Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 479

Θέμα: F20 116i br-performance tuning

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-02-15
    Μηνύματα
    27
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Mrclouzo η br performance μου απαντησε πως γινευαι αθτο που σπυ λεω τοσο σε αποκριση γκαζιου οσο και comfort να εχει ιδια δυναμη και αποκριδη με sport !

  2. #2
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το οτι με την επιλογή του Dtc off , επιλέγει και comfort , ειναι η default επιλογή απο την Bmw . Απλά κανείς δεν ασχολήθηκε να την αλλάξει .

    Η δύναμη θα ειναι σίγουρα περισσότερη αφού έχουν ασχοληθεί με αυτούς τους χάρτες .

    Το προγράμμα ειναι κονσέρβα . Αν το αυτοκίνητο δε βγει στο δρόμο να γίνουν ρυθμίσεις κ σε δυναμόμετρα , τότε απλά μπαίνει το ίδιο προγράμμα σε όλους . Αυτό δεν ειναι fine tuning .

    Στα Subaru , ακόμα κ σε κονσέρβα μπορούσες να βρεις αλλαγή απόκρισης γκαζιού ανάλογα με το προγράμμα στα sti 08 και μετά , μπορούσες να πάρεις επιπλέον ρύθμιση για αλλαγές ταχυτήτων σε χειροκίνητο χωρίς να σηκώνεις το πόδι απο το γκάζι, lunch control Κλπ . Έτοιμα .
    Γιά να ασχοληθεί κάποιος με fine tuning , πρεπει να έχει χρόνο ( οχι μια μέρα ) κ διαθεςη .
    Οποτε αν θέλουν, μπορούν να αλλάξουν και να κάνουν default οποιοδήποτε . Απλά δεν έχει ασχοληθεί κάποιος με τς Bmw .
    Φαντάζομαι ότι κάνεις πλάκα. Υπάρχουν μερικές χιλιάδες κάτοχοι fxx series σε όλο τον κόσμο που τους ενδιαφέρει το συγκεκριμένο ζήτημα όπως υπάρχουν και αρκετές σοβαρές εταιρείες που ασχολούνται με το tuning των bmw. Αυτές οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικές, το μέγιστο κέρδος επιδιώκουν. Άρα προσπαθούν να καλύπτουν τα θέλω και τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών. Αν ήταν τόσο εύκολο ή απλό γιατί δεν το κάνουν? (ενώ υπάρχει ζήτηση για αυτό)

    Κονσέρβα σημαίνει ότι παίρνω ένα χάρτη και τον πετάω σε ένα άλλο αυτοκίνητο χωρίς να το ανεβάσω στο dyno ή να το βγάλω στον δρόμο. Η br αν πας εκεί το αυτοκίνητό σου στο ανεβάζει στο δυναμόμετρο και στο ρυθμίζει ανάλογα με τις επιθυμίες σου. Αυτό λέγεται individual remap.
    Όσον αφορά το fine tuning, δεν είναι απαραίτητο να γίνουν λογκαρίσματα στον δρόμο ούτε είναι απαραίτητο για όλους. Η ίδια δουλειά μπορεί και να γίνει και σε ένα καλό δυναμόμετρο. Ούτε χρειάζονται πολλές μέρες για να γίνει αυτό ειδικά αν μιλάμε για βελτίωση πρώτου-δεύτερου σταδίου. Είχα subaru forester το οποίο το είχα βελτιώσει αρκετά (άλλο turbo, full εξάτμιση, intercooler, μεγαλύτερα μπεκ κλπ, stage 3 θα το έλεγα) το οποίο ρυθμίστηκε και μάλιστα άψογα σε λιγότερο από 4 ώρες πάνω στο δυναμόμετρο και μάλιστα όπως ακριβώς εγώ το ήθελα (πχ δεν ζήτησα τα μέγιστα άλογα αλλά την μέγιστη ροπή και σε όσο το δυνατόν περισσότερο εύρος στροφών με την μέγιστη δυνατή αξιοπιστία). Το αμάξι δούλευε άψογα, αξιόπιστα και πιο οικονομικά από πριν όταν το πήγαινα νορμάλ. Αν είναι μάγκας και γνώστης ο προγραμματιστής όλα γίνονται. Τώρα αν κάποιος έχει ειδικές απαιτήσεις ή μιλάμε για πολλά άλογα και άγραφο εγκέφαλο, εκεί ναι, συνήθως απαιτούνται πολλά λογκαρίσματα και χρόνος για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Υπάρχουν και κάποιοι tuners που πουλάνε το παραμύθι του fine tuning και των άπειρων λογκαρισμάτων είτε γιατί δεν το κατέχουν απόλυτα το αντικείμενο είτε για να βγάλουν επιπλέον λεφτά.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Clown Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mrclouzo η br performance μου απαντησε πως γινευαι αθτο που σπυ λεω τοσο σε αποκριση γκαζιου οσο και comfort να εχει ιδια δυναμη και αποκριδη με sport !
    Αν πράγματι το κάνουν, καλό είναι να το πουν και δημόσια στο bimmerpost και σε άλλα μεγάλα ξένα forum, θα τσιμπήσουν αρκετούς πελάτες. Στα παιδιά από αυτό το forum που έκαναν remap σε αυτούς, δεν ισχύει κάτι τέτοιο ούτε τους έδωσαν αυτή την επιλογή. Άρα υπάρχουν ουσιαστικά 2 modes, το eco pro και το comfort (αφού θα είναι ίδιο με το sport).
    Θα τους στείλω και εγώ ένα email.

  3. #3
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mrclouzo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φαντάζομαι ότι κάνεις πλάκα. Υπάρχουν μερικές χιλιάδες κάτοχοι fxx series σε όλο τον κόσμο που τους ενδιαφέρει το συγκεκριμένο ζήτημα όπως υπάρχουν και αρκετές σοβαρές εταιρείες που ασχολούνται με το tuning των bmw. Αυτές οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικές, το μέγιστο κέρδος επιδιώκουν. Άρα προσπαθούν να καλύπτουν τα θέλω και τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών. Αν ήταν τόσο εύκολο ή απλό γιατί δεν το κάνουν? (ενώ υπάρχει ζήτηση για αυτό)

    Κονσέρβα σημαίνει ότι παίρνω ένα χάρτη και τον πετάω σε ένα άλλο αυτοκίνητο χωρίς να το ανεβάσω στο dyno ή να το βγάλω στον δρόμο. Η br αν πας εκεί το αυτοκίνητό σου στο ανεβάζει στο δυναμόμετρο και στο ρυθμίζει ανάλογα με τις επιθυμίες σου. Αυτό λέγεται individual remap.
    Όσον αφορά το fine tuning, δεν είναι απαραίτητο να γίνουν λογκαρίσματα στον δρόμο ούτε είναι απαραίτητο για όλους. Η ίδια δουλειά μπορεί και να γίνει και σε ένα καλό δυναμόμετρο. Ούτε χρειάζονται πολλές μέρες για να γίνει αυτό ειδικά αν μιλάμε για βελτίωση πρώτου-δεύτερου σταδίου. Είχα subaru forester το οποίο το είχα βελτιώσει αρκετά (άλλο turbo, full εξάτμιση, intercooler, μεγαλύτερα μπεκ κλπ, stage 3 θα το έλεγα) το οποίο ρυθμίστηκε και μάλιστα άψογα σε λιγότερο από 4 ώρες πάνω στο δυναμόμετρο και μάλιστα όπως ακριβώς εγώ το ήθελα (πχ δεν ζήτησα τα μέγιστα άλογα αλλά την μέγιστη ροπή και σε όσο το δυνατόν περισσότερο εύρος στροφών με την μέγιστη δυνατή αξιοπιστία). Το αμάξι δούλευε άψογα, αξιόπιστα και πιο οικονομικά από πριν όταν το πήγαινα νορμάλ. Αν είναι μάγκας και γνώστης ο προγραμματιστής όλα γίνονται. Τώρα αν κάποιος έχει ειδικές απαιτήσεις ή μιλάμε για πολλά άλογα και άγραφο εγκέφαλο, εκεί ναι, συνήθως απαιτούνται πολλά λογκαρίσματα και χρόνος για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Υπάρχουν και κάποιοι tuners που πουλάνε το παραμύθι του fine tuning και των άπειρων λογκαρισμάτων είτε γιατί δεν το κατέχουν απόλυτα το αντικείμενο είτε για να βγάλουν επιπλέον λεφτά.



    Αν πράγματι το κάνουν, καλό είναι να το πουν και δημόσια στο bimmerpost και σε άλλα μεγάλα ξένα forum, θα τσιμπήσουν αρκετούς πελάτες. Στα παιδιά από αυτό το forum που έκαναν remap σε αυτούς, δεν ισχύει κάτι τέτοιο ούτε τους έδωσαν αυτή την επιλογή. Άρα υπάρχουν ουσιαστικά 2 modes, το eco pro και το comfort (αφού θα είναι ίδιο με το sport).
    Θα τους στείλω και εγώ ένα email.
    Άρα συμφωνούμε οτι ειναι κονσέρβα αυτό που εμείς αγοράζουμε απο την be performance αφού δεν έχουμε τη δυνατότητα ούτε για δυναμόμετρα ούτε για δρόμο .

    Όσο για το κομμάτι των επιλογών σε comfort , Eco , sport κλπ το λογικό ειναι απο την ώρα που έσπασε ο εγκέφαλος να μπορούν ν παραμετροποιηθουν κατα επιλογή .
    Χαίρομαι που εισαι απο την παλιά παρέα των Subaroβλαμενων ... Είχα και εγώ ενα απο τα πρώτα forester 2.5xt που κυκλοφόρησαν το 2004 .

  4. #4
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άρα συμφωνούμε οτι ειναι κονσέρβα αυτό που εμείς αγοράζουμε απο την be performance αφού δεν έχουμε τη δυνατότητα ούτε για δυναμόμετρα ούτε για δρόμο .

    Όσο για το κομμάτι των επιλογών σε comfort , Eco , sport κλπ το λογικό ειναι απο την ώρα που έσπασε ο εγκέφαλος να μπορούν ν παραμετροποιηθουν κατα επιλογή .
    Χαίρομαι που εισαι απο την παλιά παρέα των Subaroβλαμενων ... Είχα και εγώ ενα απο τα πρώτα forester 2.5xt που κυκλοφόρησαν το 2004 .
    Με την έννοια ότι από την στιγμή που δεν γίνονται λογκαρίσματα και μέτρηση στο δρόμο ή στο δυναμόμετρο, ναι, μπορεί να πεις ότι είναι κατά κάποιο τρόπο κονσέρβα. Αλλά σίγουρα είναι προτιμότερο αυτό από τον καλύτερο παράλληλο εγκέφαλο. Προσωπικά μάλλον θα κάνω υπομονή μέχρι να βρεθεί σοβαρός tuner στην Ελλάδα. Αλλιώς remap απ' έξω (ή οδικό ταξίδι προς τα βόρεια ).

    Όπως ξέρεις οι σουμπαράκηδες είναι μια ξεχωριστή κατηγορία και το forester το πιο αγαπημένο όχημα που είχα overall. Δύσκολα βρίσκεις τέτοια γκάζια, χώρους, δυνατότητες σε χώμα-λάσπη-χιόνι και στρίψιμο στην άσφαλτο. Δυστυχώς δεν παλεύεται η κατανάλωση όταν μιλάμε για 20+ χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο...

  5. #5
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mrclouzo Εμφάνιση μηνυμάτων

    Όπως ξέρεις οι σουμπαράκηδες είναι μια ξεχωριστή κατηγορία και το forester το πιο αγαπημένο όχημα που είχα overall. Δύσκολα βρίσκεις τέτοια γκάζια, χώρους, δυνατότητες σε χώμα-λάσπη-χιόνι και στρίψιμο στην άσφαλτο. Δυστυχώς δεν παλεύεται η κατανάλωση όταν μιλάμε για 20+ χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο...
    Όντως απ τα καλύτερα over all οχήματα που είχα .
    Μετά απο test drive του 3λιτρου x3 κατέληξα στο Φόρεστερ . Που γκάζι το άτιμο , πολυ παιχνίδι .

    Πες μου εμένα για κατανάλωση . Το αγόρασα το 2004 και το πούλησα το 2006 με 120.000 χιλιόμετρα ( 60.000 χιλιόμετρα το χρόνο και η βενζίνη δεν είχε φτάσει ακόμα 1 ευρώ ) ! Χαχαχαχα
    Sorry για το off topic

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP