οπως επισης ΔΕΝ ισχυει οτι οσο πιο χαμηλο ειναι το αυτοκινητο (ακομα και αν εχει διαδρομη η αναρτηση) οτι στριβει καλυτερα.....
Το χαμηλωμα πρεπει να ειναι μεχρι εκει οπου τα ψαλιδια ειναι οριζοντια και στις δυο ακρες τους με το οδοστρωμα......
οπως επισης ΔΕΝ ισχυει οτι οσο πιο χαμηλο ειναι το αυτοκινητο (ακομα και αν εχει διαδρομη η αναρτηση) οτι στριβει καλυτερα.....
Το χαμηλωμα πρεπει να ειναι μεχρι εκει οπου τα ψαλιδια ειναι οριζοντια και στις δυο ακρες τους με το οδοστρωμα......
leo328 (07-03-15), nikos valvetronic (08-03-15), Stunt Mike (07-03-15), Vassilis ///M (07-03-15)
σιγουρα δεν στριβει καλυτερα οσο πιο χαμηλο ειναι..αμα ειναι σαυρα η προσφυση παει περιπατο..
γιαυτο και εβαλα αυτο το σετ αναρτησης (eibach pro system) που χαμημηλωνει μονο 1,5 ποντο μπρος-πισω σε σχεση με το μ-πακ..νιωθω πιο σταθερο το αυτοκινητο σε γρηγορες διαδρομες και πιο σφικτο-στηνενο χωρις ομως να εχασα σε ανεση σε σχεση με τα μ-πακ!
ολα παιζουν ρολο..
λιγο οτι τα αμορτισερ της eibach τα φτιαχνει η sachs που ειναι στην ιδια φιλοσοφια με τα μ-πακ αμορτισερ (καμια σχεση με τα θεοσκληρα κιτρινα bilstein) λιγο το 1ο σταδιο χαμηλωμα με τα pro-kit (αμα εβαζα τα 5ποντα τα sportline θα ειχα σιγουρα μεγαλη απωλεια ανεσης..αλλο απο 1,5 ποντο να πας στους 3 και αλλο απο 1,5 στους 5...εχει διαφορα μεγαλη το 1ο απο το 2ο).
πιστευω με τις ζαμφορ θα γινει πιο ολοκληρωμενο..![]()
e36 till death!
its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).
Lefterisk (08-03-15), Stunt Mike (07-03-15)