Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: bmw e46 μετατροπη σε 2.2cc

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    θεμα ιπποδυναμης στο δηλωμα δε παιζει κι αν παιζει ξεπερνιεται με το σωστο διαικπεραιωτη. Θεμα κυβισμου εως 25% επιτρεπεται.

    Δεν αξιζει να κανεις μετατροπη. Παρε ετοιμο και πουλα το δικο σου. Για τα χλμ θα σου πω οτι σε 46αρι μη το ψαχνεις.

    Οποιος νοιαζεται για χλμ δε θα πρεπει να κοιταει 46αρι.
    παιδια, ενημερωθειτε γιατι οι ποινες ειναι μεγαλες.... το 25% ισχυει και για κυβισμο και για ιπποδυναμη....
    Μπορει να δηλωθει ΜΟΝΟ με χαρτι εγκρισης απο την BMW Hellas, που ομως ΔΕΝ το δινει για κανενα λογο και για κανενα αυτοκινητο.
    ΔΕΝ μπορεις να περασεις ΚΤΕΟ με τετοια μετατροπη γιατι πλεον τα ΚΤΕΟ εχουν καμερες και καταγραφουν τα παντα..... και θα χασουν την αδεια τους.
    Με τον κωδικο του μοτερ, ξερουν και την ιπποδυναμη, και ΚΑΝΕΝΑ εξακιλυνδρο δεν ειναι κατω απο 25% διαφορα απο τα τετρακυλινδρα....

    διαβαστε τι εχουμε γραψει εδω μεσα τοσους μηνες και βρειτε και τις νομοθεσιες που εχουμε ανεβασει....

    διαβαστε και για τα αυτοκινητα που ανακαλει για νεο ελεγχο το υπουργειο σε ολη την Ελλαδα........ και οι καμπανες ειναι τρελες

    ΑΝ γινει στραβη και σε πιασουν, πας για φοροδιαφυγη...
    ΑΝ τρακαρεις, ΔΕΝ ισχυει η ασφαλεια, και πας για απατη ΚΑΙ φοροδιαφυγη ΚΑΙ πληρωνεις και τα παντα εσυ γιατι θεωρειτε ανασφαλιστο οχημα....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 24-02-15 στις 21:07

  2. The Following 4 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    A8hnaios (25-02-15), alexm (24-02-15), nikos1400 (24-02-15), Vassilis ///M (24-02-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    , και ΚΑΝΕΝΑ εξακιλυνδρο δεν ειναι κατω απο 25% διαφορα απο τα τετρακυλινδρα....

    ....
    Να λεμε ομως και τα λαθη
    1895 χ 25% = 2368 ...οποτε ανετα γινεται 2.2...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  4. #3
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να λεμε ομως και τα λαθη
    1895 χ 25% = 2368 ...οποτε ανετα γινεται 2.2...
    ναι αλλα δεν ειναι μεσα στο 25% η ιπποδυναμη

  5. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    katsaraios (25-02-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    παιδια, ενημερωθειτε γιατι οι ποινες ειναι μεγαλες.... το 25% ισχυει και για κυβισμο και για ιπποδυναμη....
    Μπορει να δηλωθει ΜΟΝΟ με χαρτι εγκρισης απο την BMW Hellas, που ομως ΔΕΝ το δινει για κανενα λογο και για κανενα αυτοκινητο.
    ΔΕΝ μπορεις να περασεις ΚΤΕΟ με τετοια μετατροπη γιατι πλεον τα ΚΤΕΟ εχουν καμερες και καταγραφουν τα παντα..... και θα χασουν την αδεια τους.
    Με τον κωδικο του μοτερ, ξερουν και την ιπποδυναμη, και ΚΑΝΕΝΑ εξακιλυνδρο δεν ειναι κατω απο 25% διαφορα απο τα τετρακυλινδρα....

    διαβαστε τι εχουμε γραψει εδω μεσα τοσους μηνες και βρειτε και τις νομοθεσιες που εχουμε ανεβασει....

    διαβαστε και για τα αυτοκινητα που ανακαλει για νεο ελεγχο το υπουργειο σε ολη την Ελλαδα........ και οι καμπανες ειναι τρελες

    ΑΝ γινει στραβη και σε πιασουν, πας για φοροδιαφυγη...
    ΑΝ τρακαρεις, ΔΕΝ ισχυει η ασφαλεια, και πας για απατη ΚΑΙ φοροδιαφυγη ΚΑΙ πληρωνεις και τα παντα εσυ γιατι θεωρειτε ανασφαλιστο οχημα....
    Εγω παντως δεν εχω ακουσει-δει κανεναν να τον καλουν για ελεγχο. Το προβλημα στην Ελλαδα ειναι οτι δεν υπαρχει ελεγκτικος μηχανισμος για τετοιου ειδους πραγματα. Καθημερινα βλεπω αγγελιες οπους απροκαληπτα ιδιοκτητες πουλανε τα αυτοκινητα τους λεγοντας οτι ειναι αδηλωτες μετατροπες. Εγω θα σου κανω μια ερωτηση, Αν εχεις ενα 320 2000cc και το εχεις κανει 330 3000cc και εχεις χτυπησει νουμερα ποιος μπορει να το καταλαβει? Μπορουν να το δουν στο ΚΤΕΟ? Οπως ολοι ξερουμε ειναι ακριβως το ιδιο μοτερ εξωτερικα. Απο κει και περα ο καθενας κανει οτι νομιζει και αναλαμβανει τις ευθυνες του, χωρις να κρινω αν ειναι σωστο η λαθος. Επισης ξερω περιπτωση οπου το αμαξι ηταν ακαταχωρητο στα μητρωα της εφοριας, ενω ειχε κανονινα νομιμες πινακιδες και αδεια κυκλοφοριας και δεν πληρωνε επι 15 χρονια τελη κυκλοφοριας, βγαλε ακρη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη savvas bmwdakias : 24-02-15 στις 23:14
    quattro ist fur sissies

  7. #5
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειμαι περιεργος να δω,για ποσα χρονια θα διαβαζω τις ιδιες απαντησεις και τις κραυγες αγωνιας των εκαστοτε χρηστων του φορουμ,καθε φορα που καποιος αναφερεται στο ''φλεγον'' θεμα: ''μετατροπη με αλλαγη κινητηρα''
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    m3e36 (25-02-15)

  9. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο savvas bmwdakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω παντως δεν εχω ακουσει-δει κανεναν να τον καλουν για ελεγχο. Το προβλημα στην Ελλαδα ειναι οτι δεν υπαρχει ελεγκτικος μηχανισμος για τετοιου ειδους πραγματα. Καθημερινα βλεπω αγγελιες οπους απροκαληπτα ιδιοκτητες πουλανε τα αυτοκινητα τους λεγοντας οτι ειναι αδηλωτες μετατροπες. Εγω θα σου κανω μια ερωτηση, Αν εχεις ενα 320 2000cc και το εχεις κανει 330 3000cc και εχεις χτυπησει νουμερα ποιος μπορει να το καταλαβει? Μπορουν να το δουν στο ΚΤΕΟ? Οπως ολοι ξερουμε ειναι ακριβως το ιδιο μοτερ εξωτερικα. Απο κει και περα ο καθενας κανει οτι νομιζει και αναλαμβανει τις ευθυνες του, χωρις να κρινω αν ειναι σωστο η λαθος. Επισης ξερω περιπτωση οπου το αμαξι ηταν ακαταχωρητο στα μητρωα της εφοριας, ενω ειχε κανονινα νομιμες πινακιδες και αδεια κυκλοφοριας και δεν πληρωνε επι 15 χρονια τελη κυκλοφοριας, βγαλε ακρη.
    έλα μόλις έμαθες ότι κάλεσαν εμένα.
    δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. απλώς θα σου πω ότι μου έκαναν έρωτα.
    7 μήνες χωρίς αυτοκίνητο και χωρίς άδεια.

  10. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    compactM3 (25-02-15)

  11. #7
    Εγγραφή
    16-11-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    375
    Thanked
    315
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    έλα μόλις έμαθες ότι κάλεσαν εμένα.
    δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. απλώς θα σου πω ότι μου έκαναν έρωτα.
    7 μήνες χωρίς αυτοκίνητο και χωρίς άδεια.
    Για πες τι ερωτα σου εκανα; γκουχου γκουχου ποινες και προστιμο εννοω.

  12. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο trifonas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για πες τι ερωτα σου εκανα; γκουχου γκουχου ποινες και προστιμο εννοω.
    δεν εχουν σημασία αυτά από τη στιγμή που δεν έμεινα έγκυος
    πέρασα μεγάλη ταλαιπωρία κυρίως ψυχική.
    το στοιχείο είναι ότι δεν με σταμάτησαν στο δρόμο, με κάλεσαν στο υπουργείο.

  13. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    compactM3 (25-02-15)

  14. #9
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο savvas bmwdakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω παντως δεν εχω ακουσει-δει κανεναν να τον καλουν για ελεγχο. Το προβλημα στην Ελλαδα ειναι οτι δεν υπαρχει ελεγκτικος μηχανισμος για τετοιου ειδους πραγματα. Καθημερινα βλεπω αγγελιες οπους απροκαληπτα ιδιοκτητες πουλανε τα αυτοκινητα τους λεγοντας οτι ειναι αδηλωτες μετατροπες. Εγω θα σου κανω μια ερωτηση, Αν εχεις ενα 320 2000cc και το εχεις κανει 330 3000cc και εχεις χτυπησει νουμερα ποιος μπορει να το καταλαβει? Μπορουν να το δουν στο ΚΤΕΟ? Οπως ολοι ξερουμε ειναι ακριβως το ιδιο μοτερ εξωτερικα. Απο κει και περα ο καθενας κανει οτι νομιζει και αναλαμβανει τις ευθυνες του, χωρις να κρινω αν ειναι σωστο η λαθος. Επισης ξερω περιπτωση οπου το αμαξι ηταν ακαταχωρητο στα μητρωα της εφοριας, ενω ειχε κανονινα νομιμες πινακιδες και αδεια κυκλοφοριας και δεν πληρωνε επι 15 χρονια τελη κυκλοφοριας, βγαλε ακρη.
    Ελπιζω να καταλαβαινεις πως αυτα τα παραπανω ισουνται με πολλα χρονια φυλακη και οτι ιδιως το δευτερο οχι μονο δεν εχει τιποτα το νομιμο, αλλα ειναι οφθαλμοφανεστατη πλαστογραφια και δεν γινεται να πληρωνει κανονικα τελη κυκλοφοριας ουτε και να εχει νομιμες πινακιδες.......
    Οποιος ξερει εστω τα στοιχειωδη, αυτα δεν μπορει να τα πιστεψει ουτε ως παραμυθι....
    Δεν μπορει να ΜΗΝ ειναι στο μητρωο της αφοριας και παρολα αυτα να του εκδιδουν τελη κυκλοφοριας......
    Νομιμες πινακιδες χωρις να ειναι στα μητρωα (τι, δεν εχει εκτελωνιστει ποτε ?) απλα δεν γινεται... ΑΡΑ και αδεια και πινακιδες, ή ειναι πλαστες ή εχει γινει μαϊμουδια μεσα απο το υπουργειο, οποτε φυλακα και για τους δυο....

    Αυτοκινητα για επανελεγχο εχουν κληθει πολλα και θα κληθουν κι αλλα. Μεχρι στις εφημεριδες εχει γραφτει, μεχρι και εδω μεσα εχει γραφτει πριν καιρο.
    Και για να σου απαντησω στα νουμερα, ΝΑΙ ακομα και στο ΚΤΕΟ μπορουν να το καταλαβουν ευκολα.
    Πριν μερικα χρονια πως νομιζεις οτι μπουζουριασαν γνωστο τροπετατζη της Αθηνας ????
    Και μεσα σε ολα αυτα, προσπερνας το θεμα των κυρωσεων σε περιπτωση ατυχηματος που σας περιεγραψα πιο πανω.
    Το οτι δεν υπαρχει σωστο πλαισιο ελεγχου στην Ελλαδα και οτι το πλαισιο για να δηλωσεις νομιμα μια τετοια μετατροπη ειναι ακομα χειροτερο, δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν νομοι με κυρωσεις σε περιπτωση που γινει η στραβη.

    Αν αντι να αναλυουμε την κουτοπονηρια μας, ασχολουμασταν ολοι λιγο παραπανω να παμε να αλλαξουμε την νομοθεσια (που παλευω μονος με γνωριμιες τοσους μηνες) για να μπορουμε να τα δηλωσουμε νομιμα και να κανουμε και το κεφι μας και να παιρνει και το κρατος οτι πρεπει να παρει, δεν θα χρειαζοταν να κανουμε αυτη την συζητηση....

  15. The Following 6 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (27-02-15), GEECO (06-04-15), georggge46 (25-02-15), ghost-rider (25-02-15), Stunt Mike (25-02-15), ΔημήτρηςΜ3 (25-02-15)

  16. #10
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ελπιζω να καταλαβαινεις πως αυτα τα παραπανω ισουνται με πολλα χρονια φυλακη και οτι ιδιως το δευτερο οχι μονο δεν εχει τιποτα το νομιμο, αλλα ειναι οφθαλμοφανεστατη πλαστογραφια και δεν γινεται να πληρωνει κανονικα τελη κυκλοφοριας ουτε και να εχει νομιμες πινακιδες.......
    Οποιος ξερει εστω τα στοιχειωδη, αυτα δεν μπορει να τα πιστεψει ουτε ως παραμυθι....
    Δεν μπορει να ΜΗΝ ειναι στο μητρωο της αφοριας και παρολα αυτα να του εκδιδουν τελη κυκλοφοριας......
    Νομιμες πινακιδες χωρις να ειναι στα μητρωα (τι, δεν εχει εκτελωνιστει ποτε ?) απλα δεν γινεται... ΑΡΑ και αδεια και πινακιδες, ή ειναι πλαστες ή εχει γινει μαϊμουδια μεσα απο το υπουργειο, οποτε φυλακα και για τους δυο....

    Αυτοκινητα για επανελεγχο εχουν κληθει πολλα και θα κληθουν κι αλλα. Μεχρι στις εφημεριδες εχει γραφτει, μεχρι και εδω μεσα εχει γραφτει πριν καιρο.
    Και για να σου απαντησω στα νουμερα, ΝΑΙ ακομα και στο ΚΤΕΟ μπορουν να το καταλαβουν ευκολα.
    Πριν μερικα χρονια πως νομιζεις οτι μπουζουριασαν γνωστο τροπετατζη της Αθηνας ????
    Και μεσα σε ολα αυτα, προσπερνας το θεμα των κυρωσεων σε περιπτωση ατυχηματος που σας περιεγραψα πιο πανω.
    Το οτι δεν υπαρχει σωστο πλαισιο ελεγχου στην Ελλαδα και οτι το πλαισιο για να δηλωσεις νομιμα μια τετοια μετατροπη ειναι ακομα χειροτερο, δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν νομοι με κυρωσεις σε περιπτωση που γινει η στραβη.

    Αν αντι να αναλυουμε την κουτοπονηρια μας, ασχολουμασταν ολοι λιγο παραπανω να παμε να αλλαξουμε την νομοθεσια (που παλευω μονος με γνωριμιες τοσους μηνες) για να μπορουμε να τα δηλωσουμε νομιμα και να κανουμε και το κεφι μας και να παιρνει και το κρατος οτι πρεπει να παρει, δεν θα χρειαζοταν να κανουμε αυτη την συζητηση....
    Το αυτοκινητο ηταν κανονικα με κρατικες πινακιδες και αδεια και δεν ειχε πληρωσει ΠΟΤΕ τελη κυκλοφοριας ουτε ειχε τεκμηριο. Και ομως ΕΓΙΝΕ μη με ρωτας πως. Οταν τον τσακωσανε μετα απο 15 χρονια τα πληρωσε ολα κανονικα με διπλα τα τελη. Αυτος βεβαια επεσε σε εναν αστυνομικο ο οποιος ασχοληθηκε με το θεμα , αλλιως θα συνεχιζε κανονικα. Υπαρχουν πολλα κενα μεσα στα υπουργεια συγκοινωνιων κυριως, ατιμωρισια καθως δεν υπαρχει πειθαρχικος ελεγχος. Να ξεκαθαρισω πως δεν ειμαι υπερ της παρανομιας και συμφωνω μαζι σου πως θα πρεπει να αλλαξει το φορολογικο συστημα στην Ελλαδα οσον αφορα τα τελη κυκλοφοριας.
    quattro ist fur sissies

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP