Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Θέμα: F20 βενζίνη, κροτάλισμα σε comfort mode

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-03-15
    Περιοχή
    Καλαμάτα
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    128
    Thanked
    306
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όταν αλλάζω ταχύτητες (σε οποιοδήποτε mode) στις 2000 στροφές και η επόμενη σχέση έρχεται περίπου στις 1400 στροφές τότε κροταλίζει ανεξάρτητα πόσο γκάζι θα δώσω. Απλά όσο περισσότερο το βυθίζω τόσο μεγαλύτερο το κροτάλισμα. Αν αλλάξω στις 3000 στροφές και πέσει στις 2400 τότε δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα. Δεν είναι λύση όμως αυτή, γιατί αν θέλω να κινηθώ ας πούμε οικονομικά, ή μέσα στην κίνηση, τότε είναι εκνευριστικό.
    Επίσης, διαπίστωσα όταν παίρνω το αμάξι μετά απο 1 μέρα π.χ. που είναι κρύο, περιμένω κανά λεπτό να πέσουν οι στροφές για να ξεκινήσω και τότε για 2-3 λεπτά δεν ακούγεται τίποτα. Αρχίζει και ακούγεται δηλαδή όταν ζεσταθεί το αμάξι.
    BMW 116i (225hp/32kg) (2015) F20 M-Pack

  2. #2
    Εγγραφή
    26-12-14
    Μηνύματα
    286
    Thanked
    113
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vded Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν αλλάζω ταχύτητες (σε οποιοδήποτε mode) στις 2000 στροφές και η επόμενη σχέση έρχεται περίπου στις 1400 στροφές τότε κροταλίζει ανεξάρτητα πόσο γκάζι θα δώσω. Απλά όσο περισσότερο το βυθίζω τόσο μεγαλύτερο το κροτάλισμα. Αν αλλάξω στις 3000 στροφές και πέσει στις 2400 τότε δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα. Δεν είναι λύση όμως αυτή, γιατί αν θέλω να κινηθώ ας πούμε οικονομικά, ή μέσα στην κίνηση, τότε είναι εκνευριστικό.
    Επίσης, διαπίστωσα όταν παίρνω το αμάξι μετά απο 1 μέρα π.χ. που είναι κρύο, περιμένω κανά λεπτό να πέσουν οι στροφές για να ξεκινήσω και τότε για 2-3 λεπτά δεν ακούγεται τίποτα. Αρχίζει και ακούγεται δηλαδή όταν ζεσταθεί το αμάξι.
    Το οτι το κροταλισμα αρχιζει με το που ζεσταθει ο κινητηρας ενισχυει την περιπτωση της προαναφλεξης.Με αυτοκινητο ολοκαινουργιο πηγαινετο εκει που το αγορασες και παρτο μονο αν ειναι ενταξει.

  3. The Following User Says Thank You to DIM27 For This Useful Post:

    skaros (29-04-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Καλαμάτα
    Μηνύματα
    190
    Thanked
    390
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδιά όντας κάτοχος δυο Σειρας 1 116i N43 στο παρελθον το "πρόβλημα" που αναφέρει ο κολλητός μου vded προκειτε για ενα συγκεκριμένο ήχο (όμοιο με αυτον οταν "βαραει" πυρακια ) ο οποίος προερχόταν όταν απο πολύ χαμηλες στροφές κάτω απ τις 1500rpm παταγες τέρμα το γκάζι και ηταν αποτέλεσμα των μπεκ υψηλής που φορανε τα εν λόγω μοτερ (μέσα στο πλαίσιο του Efficient dynamic χαρακτήρα) και σε εκείνη την φαση ( rpm's) επειδή είναι ρυθμισμένα για φτωχό μίγμα ξαφνικα τους δίνεις την εντολή για να ψεκασουν περισσότερο.Αυτό το είχα ρωτήσει και στον Σπανό σε γνωστό μου και αυτό μου είχε δώσει ως απάντηση.Ρωτηστε ή δοκιμαστε να φερετε σε αυτήν την κατασταση τα μπεκ σε οποιοδήποτε μοντελο με N43 και καινούργιων turbo μοτέρ καθώς και των facelift ΜINI cooper και θα παρατήρησετε αυτον τον ήχο.Κατα την γνώμη-εμπειρια μου ( τον έχω προσεξει τον ήχο και σε 325i E92 N53) όντως είναι ένας σπαστικός ήχος αλλά δεν είναι κάποιο πρόβλημα ουτε μπορεί να επιλυθεί.

  5. The Following 9 Users Say Thank You to Spyros E81 For This Useful Post:

    BILL007 (06-05-15), chrisgiapz3 (29-04-15), compactM3 (29-04-15), diosak (29-04-15), georggge46 (29-04-15), Konstantinos E60 (29-04-15), Lefterisk (29-04-15), tokiko (29-04-15), vded (29-04-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP