προσωπικα δεν θα την λαμβανα υποψιν. Ρωτωντας ενα καπακα αν αξιζει να βελτιωσω το καπακι μου, ειναι σαν να ρωταω εναν μαντρα αν τα αυτοκινητα που πουλαει στην μαντρα του ειναι ολα καλα.

    Οπως σεβαστη ειναι και η δικη σου αποψη.

    Καλα αποτελεσματα με το project σου
    ο στόχος είναι πολλαπλός. δεν είναι μόνο τα άλογα.
    επίσης τα χταπόδια μου είναι πολύ καλά.
    αν επιτευχθεί 15-20% αύξηση της αναπνοής δεν είναι αμελητέα ποσότητα.
    πραγματικά όπου και να ψάξεις για forced induction στο διαδίκτυο θα βρεις σχεδόν αντίθετα πράγματα από αυτά που λες.
    οι περισσότεροι έχουν κόλλημα με τα μεγάλα bar στην υπερτροφοδότηση. εγώ προτιμώ αύξηση της αποδοτικότητας.
    ο σεβδαλής ήταν ο τελευταίος που ρώτησα. ψάξτε παρακαλώ στο νετ. αμέτρητες πληροφορίες.

    ευχαριστώ. κι εγώ ελπίζω να πάει καλά.

  6. #44
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    βριλησσια
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    75
    Thanked
    28
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ο στόχος είναι πολλαπλός. δεν είναι μόνο τα άλογα.
    επίσης τα χταπόδια μου είναι πολύ καλά.
    αν επιτευχθεί 15-20% αύξηση της αναπνοής δεν είναι αμελητέα ποσότητα.
    πραγματικά όπου και να ψάξεις για forced induction στο διαδίκτυο θα βρεις σχεδόν αντίθετα πράγματα από αυτά που λες.
    οι περισσότεροι έχουν κόλλημα με τα μεγάλα bar στην υπερτροφοδότηση. εγώ προτιμώ αύξηση της αποδοτικότητας.
    ο σεβδαλής ήταν ο τελευταίος που ρώτησα. ψάξτε παρακαλώ στο νετ. αμέτρητες πληροφορίες.

    ευχαριστώ. κι εγώ ελπίζω να πάει καλά.
    ο Σεβδαλης ειναι απο τους καλυτερους..
    Ο Δακης απο την πολυ δουλεια εχει χασει την μπαλα...

    Οσο αφορα το εαν κερδιζεις με την ροικη η οχι..εχει να κανει καθαρα με το σχεδιασμο της κεφαλής..δεν ειναι λιγοι αυτοι που το παρακαναν.

    Απο εκει και επειτα ...αβανς..δεν θα δεις απο ενα καλο καπάκι σε καμια περίπτωση(και τα 600 euros δεν τα λες λιγα)...με ενα απλο κιτ μεθανολης λυνεις το θεμα σου...

  7. The Following User Says Thank You to saikoe39 For This Useful Post:

    Kostas Maras (06-05-15)

  8. #45
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο saikoe39 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ο Σεβδαλης ειναι απο τους καλυτερους..
    Ο Δακης απο την πολυ δουλεια εχει χασει την μπαλα...

    Οσο αφορα το εαν κερδιζεις με την ροικη η οχι..εχει να κανει καθαρα με το σχεδιασμο της κεφαλής..δεν ειναι λιγοι αυτοι που το παρακαναν.

    Απο εκει και επειτα ...αβανς..δεν θα δεις απο ενα καλο καπάκι σε καμια περίπτωση(και τα 600 euros δεν τα λες λιγα)...με ενα απλο κιτ μεθανολης λυνεις το θεμα σου...
    μου αρέσει να μιλάω με αριθμούς. ένα πλήρως εξελιγμένο καπάκι φτάνει στα 240CFM από 200CFM στην εισαγωγή και 200CFM από 160CFM στην εξαγωγή.
    νούμερα πολύ κοντά στο καπάκι του s54.
    αν αυτό θεωρείται λίγο και σιγά το πράγμα, τότε τί θεωρείται σημαντικό;

    η προπορία/αργοπορία επηρεάζεται από τις θερμοκρασίες στο χώρο καύσης. έχω εγκαταστήσει snow performance kit στο αυτοκίνητο. αυτό βοηθάει φυσικά αλλά δεν έχει να κάνει με την βελτιστοποίηση του συστήματος.

    το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά απροβλημάτιστα από πέρυσι το καλοκαίρι με 0,7bar πίεση. δεν έχω κάποιο θέμα. βελτίωση κάνω γιατί με τρώει η τσέπη μου.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (06-05-15), VanVIC (06-05-15)

  10. #46
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η προπορία/αργοπορία επηρεάζεται από τις θερμοκρασίες στο χώρο καύσης.
    Το ακριβως αντιθετο. Η προπορεια/αργοπορια επηρεαζει τις θερμοκρασιες που θα εχουμε. Αυτο το βλεπουμε χρονια στα turbo καθως λαθος αβανς δινει αυξημενες θερμοκρασιες εξαγωγης στα πυρομετρα

  11. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (06-05-15), compactM3 (20-06-15), paganis (06-05-15), VanVIC (06-05-15)

  12. #47
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ακριβως αντιθετο. Η προπορεια/αργοπορια επηρεαζει τις θερμοκρασιες που θα εχουμε. Αυτο το βλεπουμε χρονια στα turbo καθως λαθος αβανς δινει αυξημενες θερμοκρασιες εξαγωγης στα πυρομετρα
    αυτό εννοούσα. λάθος έκφραση.

  13. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    VanVIC (06-05-15)

  14. #48
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    το αυτοκίνητο δουλεύει μια χαρά απροβλημάτιστα από πέρυσι το καλοκαίρι με 0,7bar πίεση. δεν έχω κάποιο θέμα. βελτίωση κάνω γιατί με τρώει η τσέπη μου.
    Με τις μεθανόλες σε λειτουργία προφανώς είσαι αρκετά πιο δυνατός (και γρήγορος) απο το εργοστασιακό Μ5 (Ε39)
    Ωραία δουλειά Στέφανε !

  15. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    stefm5 (06-05-15)

  16. #49
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στεφανε τι ιξωδες λαδιου βαζεις;
    Ρωταω για την χρηση κομπρεσσορα αν αλλαζεις απο το κλασσικο 5w30 σε κατι αλλο.

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  17. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    BILL007 (22-06-15)

  18. #50
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    stefm5 Έχει προχωρήσει το project με την κεφαλή?



Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP