Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: X5 off road capabilities.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμπληρωματικά.
    Πάντα απενεργοποιημενο το dsc.
    Πίεση στο προφίλ που έχεις δεν έχει νόημα να κατεβασεις.
    Τη ρίχνουν στα ψηλά προφίλ για να αυξήσουν την επιφάνεια που πατά κάτω.
    Στα χαμηλά η μεταβολή είναι ελάχιστη, θα αναγκαστείς να τη ρίξεις πολύ, θεωρώ, για να δεις αποτέλεσμα και θα κινδυνεύεις με ξεζανταρισμα.
    Με εργοστασιακες πιέσεις για μένα θα κανείς ντου. Και ο θεός βοηθός!
    Ομολογούμενως όμως δεν εχω καθόλου εμπειρία με χαμηλά προφίλ εκτός δρόμου.
    Για το dsc είμαι απόλυτος γιατι ακόμα και το abs εκτός δρόμου είναι βραχνας.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (02-03-15), I_MNL (09-03-15), nikos valvetronic (01-03-15), VanVIC (01-03-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν σκοπεύεις να μπεις σε άμμο πάρε ραμπες.
    Ο κανόνας είναι ότι δεν πρέπει να χάσεις ταχύτητα.
    Για σταθερό γκάζι δεν θα το λεγα.
    Αν το νιώθεις να κόβει φυτεύεις το πενταλ στο πάτωμα.
    Αν ακινητοποιηθεις σταματάς κάθε προσπάθεια.
    Κάθε κίνηση είναι εναντίον σου.
    Βάζεις ραμπες μπροστά από τους τροχούς και βγαίνεις.

    Ο βασικότερος κανόνας όμως είναι ότι πάνε δύο αμαξια παρέα. Με διαφορά φάσης στα δύσκολα κομμάτια.
    Εννοείται εφοδιασμένα με ιμάντες ρυμούλκησης.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμπληρωματικά.
    Πάντα απενεργοποιημενο το dsc.
    Πίεση στο προφίλ που έχεις δεν έχει νόημα να κατεβασεις.
    Τη ρίχνουν στα ψηλά προφίλ για να αυξήσουν την επιφάνεια που πατά κάτω.
    Στα χαμηλά η μεταβολή είναι ελάχιστη, θα αναγκαστείς να τη ρίξεις πολύ, θεωρώ, για να δεις αποτέλεσμα και θα κινδυνεύεις με ξεζανταρισμα.
    Με εργοστασιακες πιέσεις για μένα θα κανείς ντου. Και ο θεός βοηθός!
    Ομολογούμενως όμως δεν εχω καθόλου εμπειρία με χαμηλά προφίλ εκτός δρόμου.
    Για το dsc είμαι απόλυτος γιατι ακόμα και το abs εκτός δρόμου είναι βραχνας.

    Aυτα ακριβως Θωμα...που ειπε ghost ισχυουν για αμμο, αλλα παντα μαζι οπως ειπε με αλλο αμαξι.....αν ειναι στεγνη και χαλαρη η αμμος, ολα κολλανε....ακομα και με το king kab με 275 ελαστικα και με αστειο βαρος.....κολλαγε μολις εστριβα εστω και λιγο το τιμονι.....

    Για χιονι οπως επε και ο Βαγγελης.....αλλα να ξερεις κατι, επειδη η τετρακινηση μας δεν κλειδωνει, τα Χ εχουν οριο αρκετα χαμηλα στο χιονι.....αν δεν το φοβηθεις απο τα γλιστρηματα θα παει μακρια.... , με ενα σετ χιονολαστιχα, θα παει οπου πανε και τα καλα 4χ4 σε δρομο με χιονι
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (02-03-15), I_MNL (09-03-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-03-10
    Περιοχή
    ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    544
    Thanked
    489
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλημέρα παίδες, ως κάτοχος του Χ5 θα ήθελα να πω μερικά κι εγώ... στο χιόνι Θωμά μπορείς να πας άνετα με τα λάστιχα που έχεις (255 ? ) λόγω της μόνιμης τετρακίνησης που έχει το αμάξι, αλλά στη κατηφόρα θα έχεις σοβαρό πρόβλημα και με χιονολάστιχα καθώς το σέρνει το βάρος του...

    Σε λάσπη με ένα λάστιχο 50 - 50 το αμάξι απλά θα σε εκπλήξει με τις δυνατότητες του...

    Σε κακοτράχαλο χωματόδρομο επίσης είναι πολύ καλό γιατί - σε σχέση με άλλα - όταν χάσεις ένα τροχό ( σου κρεμάσει ) η ροπή του άξονα μεταφέρεται όλη στο τροχό που πατάει, έτσι λοιπόν ξεκολλάς άνετα σε αρκετά σημεία...

    Στην άμμο τώρα, θα σου πρότεινα να μην το βάλεις γιατί το βάρος του αναγκαστικά το βουλιάζει μέσα και το περιθώριο λάθους χειρισμού δεν υπάρχει. Είμαι παθών στην άμμο, όταν προσπαθούσαμε να το βγάλουμε απλά όλα κολλάγανε και τελικώς ήρθε οδική με βίτζι από μακρυά και το έβγαλε...

    Συμπέρασμα λοιπόν απο μένα είναι ότι έχεις ένα όχημα με αεροδυναμική περιπτέρου αλλά σε καμμιά περίπτωση δεν το καταλαβαίνεις στο δρόμο λόγω της τέλειας οδηγικής συμπεριφοράς του.
    Στο βουνό με χαλαρές συνθήκες λάσπης - χιονιού πας αρκετά ικανοποιητικά με γνώμονα ότι είναι SUV

    Ελπίζω να βοήθησα και να μην κούρασα....


    https://www.airtrans.gr


    "Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
    Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."

  6. The Following 5 Users Say Thank You to mixalis For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (02-03-15), I_MNL (09-03-15), Kazakos Garage (01-03-15), paganis (02-03-15), Thomelef (01-03-15)

  7. #4
    Εγγραφή
    16-11-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    375
    Thanked
    315
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να συμπληρωσω στην αμμο εχει μεγαλη σημασια το μικρο βαρος, το φαρδυ πελμα οποτε θα βάλεις οτι πιο φαρδυ εχεις σε διασταση και το λιγότερο τακουνι ή χαμηλη πιεση( για να ξεζανταρει ειναι δυσκολο γιατι δεν εχεις πρόσφυση), η φόρα να μην κοψεις ποτε και όχι πολυ τιμονι, τα ηλεκτρονικά εκτος, και αν κολλησεις μην κανεις ουτε μια προσπαθεια να ξεκολλησεις γιατι αν κάτσει και 2 αγροτικα να σε τραβανε δεν κουνας παθών... εχεις μια ελπιδα με τραβηγμα απο πίσω μονο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη trifonas : 01-03-15 στις 08:50

  8. The Following User Says Thank You to trifonas For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (02-03-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP