turbodog (02-05-15)
BILL007 (02-05-15), Kazakos Garage (20-06-15), Lefterisk (06-05-15), Leonidas_E39 (02-05-15), Βασιλης (22-06-15)
compactM3 (02-05-15), Leonidas_E39 (02-05-15), Βασιλης (22-06-15)
Δεν μπορεις..γι αυτο 2 φορες που εκανα ροικη( πεζο 106 και 206, ουσιαστικα παρομοια κεφαλη), το εκανα μονος μου, χωρις να διεκδικω το αλαθητο.(στο δρομο ομως ηταν θετικα τα αποτελεσματα)
θελει υπομονη, βασικες γνωσεις, αυτοσχεδιασμο, μετρησεις και πολυ σταθερο χερι...ειναι χειρουργειο και τα λαθη δεν διορθωνονται.
ουτε εγω συμπαθω τα μαστορια, αλλα δεν ειναι αναγκη να εχεις εξοπλισμο εκατομμυριων και να ανοιξεις-γυαλισεις μια κεφαλη.
A8hnaios (02-05-15)
η ροική εξέλικη ΔΕΝ είναι μόνο για τα ατμοσφαιρικά μοτέρ. ειδικά στα υπερτροφοδοτούμενα έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα όταν δοθεί βάρος στην εξαγωγή.
συνήθως μπουκώνουμε ένα μοτέρ με τεράστιο όγκο αέρα και δεν μας απασχολεί πως θα φύγει. συνέπεια υψηλές πιέσεις στο χώρο καύσης, υψηλές θερμοκρασίες και αναγκαστικά προγραμματισμός με αργοπορία.
ένα καπάκι που αναπνέει καλύτερα, αναπνέει σε όλες τις εφαρμογές.
το cnc μηχάνημα απλώς αντιγράφει σε όλους τους κυλίνδρους το σχέδιο που κάνει κάποιος στον ένα κύλινδρο. ο μάστορας δεν αντικαθίσταται. μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ο ειδικός προσθέτει υλικό στις θυρίδες.
ο σουηδός λέγεται erland cox.
το σχέδιο προχωράει κανονικά. στο ροόμετρο θα μπει το καπάκι μαζί με την εισαγωγή και τα χταπόδια. μέσα στην εβδομάδα περιμένουμε τις oversize βαλβίδες supertech 34mm/31,5mm.
A8hnaios (04-05-15), BILL007 (05-05-15), paganis (04-05-15), Panos 316T (04-05-15), VanVIC (05-05-15), Vassilis ///M (05-05-15), wheelman (05-05-15), Βασιλης (22-06-15)
Η ροικη εξελιξη ειναι κυριως για τους Ν/Α κινητηρες καθως ειναι ο μονος τροπος να βγαλουν αλογα. Οι περισσοτεροι υπερτροφοδοτουμενοι κινητηρες, με τα σωστα πραγματα μπορουν πολυ ευκολα να υπερδιπλασιασουν την ισχυ τους χωρις καν να πειραχτει το καπακι. Παραδειγματα απειρα βλεπε EVO, VAG group, Subaru , Supra κτλ.
Μιας και που αναφερεσαι στα υπερτροφοδοτουμενα, ενα setup με μικρο turbo (δηλ. με μικρο μαντεμι και φτερωτη εξαγωγης) θα πνιγει τα καυσαερια στην εισοδο του μαντεμιου οταν θα παμε για μεγαλες πιεσεις και πολλα αλογα μιας και που εκει θα ειναι αρκετα στενο εκ κατασκευης για να διαχειριστει την αυξημενη ποσοτητα καυσαεριων. Οτι ροικη και να κανεις στο καπακι, παλι το ιδιο στουμπωμα θα εχεις. Αλλωστε το back pressure στα turbo ειναι παντα ενας παραγοντας που εξαρταται ΚΥΡΙΩΣ απο το turbo που χρησιμοποιειται και μετα απο τα υπολοιπα.
Intercooler. Αν δεν ειναι σωστα σχεδιασμενο να εχει την παροχη/ικανοτητα να διαχειριστει τον αυξημενο αερα θα εχεις αυξημενες θερμοκρασιες εισαγωγης. Δεν πανα ναχεις κανει τερμα ροικες, το μοτερ θα κοβει αβανς λογω αυξημενων θερμοκρασιων.
Μεθανολες. Στα FI κανουν φοβερη δουλεια. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα εχουν και καλυτερα αποτελεσμα απο μονες τους σε σχεση με μια ροικη.
Αν νομιζεις οτι η ροικη ειναι το καλυτερο value for money για τον κινητηρα σου, τοτε καλη επιτυχια με το project σου. Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν ειναι οτι καλυτερο για τα FI και ειναι κατι που ακολουθουμε αφου εχουμε τερματισει τα υπολοιπα. Φυσικα και η διαφορετικη αποψη σου ειναι σεβαστη.
Το CNC στα σωστα χερια ειναι οτι καλυτερο. Η ακριβεια που μπορει να πετυχει στον σχεδιασμο δεν την πιανει κανενα χερι. Φυσικα και το CNC αν το προγραμματισει χασαπης και οχι μαστορας, σφαγμενο θα βγει το καπακι. Οπως και φυσικα μπορει να γινει και εξισου καλη δουλεια και με το χερι. Οχι ομως οτι ειναι καλυτερο απο ενα 5 axis CNC.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 05-05-15 στις 00:16
A8hnaios (05-05-15), BILL007 (05-05-15), paganis (05-05-15), Vassilis ///M (05-05-15)
δεν έχω παραθέσει τί έχω κάνει στο μοτέρ μου.
ειδικός δεν είμαι για αμφισβητήσω αυτούς που είναι.
ο γερμανός προγραμματιστής μου ήταν απόλυτα θετικός, όπως είναι και μεγάλα φόρα του εξωτερικού. ο κ. σεβδαλής το ίδιο. όλοι άσχετοι;
μια φορά, έτσι για την αλλαγή, ας περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα.
επίσης για την ιστορία, δεν έχω τούρμπο για να μου περιορίζει το μέγεθός του την εξαγωγή. έχω κομπρέσσορα.