Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 3002

Θέμα: Αγγελίες από το νετ 6

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το θεμα ειναι οτι δεν μπορεις να δεις την κατασταση των μεταλλων μονο με την καμερα! Θα πρεπει να τα ''λυσεις'' για να τα δεις..Με την καμερα βλεπεις αυτα που δειχνει και το βιντεακι, τοιχωματα κυλινδρων, βαλβιδες και πανω μερος του εμβολου, ουτε καν τα ελατηρια..σιγουρα ειναι πολυ καλυτερο απο το να παρεις ''γουρουνι στο σακι'' αλλα τα επιμαχα σημεια δεν τα βλεπεις!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. The Following 11 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    A8hnaios (02-05-15), alexm (02-05-15), aristent (02-05-15), BILL007 (02-05-15), chrisgiapz3 (05-05-15), deepBLUE (02-05-15), diosak (03-05-15), doctore (02-05-15), Konstantinos E60 (02-05-15), TakisKal (04-05-15), zaharias (03-05-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    7.046
    Thanked
    20214
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θεμα ειναι οτι δεν μπορεις να δεις την κατασταση των μεταλλων μονο με την καμερα! Θα πρεπει να τα ''λυσεις'' για να τα δεις..Με την καμερα βλεπεις αυτα που δειχνει και το βιντεακι, τοιχωματα κυλινδρων, βαλβιδες και πανω μερος του εμβολου, ουτε καν τα ελατηρια..σιγουρα ειναι πολυ καλυτερο απο το να παρεις ''γουρουνι στο σακι'' αλλα τα επιμαχα σημεια δεν τα βλεπεις!
    Να σου πω το πιο απλό ,μπορεί το αμάξι να εχει γδάρει ακόμα και στρόφαλο να εχουν αλλαχτεί μέταλλα να δείχνει οκ το αμάξι και σε λίγο καιρό μπουμ !!!
    Πρέπει να μετρηθούν και τα κόμβια στροφάλου
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  4. The Following 3 Users Say Thank You to deepBLUE For This Useful Post:

    BILL007 (02-05-15), pilot (03-05-15), VanVIC (02-05-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ενταξει μην τρελαθουμε κιολας, δεν εσπασαν ολα τα V10 και ουτε ντε και καλα ειναι εν΄δυναμει να σπασουν.
    Υπηρξαν πραγματι πολλα που εκαναν κραου, υπαρχουν και πολλα ομως που εχουν 120000+ μιλια και χαιρουν ακρας υγειας.
    Ειναι καρατσεκαρισμενο πλεον οτι ολα εχουν να κανουν, κατα πρωτον με τις κατασκευαστικες ανοχες του στροφαλου, κατα δευτερο με τις κατασκευαστικες ανοχες των μεταλλων, κατα τριτο και με λιγοτερη συμμετοχη στο προβλημα στις ανοχες μονταρισματος του κινητηρα.
    Με τα καινουργια μεταλλα εχουν αρχισει οι ελεγχοι μετα απο 40000 μιλια και η φθορα ειναι αναλογη με τα πριν, αν και λιγο λιγοτερη.
    Το παραξενο ειναι οτι ανοιχτηκαν δυο μοτερ για δοκιμη με 3000 μιλια το ενα και 4000 μιλια το αλλο και ειχαν τα μεταλλα ακριβως την ιδια φθορα με αυτο με τα 40000 μιλια!!!
    Εν τελει για να μην ειμαστε και εκτος θεματος του θρεντ, το συγκεκριμενο Μ5 εαν εχει αυτα τα χλμ που γραφει και ειναι σε καλη κατασταση μεσα-εξω
    μια χαρα ευκαιρια ειναι!!!
    Εαν τωρα γεννησει... το μοτερ, στα μπιχλιμιδι@ του..., 24000 + 10= 34000, σε αλλους μπορει να εχει στοιχισει 144000+ το ιδιο αυτοκινητο!!!

  6. The Following 10 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (02-05-15), BILL007 (02-05-15), chrisgiapz3 (05-05-15), EVERGET (02-05-15), HLIAS - E36 (04-05-15), Konstantinos E60 (03-05-15), mark e92 (04-05-15), pilot (03-05-15), vded (04-05-15), zaharias (03-05-15)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP