Σελίδα 29 από 48 ΠρώτηΠρώτη ... 19272829303139 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 281 έως 290 από 479

Θέμα: F20 116i br-performance tuning

  1. #281
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το οτι με την επιλογή του Dtc off , επιλέγει και comfort , ειναι η default επιλογή απο την Bmw . Απλά κανείς δεν ασχολήθηκε να την αλλάξει .

    Η δύναμη θα ειναι σίγουρα περισσότερη αφού έχουν ασχοληθεί με αυτούς τους χάρτες .

    Το προγράμμα ειναι κονσέρβα . Αν το αυτοκίνητο δε βγει στο δρόμο να γίνουν ρυθμίσεις κ σε δυναμόμετρα , τότε απλά μπαίνει το ίδιο προγράμμα σε όλους . Αυτό δεν ειναι fine tuning .

    Στα Subaru , ακόμα κ σε κονσέρβα μπορούσες να βρεις αλλαγή απόκρισης γκαζιού ανάλογα με το προγράμμα στα sti 08 και μετά , μπορούσες να πάρεις επιπλέον ρύθμιση για αλλαγές ταχυτήτων σε χειροκίνητο χωρίς να σηκώνεις το πόδι απο το γκάζι, lunch control Κλπ . Έτοιμα .
    Γιά να ασχοληθεί κάποιος με fine tuning , πρεπει να έχει χρόνο ( οχι μια μέρα ) κ διαθεςη .
    Οποτε αν θέλουν, μπορούν να αλλάξουν και να κάνουν default οποιοδήποτε . Απλά δεν έχει ασχοληθεί κάποιος με τς Bmw .
    Φαντάζομαι ότι κάνεις πλάκα. Υπάρχουν μερικές χιλιάδες κάτοχοι fxx series σε όλο τον κόσμο που τους ενδιαφέρει το συγκεκριμένο ζήτημα όπως υπάρχουν και αρκετές σοβαρές εταιρείες που ασχολούνται με το tuning των bmw. Αυτές οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικές, το μέγιστο κέρδος επιδιώκουν. Άρα προσπαθούν να καλύπτουν τα θέλω και τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών. Αν ήταν τόσο εύκολο ή απλό γιατί δεν το κάνουν? (ενώ υπάρχει ζήτηση για αυτό)

    Κονσέρβα σημαίνει ότι παίρνω ένα χάρτη και τον πετάω σε ένα άλλο αυτοκίνητο χωρίς να το ανεβάσω στο dyno ή να το βγάλω στον δρόμο. Η br αν πας εκεί το αυτοκίνητό σου στο ανεβάζει στο δυναμόμετρο και στο ρυθμίζει ανάλογα με τις επιθυμίες σου. Αυτό λέγεται individual remap.
    Όσον αφορά το fine tuning, δεν είναι απαραίτητο να γίνουν λογκαρίσματα στον δρόμο ούτε είναι απαραίτητο για όλους. Η ίδια δουλειά μπορεί και να γίνει και σε ένα καλό δυναμόμετρο. Ούτε χρειάζονται πολλές μέρες για να γίνει αυτό ειδικά αν μιλάμε για βελτίωση πρώτου-δεύτερου σταδίου. Είχα subaru forester το οποίο το είχα βελτιώσει αρκετά (άλλο turbo, full εξάτμιση, intercooler, μεγαλύτερα μπεκ κλπ, stage 3 θα το έλεγα) το οποίο ρυθμίστηκε και μάλιστα άψογα σε λιγότερο από 4 ώρες πάνω στο δυναμόμετρο και μάλιστα όπως ακριβώς εγώ το ήθελα (πχ δεν ζήτησα τα μέγιστα άλογα αλλά την μέγιστη ροπή και σε όσο το δυνατόν περισσότερο εύρος στροφών με την μέγιστη δυνατή αξιοπιστία). Το αμάξι δούλευε άψογα, αξιόπιστα και πιο οικονομικά από πριν όταν το πήγαινα νορμάλ. Αν είναι μάγκας και γνώστης ο προγραμματιστής όλα γίνονται. Τώρα αν κάποιος έχει ειδικές απαιτήσεις ή μιλάμε για πολλά άλογα και άγραφο εγκέφαλο, εκεί ναι, συνήθως απαιτούνται πολλά λογκαρίσματα και χρόνος για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Υπάρχουν και κάποιοι tuners που πουλάνε το παραμύθι του fine tuning και των άπειρων λογκαρισμάτων είτε γιατί δεν το κατέχουν απόλυτα το αντικείμενο είτε για να βγάλουν επιπλέον λεφτά.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Clown Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mrclouzo η br performance μου απαντησε πως γινευαι αθτο που σπυ λεω τοσο σε αποκριση γκαζιου οσο και comfort να εχει ιδια δυναμη και αποκριδη με sport !
    Αν πράγματι το κάνουν, καλό είναι να το πουν και δημόσια στο bimmerpost και σε άλλα μεγάλα ξένα forum, θα τσιμπήσουν αρκετούς πελάτες. Στα παιδιά από αυτό το forum που έκαναν remap σε αυτούς, δεν ισχύει κάτι τέτοιο ούτε τους έδωσαν αυτή την επιλογή. Άρα υπάρχουν ουσιαστικά 2 modes, το eco pro και το comfort (αφού θα είναι ίδιο με το sport).
    Θα τους στείλω και εγώ ένα email.

  2. #282
    Εγγραφή
    02-02-15
    Μηνύματα
    27
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι στειλε να ρωτησεις θα ειναι σ
    ιδιο στην αποκριση του γκαζιου και την δυναμη αφου αυτα μπορουν να τα προγραμματισουν. Τιμονι θα μενει σαν comfort κατα πασα πιθανότητα.

  3. #283
    Εγγραφή
    02-02-15
    Μηνύματα
    27
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Clown : 15-02-15 στις 16:03

  4. #284
    Εγγραφή
    02-02-15
    Μηνύματα
    27
    Thanked
    4
    Rides
    0

  5. #285
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Clown Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Clown Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. #286
    Εγγραφή
    04-03-13
    Περιοχή
    Greece
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    244
    Thanked
    139
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω παιδια μετρησα χθες απο περιεργεια και στα 3 για να δω διαφορες.
    στο eco pro επιασα λιγα αλογα στον τροχο με μια προσπαθεια και το παρατησα.οπως και με τη ροπη. αντιθετα στα αλλα 2 comfort & sport επιασα τα ιδια αλογα αλλα με μια διαφορα στις στροφες/λεπτο. οποτε πανω κατω τα ιδια πρεπει να ειναι τουλαχιστον σε δυναμη. Τωρα ολα αυτα που λετε ωραια ειναι αλλα πολυ λεπτομερεια για μενα.Η ουσια ειναι οτι αυτο που μου ελειπε πλεον το εχω. Δηλαδη ενα οικονομικο αμαξι που οποτε θελω ειναι δυνατο μεχρι ενος σημειο γιατι δεν ειμαι κι ο Νικι Λαουντα!

  7. #287
    Εγγραφή
    15-06-14
    Μηνύματα
    155
    Thanked
    135
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παντως δικιο ειχατε μπαινει στο κομφορτ αλλα το κρυβει καλα! Δηλαδη άμα ειναι στο εκο και βάλω το συστημα σταθεροποιησης εκτος αμεσως σου δειχνει ότι μπαινει στο κομφορτ. Αμα ειναι στο σπορ και βγαλεις εκτος σου βάζει στην οθονη μικρη και μεγαλη DTC OFF. Το καταλαβα ότι δεν ειναι στο σπορ αφου πατησα το κουμπι για να παω εκο και αυτο τοτε δειχνει ότι εχει αλλαξει στο κομφορτ και χρειαζεται μια φορα πατημα του κουμπιου μονο.

    Προσοχή όταν το πατατε βαθια το γκαζι για λίγο και μετα γυρνάτε αμεσα στο εκο να βγάζετε το start stop εκτος μη σας σβησει στο πρωτο φαναρι και καουν τα λαδια μεσα στο τουρμπο!

  8. #288
    Εγγραφή
    15-06-14
    Μηνύματα
    155
    Thanked
    135
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Υπάρχει στα αυτοματα το Launch Control? Ή και αυτο ειναι εξτρα; Δηλαδη λέει στο βιβλιο ότι πατας βαθια το φρένο με αριστερο και μετα βαθια το γκαζι ταυτοχρονα βγαινει ενα καρω σημαιάκι και απελευθερωνεις αποτομα το φρενο και κανει την καλύτερη δυνατη εκκινηση! Εστω να παταω λίγο να ανεβαζει στροφες λίγο πριν την εκκινηση;

  9. #289
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η λειτουργία του launch control είναι standard στο sport αυτόματο κιβώτιο. Πολύ πιθανό να μπορούν να την ενεργοποιήσουν και στα απλά αυτόματα, θέμα software είναι. Πιστεύω ότι θα βοηθάει αρκετά στις εκκινήσεις.

    Clown@ Δεν προκύπτει από την απάντηση που έδωσαν ότι comfort και sport είναι ακριβώς τα ίδια. Τέλος πάντων, θα τους στείλω ένα email σήμερα και θα αναφέρω τι μου απάντησαν. Μακάρι να γίνεται γιατί θα είναι πιο εύκολο το παιχνίδι με την απόκριση του sport. Τώρα θέλει παραπάνω γκάζι και υπάρχει μια υστέρηση (με την απόκριση του comfort).

  10. #290
    Εγγραφή
    26-12-14
    Μηνύματα
    284
    Thanked
    113
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο anton Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υπάρχει στα αυτοματα το Launch Control? Ή και αυτο ειναι εξτρα; Δηλαδη λέει στο βιβλιο ότι πατας βαθια το φρένο με αριστερο και μετα βαθια το γκαζι ταυτοχρονα βγαινει ενα καρω σημαιάκι και απελευθερωνεις αποτομα το φρενο και κανει την καλύτερη δυνατη εκκινηση! Εστω να παταω λίγο να ανεβαζει στροφες λίγο πριν την εκκινηση;
    Σε ολα τα test επιταχυνσης που εχω διαβασει με αυτοματο κιβωτιο αυτο ακριβως κανουν.Ανεβαζουν στροφες με πατημενο φρενο και το αφηνουν αποτομα.

Σελίδα 29 από 48 ΠρώτηΠρώτη ... 19272829303139 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP