Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
Λεώ, με την χρηση που του κανεις το θεωρω πολυτελεια απο την στιγμη κιολας που μπορεις να παιξεις με μαμισιες αντιστρεπτικες!

Υγ: η αντιστρεπτικη δεν εχει να κανει μονο με το παχος αλλα και με την σκληροτητα-καμψη της.

Υγ2:Παναθεμα σε! εχεις γινει τρελο αρρωστακι !
ποια χρηση ρε οταν ειμαι με την οικογενεια που παω σαν παππους?
το θεμα ειναι οταν ειμαι μονος που του πινω το αιμα...
ειπαμε ζαμφορ.ντυσιμο καθισματα και τελος!χαχααχ

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
Για τη συνολική επιρροή της αντιστρεπτικής παίζουν ρόλο τα πάντα. Μήκος, σπασίματα, μοχλοβραχίονες, σινεμπλόκ κλπ...Τα παραπάνω ποσοστά είναι απλά συγκρίσιμα μόνο για 2 εντελώς ίδιες αντιστρεπτικές, που απλά αλλάζουν διάμετρο. Με τις ρυθμίσεις δεν αλλάζει η δυστρεψία της αντιστρεπτικής. Αλλάζει η συνεισφορά της δυστρεψίας της στη συνολική συμπεριφορά της ανάρτησης.

Πχ, η ίδια αντιστρεπτική, άλλη συνεισφορά έχει όταν το μπρατσάκι της πιάνει στο ψαλίδι και άλλη όταν πιάνει στο αμορτισέρ. Η δυστρεψία όμως της μεμονωμένης δοκού...προφανώς είναι η ίδια.

Χωρίς έχω ρυθμιζόμενη, υποθέτω πως όσο βάζεις το μπρατσάκι στις "εσωτερικές" οπές, τόσο σκληραίνει;;;
το θεμα ειναι οτι ειναι απο ιδιο υλικο οι μαμα με τις aftermarket?εχουν τον ιδιο σχεδιασμο?στο πινακακι λεει πως αυτα ισχυουν μονο για ακριβως ιδιο σχεδιασμο και υλικο των αντιστρεπτικων...αυτο που λες και συ...ασε που η πιο μαλακη ρυθμιση των aftermarket Μπορει να ειναι καλυτερη απο της μαμα που δεν ρυθμιζονται...ολα αυτα υποθεσεις...αμα ισχυουν ομως?