Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 42

Θέμα: Ε46 Πρησμένοι θόλοι...

  1. #31
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.602
    Thanked
    6725
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο τι top mounts είχες πριν όταν χάλασαν οι θόλοι σου ?
    Τα μαμά φορούσε δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ.

  2. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    alexk (08-04-15)

  3. #32
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.602
    Thanked
    6725
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδη εγω τωρα με καινορια αναρτηση για Μ-πακ ελατηρια,με 17αρες ζαντες να παω ναξαναβγαλω τα παντα ,να αλλαξω τα top mounts ;
    Νικολα δεκαπεντε μερες πιο πριν δεν μπορουσες να το δεις ωρε;
    Έχω ένα μήνα που ασχολούμαι μ'αυτό Ζωρζ αλλά δεν είχα χρόνο να ανεβάσω το θρεντ! Λυπάμαι

  4. The Following 4 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    BILL007 (08-04-15), katsaraios (07-04-15), wheelman (07-04-15), Βασιλης (08-04-15)

  5. #33
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω ένα μήνα που ασχολούμαι μ'αυτό Ζωρζ αλλά δεν είχα χρόνο να ανεβάσω το θρεντ! Λυπάμαι
    Σε συγχωρω γιατι εισαι λεβεντοπαιδο,ποντιος και χερας

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  6. The Following 2 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (08-04-15), nikos valvetronic (07-04-15)

  7. #34
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.602
    Thanked
    6725
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο diosak Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο εξαιρετικό post.

    Ξέρει κανείς αν στα facelift χοντρύνανε καθόλου τους θόλους?

    Επίσης, εμείς οι pre-facelift με τον M43 που μπορούμε να βρούμε μια θολόμπαρα της προκοπής? (link?)

    ΥΓ. Νίκο, πόσο έκαναν τα Lemfoerder top mounts? Και από που τα πήρες αν επιτρέπειται..?
    Τα Lemferder τα πήρα 29 ευρώ το ένα, ενώ τα SWAG κάνουν 19.Στη Θεσ/νικη
    εκεί παίζουν όπου και αν ρωτήσεις +- 3 ευρώ.Τα δε πιατάκια 10-11ε/τεμ.

  8. #35
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.602
    Thanked
    6725
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mικρο το κακο Νικο..Τελος καλο,ολα καλα..

    Παντως για μενα δεν φαιει η κατασκευη του αυτοκινητου..
    Βαζετε ρε παιδια,κουτσουρο αναρτηση,17αρες ζαντες με προφιλ ελαστικου
    που πατας το διευρο και καταλαβαινεις,αν ειναι κορωνα η γραμματα
    και λετε γιατι φουσκωσαν οι θολοι..
    Δεν φταινε οι θολοι..Φταιει αυτος που σας εβαλε σκληρη αναρτηση
    χωρις ενυσχιση στους θολους..

    Το 46αρι ειναι πανεμορφο, ποιοτικα φτιαγμενο,και με στιβαρο πλαισιο..

    Εχω δει ντατσουν 200sx κομενη κολωνα..
    Σε ιδιο παλι κομενο θολο..
    Εχω δει τσουμπαρου με κομενο δοκαρι κατω απο το πατωμα..
    Μιτσουμπισι με ραισμενη κολωνα οδηγου στην βαση..
    Μα ο ίδιος ο κατασκευαστής επιτρέπει 18άρες με 40 προφίλ ρε Βασίλη! Δες λίγο το
    34άρι σου.. έχει τέτοιους θόλους? Που στην εποχή του δεν παίζανε τέτοια προφίλ
    ελαστικού έτσι? Ούτε έχω τρελό χαμήλωμα μπροστά είμαι 3 πόντους
    περίπου και το αυτοκίνητο μόνο κούτσουρο δεν το λες.Εγώ τόσα χρόνια ξέρω
    σκας σε λακούβα ή ζάντα θα στραβώσει ή ψαλίδι ή μπουκάλα θα αρπάξει.
    Όχι ο θόλος! Και μου την δίνει που η ίδια η BMW προσφέρει τα πιατάκια έξτρα
    σαν να παραδέχεται ότι ο θόλος δεν την παλεύει.Βάλε ρε π@υστη γερμανέ
    1 χιλιοστό λαμαρίνα επιπλέον στον θόλο σου για να μην γίνεις ρόμπα ο ίδιος
    πρώτα απ'όλα, που μου κάνεις το καπό 50 κιλά και νομίζουμε ότι έχουμε θωρηκτό.

  9. The Following 9 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    A8hnaios (08-04-15), BILL007 (08-04-15), chrisgiapz3 (10-04-15), georggge46 (08-04-15), ghost-rider (08-04-15), Leonidas_E39 (08-04-15), nikos1400 (18-04-15), Vassilis ///M (09-04-15), zaharias (08-04-15)

  10. #36
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το 46αρι για να γινει αμαξι θελει ολο καγκελομα και ραψιμο αλλιως δεν γινεται δουλεια!

    Περα απ την πλακα Νικο πολυ καλα εκανες και επελεξες τα lemforder και γενικα η συγκεκριμενη εταιρια δινει στα ποιο πολλα ανταλακτικά ΟΕΜ στα Ε46

    Ειναι καλη εταιρια και εχει πολυ ποιοτικα προιοντα.

    Εφοσον φορουσες αναρτηση περα απ την εργοστασιακη και ειδικά coilover επρεπει με την τοποθετηση τους αρχικά να βαλεις και τα πιατελακια ενισχυσης. Κανουν πολυ δουλεια.

    Κανονικά αυτα επρεπε να τα εχει βαλει η BMW απο μονη της αλλα αυτο ειναι αλλο καπελο. Ειναι πολλά τα οποια θα επρεπε να εχει κανει και δεν τα εχει κανει. και στα Ε46 αλλα και σε πολλα αλλα μοντελα.

    Βλεπω οτι εκανες πολυ καλη δουλεια. Μπραβο πολυ ωραια. Και η αλουμινοκοληση για την μπαρα.

    Εγω θα σου πω και το αλλο.

    Ειδικά οι αναρτησεις Coilover που καταργουν το πισω ελατηριο και το ελατηριο ειναι προσαρμοσμενο στο ιδιο το αμορτισερ. σκεψου τι γινεται εκει.

    Στην ουσια το αυτοκινητο κρατιεται σε μια 17αρα βιδα οποια πιανει ολη την αναρτηση.

    Εγω φοραω αγωνιστική αναρτηση Nitron η οποια ειναι ετσι. Ειχα βγαλει πριν λιγο καιρο τα πισω αμορτισερ για να τα κανω μια αλλαγη αριστερο δεξι για αλλο λογο

    και ξεβιδωνοντας, η μια βιδα απ την αριστερη πλευρα ητανε στραβια! πιθανον απο λακουβα κλπ.

    Η λυση που μαλλον θα κανω ειναι να παρω βιδες στο ιδιο μεγεθος κλο οι οποιες εχουν πολυ μεγαλη αντοχη, ειναι απο ανθεκτικο υλικο. και εχουν περισσοτερη μηχανικη καταπονηση.

    Δεν συζηταμε μετα για το πατωμα το οποιο ειναι αλλο παλι και αυτο.

  11. The Following 6 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    andreas_R (08-04-15), BILL007 (08-04-15), chrisgiapz3 (10-04-15), katsaraios (08-04-15), nikos valvetronic (09-04-15), zaharias (08-04-15)

  12. #37
    Εγγραφή
    28-10-12
    Περιοχή
    Θεσσαλία
    Μηνύματα
    823
    Thanked
    1516
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νίκο μου ήρθε τρελή φλασια!μπορει να κανω και λάθος ομως και να σε μπερδεύω με άλλον!!
    Παλιότερα είχε πέσει η γυναίκα σου οταν είχες τα 18αρια σε λακκούβα με καμπόσα χιλιόμετρα και είχαν μάλιστα κοπεί και τα δυο δεξιά λαστιχα μπροστά πισω?μηπως την έπαθες τότε;

  13. #38
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.602
    Thanked
    6725
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στέλιο εγώ πίσω δεν έχω καταργήσει το ελατήριο.Φοράω τα m-pack.
    Ο Κυρλαγγίτσης το διατήρησε για δυο λόγους.Πρώτον γιατί το μαμά ελατήριο
    είναι κορυφαίο σε ποιότητα και απόδοση σε σχέση με οτιδήποτε του εμπορίου
    και δεύτερον γιατί με τα πιατελάκια που ρυθμίζουν το ύψος πίσω χάνεις σε
    πολύτιμη διαδρομή και αναγκαστηκά σφίγγεις το αμορτισέρ για να μην τερματίζει
    εύκολα.Οπότε εμπεδώνεις ότι δεν θα έχεις το λουκ που θα ήθελες με λίγο επιπλέον
    χαμήλωμα αλλά θα πατάει σωστά το αμάξι σε κάθε περίπτωση

  14. #39
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.602
    Thanked
    6725
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimimav Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νίκο μου ήρθε τρελή φλασια!μπορει να κανω και λάθος ομως και να σε μπερδεύω με άλλον!!
    Παλιότερα είχε πέσει η γυναίκα σου οταν είχες τα 18αρια σε λακκούβα με καμπόσα χιλιόμετρα και είχαν μάλιστα κοπεί και τα δυο δεξιά λαστιχα μπροστά πισω?μηπως την έπαθες τότε;
    Ναι η δικία μου ήταν! Αλλά αυτό ήταν το κερασάκι στην τούρτα!!

  15. #40
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    1η γενιά θόλων e46.


    2η γενιά θόλων e46.


    Πάχος λαμαρίνας... ίδιο.
    Τα καρουμπαλάκια που είναι στους κόκκινους κύκλους καταργήθηκαν.

    Η αλλαγή έγινε λίγο πριν το facelift.
    Θα πετύχεις αρκετά pre facelift μοντέλα με τους καινούριους θόλους.

    Kαινούριοι ή παλιοί, χωρίς το πιατελάκι από κάτω στους ελληνικούς δρόμους θα καρουμπαλιάσουν.
    Καλό είναι να υπάρχει το εργοστασιακό κιτ ενίσχυσης.
    Και πάντα μα πάντα, σε αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στο δρόμο, εργοστασιακό top mount με λάστιχο.
    Να απορροφά τις κρούσεις να μην περνάν ατόφιες στα θολάκια.
    Τα σημειωμένα με κόκκινο έιναι οι θόλοι φουσκωμένοι?
    Δεν έχω καταλάβει.
    Βutterfly effect...

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP