Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 53

Θέμα: ροϊκή εξέλιξη κεφαλής Μ54Β30

  1. #31
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι το κανουν και εδω?
    Δεν ρωτάμε τα αυτονόητα Δημήτρη



  2. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    turbodog (02-05-15)

  3. #32
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ρωτάμε τα αυτονόητα Δημήτρη
    Σωστα. Αλλωστε εδω στην Ελλαδα αντι για την 5 axis CNC κατεργασια εχουμε την 2 hand mesa-ekso kai opoion parei o haros method . Racing καταστασεις λεμε


  4. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (02-05-15), Kazakos Garage (20-06-15), Lefterisk (06-05-15), Leonidas_E39 (02-05-15), Βασιλης (22-06-15)

  5. #33
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστα. Αλλωστε εδω στην Ελλαδα αντι για την 5 axis CNC κατεργασια εχουμε την 2 hand mesa-ekso kai opoion parei o haros method . Racing καταστασεις λεμε
    Αμα έχει σταθερό χέρι ο μάστορας μην φοβάσαι τίποτα



  6. The Following 3 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    compactM3 (02-05-15), Leonidas_E39 (02-05-15), Βασιλης (22-06-15)

  7. #34
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αμα έχει σταθερό χέρι ο μάστορας μην φοβάσαι τίποτα
    καποιες φορες το εμπειρο ματι και η ανθρωπινη αφη, ειναι ανωτερη απο την καλυτερη τεχνολογια.

  8. #35
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αμα έχει σταθερό χέρι ο μάστορας μην φοβάσαι τίποτα
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    καποιες φορες το εμπειρο ματι και η ανθρωπινη αφη, ειναι ανωτερη απο την καλυτερη τεχνολογια.
    Λευτέρη θα συμφωνήσω αλλά συγκεκριμένα πώς μπορείς να διασφαλίσεις ότι αν πρόκειται για την δική σου περίπτωση, ο "καλλιτέχνης" θα σε περιποιηθεί σαν να ήταν δικό του;

  9. #36
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν μπορεις..γι αυτο 2 φορες που εκανα ροικη( πεζο 106 και 206, ουσιαστικα παρομοια κεφαλη), το εκανα μονος μου, χωρις να διεκδικω το αλαθητο.(στο δρομο ομως ηταν θετικα τα αποτελεσματα)
    θελει υπομονη, βασικες γνωσεις, αυτοσχεδιασμο, μετρησεις και πολυ σταθερο χερι...ειναι χειρουργειο και τα λαθη δεν διορθωνονται.
    ουτε εγω συμπαθω τα μαστορια, αλλα δεν ειναι αναγκη να εχεις εξοπλισμο εκατομμυριων και να ανοιξεις-γυαλισεις μια κεφαλη.

  10. The Following User Says Thank You to paganis For This Useful Post:

    A8hnaios (02-05-15)

  11. #37
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η ροική εξέλικη ΔΕΝ είναι μόνο για τα ατμοσφαιρικά μοτέρ. ειδικά στα υπερτροφοδοτούμενα έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα όταν δοθεί βάρος στην εξαγωγή.
    συνήθως μπουκώνουμε ένα μοτέρ με τεράστιο όγκο αέρα και δεν μας απασχολεί πως θα φύγει. συνέπεια υψηλές πιέσεις στο χώρο καύσης, υψηλές θερμοκρασίες και αναγκαστικά προγραμματισμός με αργοπορία.
    ένα καπάκι που αναπνέει καλύτερα, αναπνέει σε όλες τις εφαρμογές.

    το cnc μηχάνημα απλώς αντιγράφει σε όλους τους κυλίνδρους το σχέδιο που κάνει κάποιος στον ένα κύλινδρο. ο μάστορας δεν αντικαθίσταται. μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ο ειδικός προσθέτει υλικό στις θυρίδες.

    ο σουηδός λέγεται erland cox.

    το σχέδιο προχωράει κανονικά. στο ροόμετρο θα μπει το καπάκι μαζί με την εισαγωγή και τα χταπόδια. μέσα στην εβδομάδα περιμένουμε τις oversize βαλβίδες supertech 34mm/31,5mm.

  12. The Following 8 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    A8hnaios (04-05-15), BILL007 (05-05-15), paganis (04-05-15), Panos 316T (04-05-15), VanVIC (05-05-15), Vassilis ///M (05-05-15), wheelman (05-05-15), Βασιλης (22-06-15)

  13. #38
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η ροικη εξελιξη ειναι κυριως για τους Ν/Α κινητηρες καθως ειναι ο μονος τροπος να βγαλουν αλογα. Οι περισσοτεροι υπερτροφοδοτουμενοι κινητηρες, με τα σωστα πραγματα μπορουν πολυ ευκολα να υπερδιπλασιασουν την ισχυ τους χωρις καν να πειραχτει το καπακι. Παραδειγματα απειρα βλεπε EVO, VAG group, Subaru , Supra κτλ.
    Μιας και που αναφερεσαι στα υπερτροφοδοτουμενα, ενα setup με μικρο turbo (δηλ. με μικρο μαντεμι και φτερωτη εξαγωγης) θα πνιγει τα καυσαερια στην εισοδο του μαντεμιου οταν θα παμε για μεγαλες πιεσεις και πολλα αλογα μιας και που εκει θα ειναι αρκετα στενο εκ κατασκευης για να διαχειριστει την αυξημενη ποσοτητα καυσαεριων. Οτι ροικη και να κανεις στο καπακι, παλι το ιδιο στουμπωμα θα εχεις. Αλλωστε το back pressure στα turbo ειναι παντα ενας παραγοντας που εξαρταται ΚΥΡΙΩΣ απο το turbo που χρησιμοποιειται και μετα απο τα υπολοιπα.
    Intercooler. Αν δεν ειναι σωστα σχεδιασμενο να εχει την παροχη/ικανοτητα να διαχειριστει τον αυξημενο αερα θα εχεις αυξημενες θερμοκρασιες εισαγωγης. Δεν πανα ναχεις κανει τερμα ροικες, το μοτερ θα κοβει αβανς λογω αυξημενων θερμοκρασιων.
    Μεθανολες. Στα FI κανουν φοβερη δουλεια. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα εχουν και καλυτερα αποτελεσμα απο μονες τους σε σχεση με μια ροικη.

    Αν νομιζεις οτι η ροικη ειναι το καλυτερο value for money για τον κινητηρα σου, τοτε καλη επιτυχια με το project σου. Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν ειναι οτι καλυτερο για τα FI και ειναι κατι που ακολουθουμε αφου εχουμε τερματισει τα υπολοιπα. Φυσικα και η διαφορετικη αποψη σου ειναι σεβαστη.

    Το CNC στα σωστα χερια ειναι οτι καλυτερο. Η ακριβεια που μπορει να πετυχει στον σχεδιασμο δεν την πιανει κανενα χερι. Φυσικα και το CNC αν το προγραμματισει χασαπης και οχι μαστορας, σφαγμενο θα βγει το καπακι. Οπως και φυσικα μπορει να γινει και εξισου καλη δουλεια και με το χερι. Οχι ομως οτι ειναι καλυτερο απο ενα 5 axis CNC.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 05-05-15 στις 00:16

  14. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (05-05-15), BILL007 (05-05-15), paganis (05-05-15), Vassilis ///M (05-05-15)

  15. #39
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν έχω παραθέσει τί έχω κάνει στο μοτέρ μου.
    ειδικός δεν είμαι για αμφισβητήσω αυτούς που είναι.
    ο γερμανός προγραμματιστής μου ήταν απόλυτα θετικός, όπως είναι και μεγάλα φόρα του εξωτερικού. ο κ. σεβδαλής το ίδιο. όλοι άσχετοι;
    μια φορά, έτσι για την αλλαγή, ας περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα.

  16. #40
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    επίσης για την ιστορία, δεν έχω τούρμπο για να μου περιορίζει το μέγεθός του την εξαγωγή. έχω κομπρέσσορα.

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP