Σηκωνεις το αυτοκινητο πισω ωστε και οι δυο τροχοι να ειναι στον αερα,γυρνας το εναν τροχο αν γυρναει και ο αλλος με την ιδια φορα ειναι μπλοκε, αν γυριζει αναποδα η ειναι στασιμος δεν εναι μπλοκε.
Σηκωνεις το αυτοκινητο πισω ωστε και οι δυο τροχοι να ειναι στον αερα,γυρνας το εναν τροχο αν γυρναει και ο αλλος με την ιδια φορα ειναι μπλοκε, αν γυριζει αναποδα η ειναι στασιμος δεν εναι μπλοκε.
Bazil Van Sinner (24-04-15), chrisgiapz3 (16-04-15), pilot (18-04-15), Vassilis ///M (16-04-15)
'Η μπορεί να είναι κανείς σαν τη δικιά μου περίπτωση...
Άλλαξα το διαφορικό και έβαλα πιό μακρύ +μπλοκέ μόλις αγόρασα το αμάξι.
Στην αρχή που ήμουν πιο 'καυ****νος' έβλεπα την διαφορά και οδηγικά, αλλά και από την φθορά στα λάστιχα.
Από ένα σημείο και μετά (που με έτσουζαν οι τιμές για λάστιχα) σταμάτησα τις... ωραίες γκαζιές.
Είμαι λοιπόν στο συνεργείο πριν κανά χρόνο και ο μάστορας μου λέει αν έχω βγάλει το μπλοκέ.
Αυτός γύρναγε τον έναν τροχό και ο άλλος ήταν σταθερός!Κόκκαλο εγώ! Σε φάση να βάζουμε στοίχημα.
Μάλλον είναι χαλασμένο... Πρακτικά πλέον έχω ελεύθερο. Οπότε έχε και αυτό στον νου.