Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: [E30] Pickups in Greece?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.264
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μιας και μιλάμε για μεταποίηση του οχήματος πως αυτά έπαιρναν άδεια κυκλοφορίας?



  2. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    compactM3 (28-04-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    279
    Thanked
    432
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μιας και μιλάμε για μεταποίηση του οχήματος πως αυτά έπαιρναν άδεια κυκλοφορίας?
    Τη δεκαετία του '90 γινόταν χαμός σε τέτοια.

    Πόσοι σκαραβαίοι κακοποιήθηκαν?!

  4. The Following User Says Thank You to skaros For This Useful Post:

    compactM3 (29-04-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skaros Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τη δεκαετία του '90 γινόταν χαμός σε τέτοια.

    Πόσοι σκαραβαίοι κακοποιήθηκαν?!
    το κακο δεν ειναι οι μετατροπες, ειναι οτι δεν υπηρχε ελενχος ...ωστε αυτο που αξιζε και δεν ηταν επικiνδυνο να παρει αδεια.
    οσο για σκαραβαιο..πολυ θα μου αρεσε ενας σκαραβαιος μετατροπη πισω σε κλουβα.
    https://theamazoeffect.blogspot.gr/2...hate-this.html

  6. The Following User Says Thank You to paganis For This Useful Post:

    BILL007 (29-04-15)

  7. #4
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    279
    Thanked
    432
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν το είπα κακοπροαίρετα για τους σκαραβαίους.
    Και ο δικός μου κομμένος εδώ είναι (με σχέδια και άδεια).

    Το παράλογο είναι ότι έχω δει πολύ ωραίες και καλές κατασκευές βασισμένες σε πάτωμα kaefer να μην μπορούν να πάρουν άδεια στην Ελλάδα, λόγω μη έγκρισης τύπου!! Τελικά κυκλοφόρησαν ανετότατα στην Γερμανία...

    Αυτό στο λινκ που έβαλες είναι πολύ ωραίο! Αλλά και αποφασισμένος να είναι κανείς να το κάνει σε τούτη τη χώρα, παίζει να μην φτάνει...

  8. The Following 2 Users Say Thank You to skaros For This Useful Post:

    BILL007 (29-04-15), compactM3 (29-04-15)

  9. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.264
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skaros Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν το είπα κακοπροαίρετα για τους σκαραβαίους.
    Και ο δικός μου κομμένος εδώ είναι (με σχέδια και άδεια).
    Την άδεια αλήθεια πως την πήρε αν επιτρέπεται? Στα ίσια ή χρειάστηκε λάδι η μηχανή?

    Γιατί αυτό είναι το μέγα θέμα ακόμα και σήμερα, η "έγκριση" τύπου...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 29-04-15 στις 18:31



  10. #6
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    279
    Thanked
    432
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Την άδεια αλήθεια πως την πήρε αν επιτρέπεται? Στα ίσια ή χρειάστηκε λάδι η μηχανή?

    Γιατί αυτό είναι το μέγα θέμα ακόμα και σήμερα, η "έγκριση" τύπου...
    Κανονικά και με τη βούλα!

    Στα χέρια μου το πήρα το 2006 και το είχε κόψει ο προηγούμενος κάτοχος το '96 σε γνωστό κατάστημα στα νότια προάστεια.

    Όπως ανέφερα και παραπάνω, τη δεκαετία του '90 ήταν πιο ελαστικά τα πράγματα στην έκδοση άδειας.
    Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα οτι δεν ήταν 'καλής' ποιότητας η κατασκευή.

  11. The Following 3 Users Say Thank You to skaros For This Useful Post:

    BILL007 (29-04-15), compactM3 (05-05-15), paganis (30-04-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP