Να έχετε υπόψη σας βέβαια πως με τόσο χοντρές αντιστρεπτικές, μπορεί να μην παίρνει κλίσεις το αμάξωμα, αλλά σε απόλυτη πρόσφυση και σε ταχύτητα μέσα στη στροφή...χάνετε.
Να έχετε υπόψη σας βέβαια πως με τόσο χοντρές αντιστρεπτικές, μπορεί να μην παίρνει κλίσεις το αμάξωμα, αλλά σε απόλυτη πρόσφυση και σε ταχύτητα μέσα στη στροφή...χάνετε.
Ε36 M44Β19
Kostas Maras (07-03-15)
Αυτο ισχυει υπο προυποθεσεις και κυριως σε δημοσιο δρομο που δεν ειναι πιστα....Η ενδοτικοτητα γενικως της αναρτησης κερδιζει σε προσφυση,μονο σε δρομους που δεν ειναι ''χαλι''....Αλλιως ολα τα πισταδικα θα ειχαν αναρτηση 2CV!Αυτο που ισχυει αναμφισβητητα,ειναι οτι βαζοντας σκληροτερα ελατηρια και αφαιρωντας τις αντιστρεπτικες ΕΧΕΙΣ περισσοτερη προσφυση,ενω τ'αναποδο συμβαινει οταν βαζεις σκληροτερες αντιστρεπτικες και μαλακοτερα ελατηρια απο ενα πχ εργοστασιακο αμαξι....Να υποθεσω οτι διαβασες το αρθρο του Κολιν Τσαπμαν σχετικα με το στησιμο??![]()
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
compactM3 (07-03-15), Vassilis ///M (07-03-15)
Στην περιπτώση που έχουμε λίγο πιο σκληρότερα ελατήρια από τα μαμΑ και αυξήσουμε και 2-3 χιλιοστά την διάμετρο στις ζαμφορ? (συνδυασμός και των 2 από ίδια εταιρία που τα χει δοκιμάσει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο).
Εντάξει εγώ πιστεύω δεν αλλάζει πολύ η συμπεριφορά για 3 χιλ. Πάχος..απλά θέλει στην πιο μαλακή ρύθμιση για τον δρόμο χωρίς προβληματα.υποτίθεται Π.χ. Το κιτ της eibach έχει δοκιμαστεί στο δρόμο από πριν με πολλές διορθώσεις πριν βγει στην αγορά.
Γιαυτο και έβαλα σετ ανάρτησης eibach ( αμορτισερ-ελατήρια) που ναι σχεδιασμένα το ένα να δουλεύει σωστά με το άλλο και το αποτέλεσμα με δικαίωσε.σφικτό μεν αλλά σε άνεση το ίδιο με πριν που φόραγε μαμά μ-πακ ελατήρια.καμία απολύτως διάφορα στην άνεση!
Βέβαια με 3 πόντους μόνο χαμηλωμά..με παραπάνω θα χε σιγουρα..ενώ όσες φορές πήγα να πάντρεψω διαφορετικών εταιριών απογοητεύτηκα..
Τεσπα θα βάλω και ένα σετ eibach ζαμφορ να γίνει κομπλέ όλο το κιτ και θα σας πω εντυπώσεις...κάνας άλλος εμπειρίες?
e36 till death!
its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).
Λογικά πας από 25,5-18 σε 28-21. Μπροστά η δυστρεψία της νέας αντιστρεπτικής σου αυξάνεται κατά 45% και πίσω κατά 85%!!! Διαφορά στην άνεση θα έχεις και μάλιστα αισθητή, όταν θα πέφτει ο ένας εκ των 2 τροχών του ίδιου άξονα σε λακούβα. Όταν όμως περνάς ένα εγκάρσιο σμαράκι ή αυλάκι, με όλους τους τροχούς, τότε δεν θα έχεις καμία διαφορά σε σχέση με πριν.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 08-03-15 στις 14:52
Ε36 M44Β19
leo328 (08-03-15)
Ετσι το'χα κι εγω ως πολιτικο 328...Δεν ειχε διαφορα στην ανεση,παρα μονο σε επαρχιακο δρομο,το ενιωθες πιο σφιχτο(Τις ειχα στις μαλακοτερες σκαλες βεβαια).Αν επεφτες σε ανωμαλιες μονοπλευρα,τοτε παλι ενιωθες πιο σκληρο τ'αμαξι και ισως λιγοτερο ανετο,λογικο για μενα.
Τα ποσοστα πως τα'βγαλες???Πως μια αντιστρεπτικη που'ναι 10% φαρδυτερη βγαζει 45% μεγαλυτερη δυστρεψια??Υπαρχει καποιος τυπος που το υπολογιζει??
Παντως ακομα και τωρα που τις εχω,με ολα τα συνεμπλοκακια τους μασιφ και στην σκληροτερη σκαλα τους,δεν θεωρω δυσαρεστο τ'αμαξι....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
leo328 (08-03-15)
Η δυστρεψία μιάς κυκλικής διατομής εξαρτάται από την πολική ροπή αδράνειας, όπου είναι (π*d^4)/32. Το π και το 32 είναι σταθερές. Άρα μεταξύ 2 κυκλικών διατομών με διαμέτρους d1 και d2, ο λόγος τους (d1/d2)^4 δίνει το ποσοστό της 1 σε σχέση με τη 2.
Πχ (28/25,5)^4=1,45=45%
(21/18)^4=1,85=85%
Ένας πχ που βάζει από μαμά 24/15 τις 28/21 έχει ποσοστά 85% μπροστά και 284% πίσω!!! Ο λόγος που αυξάνουν τόσο πολύ τη δυστρεψία της πίσω, τουλάχιστον στα Ε36, είναι λογικά η μείωση της εργοστασιακής υποστροφής.
Ε36 M44Β19
georggge46 (08-03-15), leo328 (08-03-15), Panos 316T (08-03-15), skaros (08-03-15), Stunt Mike (08-03-15)
Βρήκα κ το πινακάκι...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 08-03-15 στις 15:35
Ε36 M44Β19
compactM3 (08-03-15), georggge46 (08-03-15), ghost-rider (08-03-15), leo328 (08-03-15), nikos valvetronic (08-03-15), Panos 316T (08-03-15)
ωραιοοοος!!Ακριβως γι'αυτο το λογο γινεται,να μειωθει η αρχικη υποστροφικη συμπεριφορα των Ε36-Ε46.Αραγε ποσο περισσοτερο να σκληραινει με τις ρυθμισεις?Αυτο μαλλον δεν μπορει να υπολογιστει....Παντως εγω που τις εβαλα στην πρωτη τρυπα,ηταν αισθητη η διαφορα σκληρυνσης σε σχεση με πριν.Εκτος αν μπαινει στον τυπο και το μηκος της αντιστρεπτικης....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
leo328 (08-03-15)
Stunt Mike (07-03-15)