Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 52

Θέμα: LPG σε Μ3 Ε46

  1. #41
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στην περίπτωσή σου χρίζεις μετατροπή σε προπάνιο...!!

  2. #42
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν θα έβαζα και δεν έχω βάλει υγραέριο για τους εξής λόγους.
    1) Τρυπάνι στο πόρτ παγκάζ μου δεν μπαίνει.
    2) Τρυπάνι στην εισαγωγή μου δεν μπαίνει.
    3) Το μείγμα κάθε υγραεριοκίνητου είναι ρυθμισμένο από τον εγκαταστάτη του.
    Πολύ εύκολα μπορεί να δουλεύει πλούσιο (πράγμα αδύνατο γιατί το στεγνώνουν για να μην καίει) και πολύ έυκολα μπορεί να δουλεύει φτωχό (σχεδόν όλα τα "γκάζια" δουλεύουν φτωχά).

    Δεν μιλάω για Μ3.
    Δεν θα το έβαζα ούτε σε zastava yugo.

    Αν δε σε ενοχλούν τα παραπάνω και θα ήθελες το (όποιο) αυτοκίνητο σου γκάζι, πήγαινε βάλτο.
    Προτίμησε έναν αξιόπιστο εγκαταστάτη με καλή φήμη και λίγα σκασμένα καπάκια.
    Ας είναι λίγο πιο ακριβός.

  3. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    andreas_R (11-03-15), chrisgiapz3 (11-03-15), wheelman (11-03-15)

  4. #43
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βρες ενα που εχει βάλει στο Μ3 και ρώτησε !!!!
    Στη τελική κανεις οτι γουσταρεις εσυ αυτα τα περί motorsport engine κλπ κλπ
    Εγω τα βλέπω περιττά !!!! Στη τελική ενα ακομη αυτοκίνητο !
    Φίλος μου εχει σε Τούρμπο αμαξι 300+ hp και αέριο, δουλευει μονο σε χαλαρές βόλτες
    Καθώς και μεσα στη πολη.
    Οταν ειναι να το πατήσει αλαζει σε βενζίνη και ολα καλα
    Κανεις οτι γουσταρεις εσυ στη τελική ! Πέρα απο όσες γνώμες ακούσεις !
    Αυτα LOVE !
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ΔημήτρηςΜ3 : 11-03-15 στις 13:09

  5. The Following 8 Users Say Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    andreas_R (11-03-15), Bazil Van Sinner (11-03-15), Bitz (11-03-15), Lefterisk (11-03-15), mormon (11-03-15), m_power_lunatic (11-03-15), toubas (16-03-15), wheelman (11-03-15)

  6. #44
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιάννη αυτή την άποψη τη θεωρώ λάθος. Το να έχει κάποιος ένα αμάξι επιδόσεων ως παιχνίδι της βόλτας, της εκδρομής και του ΣΚ δεν σημαίνει πως το κάνει επειδή είναι τσίπης στη συντήρηση, ψυχωτικός μην το φθείρει, ή ψείρας που το φυλάει για να το χαρεί ο επόμενος. Το πιθανότερο είναι να μην είναι αρκετά μαζόχα ώστε να θέλει να κυκλοφορεί όλη μέρα πάνω σε 19άρια, πολυουρεθάνες και coilover, να μη θέλει ενώ πάει αγχωμένος στις δουλειές του να του παίρνει τα αυτιά το droning της supersprint και παράλληλα να τον αγριοκοιτάνε οι συνάδελφοί του επειδή συντονίζουν τα τζάμια του γραφείου καθώς παρκάρει στο parking, να θέλει την άνεσή του να καβαλήσει όποιο πεζοδρόμιο βρει αδειανό χωρίς να κάνει 15 γύρες το τετράγωνο ώστε να βρει θέση, να μην χρειάζεται κάθε πρωί να περιμένει ένα 10λεπτο στο ρελαντί να ζεσταθεί το καθαρόαιμο το υπερμοτέρ κλπ.....

    Το sportscar είναι προτιμότερο να τo χαιρόμαστε στις διαδρομές για τις οποίες έχει φτιαχτεί - εκεί που δείχνει τις αρετές του - γιατί αλλιώς από αναζωογονητικό παιχνίδι μπορεί να καταντήσει καθημερινό βασανιστήριο. Για ένα αμάξι πόλης ή ένα μικρομεσαίο η καθημερινότητα είναι το στοιχείο του και η άνεση/ξεγνοιασιά που σου προσφέρει είναι αγχολυτική.

    Από την άλλη όσοι έχουν τα Μ3 τους για καθημερινά, πολύ καλά κάνουν....γούστα είναι αυτά, αλλά ας παραδεχτούμε και τη θεώρηση των υπολοίπων που βολεύονται στην ευκολία χρήσης του καθημερινού αυτοκινήτου.

    Προσωπικά βρίσκω απόλυτα λογικές τις αντιδράσεις των παιδιών που γίνονται καυστικοί...γιατί πολύ απλά κάποια πράγματα ακούγονται οξύμωρα. Εμένα ας πούμε Γιάννη μου κάνει εντύπωση πώς κάνεις ένα έξοδο Χ χιλιάρικα για μετατροπή σε Μ3 και μετά να θες να περικόψεις έξοδα από τα καύσιμα. αν σου χει μείνει το Μ3 αμανάτι από το 2008 που το πήρες και πλέον την εποχή της λιτότητας δεν μπορείς να πληρώσεις για καύσιμα, ένα ερώτημα για εξοικονόμηση θα μπορούσα να το κατανοήσω....
    Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα.
    Ο καθένας διαλέγει πως θα χρησιμοποιήσει το Μ3 του, και πληρώνει
    για τις επιλογές του.
    Εγώ καταλαβαίνω και σέβομαι κάποιον που δεν θέλει να ταλαιπωρείται,
    κάθε μέρα από κάποιο ειδικό αυτοκίνητο.
    Καταλαβαίνω φυσικά και αυτόν που το χρησιμοποιεί καθημερινά.
    Σε αυτούς ανήκω κι εγώ. Μ΄ αρέσει η ταλαιπωρία, η 19άρα,
    ο θόρυβος και όλες οι "ταλαιπωρίες" ενός ειδικού αυτοκινήτου.

    Αλλά όπως και να το χρησιμοποιούμε πρέπει πάντα να το χρησιμοποιούμε
    ολόκληρο. Όπως είναι. Όχι Μ3 μείον 20, 30 άλογα.

    Το Μ3 θέλει καύσιμο 98 τουλάχιστον.
    Η τάπα το λέει, δεν το λέω εγώ.
    Σε μία απεργία βυτίων, του έβαλα 20 ευρώ 95άρα να φτάσω σπίτι μου,
    και άκουγα κάτι ήχους σαν να ήτανε το ταξί του τούμπα.

    Ολόκληρο Μ3 και όχι ημίμετρα.

  7. The Following 7 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    A8hnaios (11-03-15), andreas_R (11-03-15), chrisgiapz3 (12-03-15), EVERGET (11-03-15), pilot (11-03-15), steliosm46 (11-03-15), toubas (16-03-15)

  8. #45
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε μία απεργία βυτίων, του έβαλα 20 ευρώ 95άρα να φτάσω σπίτι μου,
    και άκουγα κάτι ήχους σαν να ήτανε το ταξί του τούμπα.



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  9. The Following 4 Users Say Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    dark knight (11-03-15), nikos valvetronic (11-03-15), toubas (16-03-15), wheelman (11-03-15)

  10. #46
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και λιγο χουμορ ,Το ταξί του τούμπα δουλευει ρολόι ...
    Το ξερω γιατι μου έκανε tour στας Αθήνας .

  11. The Following 2 Users Say Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    doctore (11-03-15), toubas (16-03-15)

  12. #47
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και λιγο χουμορ ,Το ταξί του τούμπα δουλευει ρολόι ...
    Το ξερω γιατι μου έκανε tour στας Αθήνας .
    E τότε θα το έφτιαξε μάλλον
    Εγώ μιά φορά που τον συνάντησα στη Λεωφόρο Αθηνών, μόλις
    άναψε πράσινο να φύγουμε, το ταξί πήρε την όπισθεν.




    Υ.Γ.: Με είχε δει το ρεμάλι στον καθρέφτη, και έκανε πλακίτσες...

  13. The Following 4 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (12-03-15), gant (11-03-15), toubas (16-03-15), ΔημήτρηςΜ3 (11-03-15)

  14. #48
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η δικια μου η αποψη ειναι, οτι στην τελικη, δικο σου ειναι το αυτοκινητο, οτι θελεις κανεις.
    Μπορει μερικοι να θεωρουν ιεροσυλια την τοποθετηση υγραεριου σε ενα τετοιο αυτοκινητο αλλα αν αυτος ειναι ο λογος που θα σε βοηθησει να το κρατησεις και να το κυκλοφορεις,καντο. Αλλωστε αν αυτο ειναι ιεροσυλια, τι να πουμε για τα περισσοτερα supercars της Ελλαδος που αναλωνονται στο να μετακινουνται απο το υπογειο γκαραζ της παραλιακης μεζονεττας, σε αντιστοιχο μαγαζι επι της παραλιας και ξανα πισω. Οι περισσοτερες ferrari/lambo/porsche κανουν αυτο ακριβως και τιποτα παραπανω.
    Ο μονος σοβαρος λογος (και για εμενα ο σημαντικοτερος) που δεν θα το εκανα υγραεριο ειναι οτι ο S54 ειναι ενας εξαιρετικα ευπαθης κινητηρας και η περιπτωση του υγραεριου θα αυξανε σημαντικα τον κινδυνο σοβαρης ζημιας. Ακομη και σε συνθηκες πολης, πιστευω οτι το υγραεριο θα προκαλεσει ζημιες.
    Αυτο και μονο, ειναι αρκετο για μενα στο να μην σκεφτομουν ποτε την λυση του υγραεριου.
    Οι τελικες αποφασεις ομως ειναι καθαρα δικες σου

  15. The Following 11 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    andreas_R (11-03-15), Bazil Van Sinner (11-03-15), BILL007 (13-03-15), Bitz (12-03-15), chrisgiapz3 (12-03-15), dark knight (11-03-15), m3e36 (12-03-15), MINI_vag (12-03-15), steliosm46 (11-03-15), wheelman (11-03-15), ΔημήτρηςΜ3 (11-03-15)

  16. #49
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βρες ενα που εχει βάλει στο Μ3 και ρώτησε !!!!
    Στη τελική κανεις οτι γουσταρεις εσυ αυτα τα περί motorsport engine κλπ κλπ
    Εγω τα βλέπω περιττά !!!! Στη τελική ενα ακομη αυτοκίνητο !
    Φίλος μου εχει σε Τούρμπο αμαξι 300+ hp και αέριο, δουλευει μονο σε χαλαρές βόλτες
    Καθώς και μεσα στη πολη.
    Οταν ειναι να το πατήσει αλαζει σε βενζίνη και ολα καλα
    Κανεις οτι γουσταρεις εσυ στη τελική ! Πέρα απο όσες γνώμες ακούσεις !
    Αυτα LOVE !
    Το τουρμπατο ναι μεν μπορει να'χει και 600hp αλλα οι απαιτησεις του κινητηρα του οταν ειναι ατουρμπιστος ειναι ιδιαιτερα μικρες με συμπιεση συνηθως κατω απο το 10:1.....Μην συγκρινεις ανομοια μοτερ.....Τα τουρμπατα και τα πολλα κυβικα,ενδεικνυνται για υγραεριο ακριβως γι'αυτο τον λογο+οτι τα τουρμπατα εχουν και σαφως πιο ενισχυμενα σωθικα συνηθως.....Και οταν γουσταρεις να το πιεσεις,το γυριζεις σε βενζινη
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  17. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    ΔημήτρηςΜ3 (11-03-15)

  18. #50
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.602
    Thanked
    6725
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αντρέα συνεργάζομαι με έναν ηλεκτρολόγο που όταν ξεκίνησε η ιστορία με τα υγραέρια έκανε μαγαζί δικό του στην Βουλγαρία.Πολύ ψαγμένος-διαβασμένος έχει κάνει εγκατάσταση σε κάθε είδους αυτοκίνητα και έχω συζητήσει πολύ μαζί του.Θα τον ρωτήσω και για το Μ3 αν του έχει τύχει αλλά γενικά μου έχει τονίσει δυο πράματα.Το πρώτο σημαντικό βήμα του εγκαταστάτη είναι να επιλέξει το κατάλληλο κιτ (όχι απαραίτητα το ακριβότερο) αφού μελετήσει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα και όχι να βάλει αμάσητο το κιτ που προτείνει η όποια εταιρία υγραερίου.Το δεύτερο πράμα είναι ο προγραμματισμός....Προσφορέ ς του τύπου το αφήνεις το πρωί το παίρνεις το απόγευμα πιθανότατα να έχουν ελλείψεις.Αν δεν φας ένα ντεπόζιτο με το laptop στην πρίζα στα μισά γκάζια στα φούλ στο cutoff σε ανηφόρα σε κόφτες σε κρύα εκκίνηση με συνεχές δούλεμα τους χάρτες μέχρι να στρώσει παντού δεν δίνεις το αυτοκίνητο.Έχει τύχει να παντρέψει πράματα από διάφορα κιτ (πνεύμονες,βαλβίδες,μπεκ κ.τ.λ) για να βγει αποτέλεσμα.Και θεωρείται δεδομένη η αύξηση 25-35% της κατανάλωσης σε αέριο.Σε κάθε περίπτωση ακόμα και να βρεθεί Μ3 που φοράει θα πρέπει να έχει κάνει κάποια ικανά χιλιόμετρα που να αποδεικνύουν την επιτυχία της εγκατάστασης.Αυτά από μένα και αν έχω νέα θα ενημερώσω

  19. The Following 8 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    andreas_R (13-03-15), BILL007 (13-03-15), Dimimav (11-03-15), katsaraios (12-03-15), MINI_vag (12-03-15), nikos1400 (12-03-15), Vassilis ///M (12-03-15), wheelman (12-03-15)

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP