Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: LPG σε Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βρες ενα που εχει βάλει στο Μ3 και ρώτησε !!!!
    Στη τελική κανεις οτι γουσταρεις εσυ αυτα τα περί motorsport engine κλπ κλπ
    Εγω τα βλέπω περιττά !!!! Στη τελική ενα ακομη αυτοκίνητο !
    Φίλος μου εχει σε Τούρμπο αμαξι 300+ hp και αέριο, δουλευει μονο σε χαλαρές βόλτες
    Καθώς και μεσα στη πολη.
    Οταν ειναι να το πατήσει αλαζει σε βενζίνη και ολα καλα
    Κανεις οτι γουσταρεις εσυ στη τελική ! Πέρα απο όσες γνώμες ακούσεις !
    Αυτα LOVE !
    Το τουρμπατο ναι μεν μπορει να'χει και 600hp αλλα οι απαιτησεις του κινητηρα του οταν ειναι ατουρμπιστος ειναι ιδιαιτερα μικρες με συμπιεση συνηθως κατω απο το 10:1.....Μην συγκρινεις ανομοια μοτερ.....Τα τουρμπατα και τα πολλα κυβικα,ενδεικνυνται για υγραεριο ακριβως γι'αυτο τον λογο+οτι τα τουρμπατα εχουν και σαφως πιο ενισχυμενα σωθικα συνηθως.....Και οταν γουσταρεις να το πιεσεις,το γυριζεις σε βενζινη
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    ΔημήτρηςΜ3 (11-03-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αντρέα συνεργάζομαι με έναν ηλεκτρολόγο που όταν ξεκίνησε η ιστορία με τα υγραέρια έκανε μαγαζί δικό του στην Βουλγαρία.Πολύ ψαγμένος-διαβασμένος έχει κάνει εγκατάσταση σε κάθε είδους αυτοκίνητα και έχω συζητήσει πολύ μαζί του.Θα τον ρωτήσω και για το Μ3 αν του έχει τύχει αλλά γενικά μου έχει τονίσει δυο πράματα.Το πρώτο σημαντικό βήμα του εγκαταστάτη είναι να επιλέξει το κατάλληλο κιτ (όχι απαραίτητα το ακριβότερο) αφού μελετήσει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα και όχι να βάλει αμάσητο το κιτ που προτείνει η όποια εταιρία υγραερίου.Το δεύτερο πράμα είναι ο προγραμματισμός....Προσφορέ ς του τύπου το αφήνεις το πρωί το παίρνεις το απόγευμα πιθανότατα να έχουν ελλείψεις.Αν δεν φας ένα ντεπόζιτο με το laptop στην πρίζα στα μισά γκάζια στα φούλ στο cutoff σε ανηφόρα σε κόφτες σε κρύα εκκίνηση με συνεχές δούλεμα τους χάρτες μέχρι να στρώσει παντού δεν δίνεις το αυτοκίνητο.Έχει τύχει να παντρέψει πράματα από διάφορα κιτ (πνεύμονες,βαλβίδες,μπεκ κ.τ.λ) για να βγει αποτέλεσμα.Και θεωρείται δεδομένη η αύξηση 25-35% της κατανάλωσης σε αέριο.Σε κάθε περίπτωση ακόμα και να βρεθεί Μ3 που φοράει θα πρέπει να έχει κάνει κάποια ικανά χιλιόμετρα που να αποδεικνύουν την επιτυχία της εγκατάστασης.Αυτά από μένα και αν έχω νέα θα ενημερώσω

  4. The Following 8 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    andreas_R (13-03-15), BILL007 (13-03-15), Dimimav (11-03-15), katsaraios (12-03-15), MINI_vag (12-03-15), nikos1400 (12-03-15), Vassilis ///M (12-03-15), wheelman (12-03-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπόν μίλησα με τον φίλο και έχει κάνει ένα Μ3 Ε46 το οποίο θεωρεί από τις πιο αποτυχημένες δουλειές του.Τα προβλήματα που αντιπετώπισε ήταν τα εξής.
    Πρώτα το χωροταξικό και στο θέμα της δεξαμενής πίσω και στον κινητήρα.
    Δεύτερο ήταν ο πνεύμονας γιατί παρότι επέλεξε τον μεγαλύτερο που βρήκε και κάλυπτε οριακά το Μ3 το θέμα που προέκυψε ήταν το στροφάρισμα ψηλά που κατέβαζε απότομα την θερμοκρασία του πνεύμονα και πάγωνε το αέριο με αποτέλεσμα ρετάρισμα.Δύσκολη αποδείχθηκε και η θέρμανση του πνεύμονα από το κύκλωμα του Μ3.Τρίτο πρόβλημα η πολύ λεπτή εισαγωγή του Μ3 που έκανε ρίσκο το κολαούζο για τα μπεκ αλλά ούτε και η λύση του αποστάτη πάνω στην μαμά μπεκιέρα γιατί άλλαζε πολύ την γωνία ψεκασμού των μπεκ βενζίνης με αμφίβολα αποτελέσματα στην απόδοση.Στην πορεία όσο προέκυπταν αυτά τα προβλήματα ο φίλος πρότεινε τον πελάτη να στραφούν σε κάποιο άλλο ακριβό κιτ π.χ. vialle που ίσως να είχε λυμένα κάποια από αυτά αλλά μιλάμε για κιτ με αγορά 1800-2000 ευρώ.Ο πελάτης (βούλγαρος) δεν ήθελε ούτε τον πείραζε που δούλευε έτσι το αμάξι!! Του είπε άστο έτσι! Το αμάξι έχασε απόδοση και με τα δύο καύσιμα καθώς δεν μπορούσε να ρυθμιστεί σωστά.Κυκλοφόρησε λίγους μήνες έτσι και μετά πουλήθηκε και δεν έμαθε την τύχη του.Αυτό που μου είπε ο φίλος είναι ότι θεωρεί το Μ3 πολύ οικονομικό σε σχέση με τις επιδόσεις που προσφέρει και ότι πονούσε η ψυχή του όταν περνούσε την εγκατάσταση και έβλεπε με την άκρη του ματιού του το εξαπετάλουδο Αυτά τα νέα μου Αντρέα

  6. The Following 15 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    A8hnaios (13-03-15), andreas_R (13-03-15), Bazil Van Sinner (13-03-15), BILL007 (13-03-15), chrisgiapz3 (13-03-15), EVERGET (13-03-15), ghost-rider (14-03-15), giannis_compact (13-03-15), Lambros46 (13-03-15), Leonidas_E39 (13-03-15), pilot (13-03-15), Skyline_IS (13-03-15), steliosm46 (13-03-15), Vassilis ///M (13-03-15), wheelman (13-03-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP