Ακριβως οπως τα λετε...Η αντιστρεπτικη στο αμορτισερ δινει μια πιο σκληρη αισθηση στο δρομο(γι'αυτο τα Μ3 φορανε 23αρα) και πιο προοδευτικη αισθηση στο turn in,ειδικα αν ξεκολλησει η μουρη πρωτα.Αρα το κανει πιο ευκολοδηγητο.Οταν πιανει στο ψαλιδι,(γνωμη μου),η σχεση της αντιστρεπτικης ειναι αμεσοτερη στο στριψιμο(ακουει καλυτερα η μουρη),αλλα χανει σε πληροφορηση περα απο το οριο.
Περιοριζει ομως,σαφως περισσοτερο το φαινομενο της ''βούτας'' της μουρης στο turn in,που σε ολα τα Ε36 Μ αλλα και στα Ε46,ειναι εντονο και προσωπικα για μενα,ενοχλητικο στην γρηγορη οδηγηση και ιδιαιτερα στην πλαγιολισθηση....
Απο κει και περα τα διαφορα set up των εταιρειων,ειναι καθαρα θεμα γουστου....Η UUC βγαζει και 30-24mm για πισταδικα-ντριφταδικα Ε36 οπου σαφεστατα δινει πιο υπερστροφικα χαρακτηριστικα στο στησιμο,οπως και το 27-23.....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....