μιας και μιλάμε για μεταποίηση του οχήματος πως αυτά έπαιρναν άδεια κυκλοφορίας?![]()
μιας και μιλάμε για μεταποίηση του οχήματος πως αυτά έπαιρναν άδεια κυκλοφορίας?![]()
compactM3 (28-04-15)
compactM3 (29-04-15)
το κακο δεν ειναι οι μετατροπες, ειναι οτι δεν υπηρχε ελενχος ...ωστε αυτο που αξιζε και δεν ηταν επικiνδυνο να παρει αδεια.
οσο για σκαραβαιο..πολυ θα μου αρεσε ενας σκαραβαιος μετατροπη πισω σε κλουβα.
https://theamazoeffect.blogspot.gr/2...hate-this.html
BILL007 (29-04-15)
Δεν το είπα κακοπροαίρετα για τους σκαραβαίους.
Και ο δικός μου κομμένος εδώ είναι (με σχέδια και άδεια).
Το παράλογο είναι ότι έχω δει πολύ ωραίες και καλές κατασκευές βασισμένες σε πάτωμα kaefer να μην μπορούν να πάρουν άδεια στην Ελλάδα, λόγω μη έγκρισης τύπου!! Τελικά κυκλοφόρησαν ανετότατα στην Γερμανία...
Αυτό στο λινκ που έβαλες είναι πολύ ωραίο! Αλλά και αποφασισμένος να είναι κανείς να το κάνει σε τούτη τη χώρα, παίζει να μην φτάνει...![]()
Κανονικά και με τη βούλα!
Στα χέρια μου το πήρα το 2006 και το είχε κόψει ο προηγούμενος κάτοχος το '96 σε γνωστό κατάστημα στα νότια προάστεια.
Όπως ανέφερα και παραπάνω, τη δεκαετία του '90 ήταν πιο ελαστικά τα πράγματα στην έκδοση άδειας.
Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα οτι δεν ήταν 'καλής' ποιότητας η κατασκευή.![]()