Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 47

Θέμα: eibach vs h'r αντιστρεπτικες bmw ε36

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να έχετε υπόψη σας βέβαια πως με τόσο χοντρές αντιστρεπτικές, μπορεί να μην παίρνει κλίσεις το αμάξωμα, αλλά σε απόλυτη πρόσφυση και σε ταχύτητα μέσα στη στροφή...χάνετε.
    Ε36 M44Β19

  2. The Following User Says Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    Kostas Maras (07-03-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να έχετε υπόψη σας βέβαια πως με τόσο χοντρές αντιστρεπτικές, μπορεί να μην παίρνει κλίσεις το αμάξωμα, αλλά σε απόλυτη πρόσφυση και σε ταχύτητα μέσα στη στροφή...χάνετε.
    Ετσι ακριβώς ειναι και για αυτό έγραψα παραπάνω οτι δεν τις σφίγγουμε πολύ διοτι γινεται απόλυτο! Συμφωνώ κι εγω!

  4. #3
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να έχετε υπόψη σας βέβαια πως με τόσο χοντρές αντιστρεπτικές, μπορεί να μην παίρνει κλίσεις το αμάξωμα, αλλά σε απόλυτη πρόσφυση και σε ταχύτητα μέσα στη στροφή...χάνετε.
    Αυτο ισχυει υπο προυποθεσεις και κυριως σε δημοσιο δρομο που δεν ειναι πιστα....Η ενδοτικοτητα γενικως της αναρτησης κερδιζει σε προσφυση,μονο σε δρομους που δεν ειναι ''χαλι''....Αλλιως ολα τα πισταδικα θα ειχαν αναρτηση 2CV!Αυτο που ισχυει αναμφισβητητα,ειναι οτι βαζοντας σκληροτερα ελατηρια και αφαιρωντας τις αντιστρεπτικες ΕΧΕΙΣ περισσοτερη προσφυση,ενω τ'αναποδο συμβαινει οταν βαζεις σκληροτερες αντιστρεπτικες και μαλακοτερα ελατηρια απο ενα πχ εργοστασιακο αμαξι....Να υποθεσω οτι διαβασες το αρθρο του Κολιν Τσαπμαν σχετικα με το στησιμο??
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    compactM3 (07-03-15), Vassilis ///M (07-03-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    05-07-11
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    916
    Thanked
    696
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Στην περιπτώση που έχουμε λίγο πιο σκληρότερα ελατήρια από τα μαμΑ και αυξήσουμε και 2-3 χιλιοστά την διάμετρο στις ζαμφορ? (συνδυασμός και των 2 από ίδια εταιρία που τα χει δοκιμάσει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο).
    Εντάξει εγώ πιστεύω δεν αλλάζει πολύ η συμπεριφορά για 3 χιλ. Πάχος..απλά θέλει στην πιο μαλακή ρύθμιση για τον δρόμο χωρίς προβληματα.υποτίθεται Π.χ. Το κιτ της eibach έχει δοκιμαστεί στο δρόμο από πριν με πολλές διορθώσεις πριν βγει στην αγορά.
    Γιαυτο και έβαλα σετ ανάρτησης eibach ( αμορτισερ-ελατήρια) που ναι σχεδιασμένα το ένα να δουλεύει σωστά με το άλλο και το αποτέλεσμα με δικαίωσε.σφικτό μεν αλλά σε άνεση το ίδιο με πριν που φόραγε μαμά μ-πακ ελατήρια.καμία απολύτως διάφορα στην άνεση!
    Βέβαια με 3 πόντους μόνο χαμηλωμά..με παραπάνω θα χε σιγουρα..ενώ όσες φορές πήγα να πάντρεψω διαφορετικών εταιριών απογοητεύτηκα..
    Τεσπα θα βάλω και ένα σετ eibach ζαμφορ να γίνει κομπλέ όλο το κιτ και θα σας πω εντυπώσεις...κάνας άλλος εμπειρίες?

    e36 till death!
    its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).

  7. #5
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο leo328 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εντάξει εγώ πιστεύω δεν αλλάζει πολύ η συμπεριφορά για 3 χιλ.
    Λογικά πας από 25,5-18 σε 28-21. Μπροστά η δυστρεψία της νέας αντιστρεπτικής σου αυξάνεται κατά 45% και πίσω κατά 85%!!! Διαφορά στην άνεση θα έχεις και μάλιστα αισθητή, όταν θα πέφτει ο ένας εκ των 2 τροχών του ίδιου άξονα σε λακούβα. Όταν όμως περνάς ένα εγκάρσιο σμαράκι ή αυλάκι, με όλους τους τροχούς, τότε δεν θα έχεις καμία διαφορά σε σχέση με πριν.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 08-03-15 στις 14:52
    Ε36 M44Β19

  8. The Following User Says Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    leo328 (08-03-15)

  9. #6
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λογικά πας από 25,5-18 σε 28-21. Μπροστά η δυστρεψία της νέας αντιστρεπτικής σου αυξάνεται κατά 45% και πίσω κατά 85%!!! Διαφορά στην άνεση θα έχεις και μάλιστα αισθητή, όταν θα πέφτει ο ένας εκ των 2 τροχών του ίδιου άξονα σε λακούβα. Όταν όμως περνάς ένα εγκάρσιο σμαράκι ή αυλάκι, με όλους τους τροχούς, τότε δεν θα έχεις καμία διαφορά σε σχέση με πριν.
    Ετσι το'χα κι εγω ως πολιτικο 328...Δεν ειχε διαφορα στην ανεση,παρα μονο σε επαρχιακο δρομο,το ενιωθες πιο σφιχτο(Τις ειχα στις μαλακοτερες σκαλες βεβαια).Αν επεφτες σε ανωμαλιες μονοπλευρα,τοτε παλι ενιωθες πιο σκληρο τ'αμαξι και ισως λιγοτερο ανετο,λογικο για μενα.

    Τα ποσοστα πως τα'βγαλες???Πως μια αντιστρεπτικη που'ναι 10% φαρδυτερη βγαζει 45% μεγαλυτερη δυστρεψια??Υπαρχει καποιος τυπος που το υπολογιζει??

    Παντως ακομα και τωρα που τις εχω,με ολα τα συνεμπλοκακια τους μασιφ και στην σκληροτερη σκαλα τους,δεν θεωρω δυσαρεστο τ'αμαξι....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    leo328 (08-03-15)

  11. #7
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ποσοστα πως τα'βγαλες???Πως μια αντιστρεπτικη που'ναι 10% φαρδυτερη βγαζει 45% μεγαλυτερη δυστρεψια??Υπαρχει καποιος τυπος που το υπολογιζει??

    Παντως ακομα και τωρα που τις εχω,με ολα τα συνεμπλοκακια τους μασιφ και στην σκληροτερη σκαλα τους,δεν θεωρω δυσαρεστο τ'αμαξι....
    Η δυστρεψία μιάς κυκλικής διατομής εξαρτάται από την πολική ροπή αδράνειας, όπου είναι (π*d^4)/32. Το π και το 32 είναι σταθερές. Άρα μεταξύ 2 κυκλικών διατομών με διαμέτρους d1 και d2, ο λόγος τους (d1/d2)^4 δίνει το ποσοστό της 1 σε σχέση με τη 2.

    Πχ (28/25,5)^4=1,45=45%
    (21/18)^4=1,85=85%

    Ένας πχ που βάζει από μαμά 24/15 τις 28/21 έχει ποσοστά 85% μπροστά και 284% πίσω!!! Ο λόγος που αυξάνουν τόσο πολύ τη δυστρεψία της πίσω, τουλάχιστον στα Ε36, είναι λογικά η μείωση της εργοστασιακής υποστροφής.
    Ε36 M44Β19

  12. The Following 5 Users Say Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    georggge46 (08-03-15), leo328 (08-03-15), Panos 316T (08-03-15), skaros (08-03-15), Stunt Mike (08-03-15)

  13. #8
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βρήκα κ το πινακάκι...
    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 08-03-15 στις 15:35
    Ε36 M44Β19

  14. The Following 6 Users Say Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    compactM3 (08-03-15), georggge46 (08-03-15), ghost-rider (08-03-15), leo328 (08-03-15), nikos valvetronic (08-03-15), Panos 316T (08-03-15)

  15. #9
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ένας πχ που βάζει από μαμά 24/15 τις 28/21 έχει ποσοστά 85% μπροστά και 284% πίσω!!! Ο λόγος που αυξάνουν τόσο πολύ τη δυστρεψία της πίσω, τουλάχιστον στα Ε36, είναι λογικά η μείωση της εργοστασιακής υποστροφής.
    ωραιοοοος!!Ακριβως γι'αυτο το λογο γινεται,να μειωθει η αρχικη υποστροφικη συμπεριφορα των Ε36-Ε46.Αραγε ποσο περισσοτερο να σκληραινει με τις ρυθμισεις?Αυτο μαλλον δεν μπορει να υπολογιστει....Παντως εγω που τις εβαλα στην πρωτη τρυπα,ηταν αισθητη η διαφορα σκληρυνσης σε σχεση με πριν.Εκτος αν μπαινει στον τυπο και το μηκος της αντιστρεπτικης....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  16. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    leo328 (08-03-15)

  17. #10
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο ισχυει υπο προυποθεσεις και κυριως σε δημοσιο δρομο που δεν ειναι πιστα....Η ενδοτικοτητα γενικως της αναρτησης κερδιζει σε προσφυση,μονο σε δρομους που δεν ειναι ''χαλι''....Αλλιως ολα τα πισταδικα θα ειχαν αναρτηση 2CV!Αυτο που ισχυει αναμφισβητητα,ειναι οτι βαζοντας σκληροτερα ελατηρια και αφαιρωντας τις αντιστρεπτικες ΕΧΕΙΣ περισσοτερη προσφυση,ενω τ'αναποδο συμβαινει οταν βαζεις σκληροτερες αντιστρεπτικες και μαλακοτερα ελατηρια απο ενα πχ εργοστασιακο αμαξι....Να υποθεσω οτι διαβασες το αρθρο του Κολιν Τσαπμαν σχετικα με το στησιμο??
    οτι ειπε ο κυριος........

  18. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    Stunt Mike (07-03-15)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP