Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 47

Θέμα: E36:Αντικατάσταση ανάρτησης & φρένων

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Akis 330Ci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημερα σας!

    Την επομενη εβδομαδα μαλλον θα παω για full full service το Ε36 sedan mpack της οικογενειας. Το αυτοκίνητο ειναι 318 με περίπου 200.000km.
    Μεσα σε αυτα που πρεπει να αλλαχτουν ειναι τα 'τελειωμένα' αμορτισερ και φρένα εμπρος.
    Για το θέμα των αμορτισερ εμαθα πως τα εργοστασιακα ειναι sachs και προφανως συνδιαζονται με τα πιο χαμηλα ελατήρια λόγω mpack , ή μηπως κανω λάθος; Ξερω πως αυτο με τα mpack ελατηρια ισχυει στα 46αρια.
    Αυτο που θελω ειναι η νεα αναρτηση να ειναι ακριβως το ιδιο ανετη, δε θελω πιο σφιχτη, γιαυτο θα παω παλι στην ιδια sachs ή θα κοιταξω και για bilstein εαν υπαρχει τετοια επιλογη.
    Τωρα για αντικατασταση επισης ειναι και τα μπροστινα φρενα με τους συμπαγεις δισκους (νομιζω 286mm) και αφου θελει νεα, σκεφτομαι να τα αντικαταστήσω με μεγαλύτερα φρένα και αεριζόμενα πιθανότατα απο μεγαλυτερο Ε36 ή εαν γινεται ευκολα απο 46αρι. Τα εμπρος φρενα απο Ε46 325 ή 330 κουμπωνουν κατευθειαν σε Ε36 ή θελουν αντάπτορες;
    για τα αμορτισερ εφοσον φορας ηδη M-pack ελατηρια και δεν θες να χασεις σε ανεση πας στις εξης επιλογες.

    -γνησια sachs με προδιαγραφες bmw ομως (καμια που ειναι πανακριβα (400ε μονο μπροστινα η' 700ε σετ)
    - sachs advatage (μαυρη μπουκαλα με κοκκινο ταμπελακι) που ειναι η αντικατασταση στην ουσια των m-pack που βγαζει στο εμποριο η sachs.βεβαια ποιοτικα ειναι κατωτερα των γνησιων (και σαν αποδοση και σαν αντοχη) αλλα για 40-50 χιλ χλμ την κανεις την δουλεια σου.(350ε σετ η' 200-250ε μονο τα μπροστινα υπολογιζε).
    -bilstein β6 κιτρινα sport η' β4 μαυρα.(πιο σκληρα τα πρωτα-πιο νορμαλ για αυτο που θες τα δευτερα).
    τα μαυρα πανε 250ε τοποθετημενα περιπου (ειναι οικονομικα-δεν ξερω σαν αποδοση-αντοχη) ενω τα κιτρινα τα σπορ γυρω στα 450ε...

    οσο για τα φρενα οτιδηποτε βαλεις μπροστα απο ε46 εκτος του m3 μπαινουν ατοφια χωρις μετατροπες..
    επειδη το αμαξι ειναι 318 πιστευω ενα σετ αεριζομενα απο 328 ε36 (αν ο δισκος ειναι 286 αυτα φορας) και καινουργια τακακια εισαι κομπλε.δεν θες κατι μεγαλυτερο αφου ειναι 318...

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  2. The Following 4 Users Say Thank You to leo328 For This Useful Post:

    Akis 330Ci (24-03-15), BILL007 (02-08-15), Panos 316T (24-03-15), Βασιλης (25-03-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP