Σελίδα 28 από 48 ΠρώτηΠρώτη ... 18262728293038 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 271 έως 280 από 479

Θέμα: F20 116i br-performance tuning

  1. #271
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Blacktan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πως εκπεμπει wifi ; ruter ειναι ; απο που περνει δηλαδη γραμμη ...
    Κατι δεν λες καλα νομιζω ...
    Το κινητο 'βλεπει' το OBD II σαν router και κανει συνδεση κανονικα οπως οταν συνδεεσαι wireless με καποιο modem. Το μονο μειονεκτημα που εχει αυτη η μεθοδος ειναι οτι κατα την διαρκεια της συνδεσης, το κινητο δεν εχει internet καθως η wifi συνδεση ειναι κατελλειμενη απο το OBDII interface.

    Αυτη ηταν και η λυση για οσους ειχαν Iphone που το bluetooth ηταν κλειδωμενο. Αυτη χρησιμοποιω και εγω απο οταν ειχα το Iphone αλλα και τωρα που εχω Android.

  2. #272
    Εγγραφή
    07-07-14
    Μηνύματα
    528
    Thanked
    623
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο anton Εμφάνιση μηνυμάτων
    παντως εμενα οταν εχεις σπορ μπορει να βγει μερικα η ολικα το συστημα σταθεροποιησης και δεν με παει στο κομφορτ. Πιστευω οτι αυτα που λετε συμβαινουν μονον στο ντιζελ. Και η 116i θα ειναι σαν εμενα
    Ισως εχεις μπερδευτει ...
    Οταν πατας παρατεταμενα το dtc σου βγαζει ολα τα ηλεκτρονικα αλλα σε παει comfort σε οποιοδηποτε αλλο προγραμμα και αν εισαι ...

  3. #273
    Εγγραφή
    07-07-14
    Μηνύματα
    528
    Thanked
    623
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το κινητο 'βλεπει' το OBD II σαν router και κανει συνδεση κανονικα οπως οταν συνδεεσαι wireless με καποιο modem. Το μονο μειονεκτημα που εχει αυτη η μεθοδος ειναι οτι κατα την διαρκεια της συνδεσης, το κινητο δεν εχει internet καθως η wifi συνδεση ειναι κατελλειμενη απο το OBDII interface.

    Αυτη ηταν και η λυση για οσους ειχαν Iphone που το bluetooth ηταν κλειδωμενο. Αυτη χρησιμοποιω και εγω απο οταν ειχα το Iphone αλλα και τωρα που εχω Android.
    Ενδιαφερον....

  4. #274
    Εγγραφή
    02-02-15
    Μηνύματα
    27
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδια σε αυτο που σας ειπα δωστε λιγη σημασια γιατι ειναι ενδιαφερον και εγω το ιδιο θα κανω. Οποιος θελει drift με την max δυναμη του αυτοκινητου και κανει remap τοτε βαζεο να του πρρογραμματησουν το comfort σαν σπορ οποτε με απενεργοποιημενα ηλεκτρονικα εισαι σε comfort με μεγιστη δυναμη και κανονικο τιμονι.

  5. #275
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο karavag116d Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι εννοεις με το εντελως ασχετος?
    Υπάρχουν αρκετοί που απλά μπαίνουν στο αυτοκίνητο και οδηγούν. Αυτοί δεν ξέρουν ότι η καθημερινή αποκλειστική κίνηση στην πόλη ίσως δημιουργήσει μακροπρόθεσμα πρόβλημα στο dpf. Ούτε ότι πρέπει να το πλακώνουν πού και πού για να καθαρίζει. Είναι οι ίδιοι που πήραν turbo βενζίνη και το πίεζαν ενώ ήταν κρύο και το έσβηναν όταν πάρκαραν με τη μία. Και μια ωραία μέρα πήραν την τουρμπίνα στο χέρι. Εγώ καλού κακού μια φορά την εβδομάδα το ανοίγω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο όσο γίνεται. Αλλά κάνω συχνά ταξίδια οπότε καθαρίζει και εκεί. Σε κάθε περίπτωση ακόμα και αν βουλώσει σε κάποιον το dpf υπάρχουν εξειδικευμένα καταστήματα που στο καθαρίζουν με πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με την αντικατάσταση και μάλιστα δίνουν και εγγύηση ότι δεν θα ξαναβουλώσει για κάποια χρόνια. Αλλά στην Ελλάδα η καταστροφολογία αποτελεί εθνικό sport

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Clown Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια σε αυτο που σας ειπα δωστε λιγη σημασια γιατι ειναι ενδιαφερον και εγω το ιδιο θα κανω. Οποιος θελει drift με την max δυναμη του αυτοκινητου και κανει remap τοτε βαζεο να του πρρογραμματησουν το comfort σαν σπορ οποτε με απενεργοποιημενα ηλεκτρονικα εισαι σε comfort με μεγιστη δυναμη και κανονικο τιμονι.
    Το πρόβλημα δεν είναι στην μέγιστη δύναμη αλλά στην απόκριση του γκαζιού. Δηλαδή ακόμα και στο comfort να είσαι, το σανίδωμα του γκαζιού δίνει την μέγιστη δύναμη και το αυτοκίνητο επιταχύνει το ίδιο με το σανίδωμα του γκαζιού στο sport. Οπότε δε νομίζω ότι μπορείς να έχεις την ίδια απόκριση στο comfort και στο sport με το remap. Ούτε το ίδιο τιμόνι. Τουλάχιστον στο εξωτερικό όσο το έχω ψάξει το θέμα δεν έχει βρεθεί από κάποιον tuner λύση.
    Και κάτι άλλο, όσοι έχουν και το sport+ ουσιαστικά έχουν την απόκριση στο sport αλλά μόνο με το traction control εκτός. Αυτό σημαίνει ότι α) μπορούν να ξεκινήσουν με σπινιάρισμα (traction control στο off) στο sport και β) ότι αν το αυτοκίνητο γλιστρήσει από μια γωνία και πάνω μπαίνει το dsc και χαλάει το party. Αν θέλουν και το dsc στο off τότε τους πάει στο comfort. Ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα βρεθεί τρόπος ώστε να έχουμε την απόκριση και το τιμόνι του sport και τα ηλεκτρονικά εκτός.

  6. The Following User Says Thank You to mrclouzo For This Useful Post:

    karavag116d (15-02-15)

  7. #276
    Εγγραφή
    02-02-15
    Μηνύματα
    27
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Mrclouzo αφου στο προγραμμα μπορουν να δου πειραξουν την αποκριση του γκαζιου μονο το τιμονι μενει που εμενα στο sport δεν με τρελαινει κιολας.

  8. #277
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν γίνεται πραγματικό remap τότε υπαρχει σίγουρα η δυνατότητα αλλαγής της απόκρισης του γκαζιού αλλα κ του τιμονιού .
    Ειναι πράγματα που η evolve τα κανει για το m5 e39 και το m3 e46 πολλ χρονια τώρα και ας πρόκειται για πολυ παλιά μοντέλα πλέον .
    Το όλο θεμα ειναι αν κάποιος ασχοληθεί με αυτά ή αν απλά πετάει την κονσέρβα προγράμμα επάνω και τελειώσαμε

  9. #278
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σε κάθε mode (eco pro, comfort, sport) έχεις περισσότερη δύναμη και ροπή μετά το remap. Αλλά η απόκριση στο γκάζι μεταξύ eco pro, comfort και sport παραμένει διαφορετική. Με άλλα λόγια το comfort μετά το remap σου δίνει περισσότερη δύναμη με πριν αλλά σε σύγκριση με το sport πάλι έχει χειρότερη απόκριση στο γκάζι. Αυτό όμως καλύτερα να το επιβεβαίωσουν τα παιδιά που έβαλαν πρόσφατα πρόγραμμα στην br. Δεν ξέρω αν όντως μπορούν να περάσουν την απόκριση του sport στο comfort ώστε ουσιαστικά αυτά τα 2 modes να είναι ακριβώς τα ίδια αλλά όπως και να έχει μετά το remap λόγω περισσότερης δύναμης το αμάξι ακόμα και στο comfort θα γίνει πολύ πιο παιχνιδιάρικο. Πάντως πολλοί κάτοχοι ανά τον κόσμο που θα ήθελαν μια τέτοια δυνατότητα (για track days, drifting κλπ) δεν έχουν βρει λύση. Και φαντάζομαι ότι οι σοβαρές εταιρείες έχουν ασχοληθεί με αυτό το θέμα.
    Η br όπως και άλλες εταιρείες δεν κάνουν προγράμματα κονσέρβα αλλά individual remap σε κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά. Προφανώς έχουν ένα βασικό χάρτη για κάθε μοτέρ τον οποίο με fine tuning προσαρμόζουν στο κάθε αυτοκίνητο. Αυτή η διαδικασία δεν γίνεται αν στείλεις την ecu εκεί και στην στείλουν πίσω γιατί ουσιαστικά σου περνάνε το πρόγραμμα που έκαναν παλιότερα σε άλλο αυτοκίνητο παρόμοιο με το δικό σου. Αλλά ως γνωστόν κάθε μοτέρ είναι διαφορετικό οπότε το πιο σωστό είναι να ανεβαίνει το αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο για να γίνονται με ακρίβεια οι όποιες διορθώσεις είναι απαραίτητες.

  10. #279
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το οτι με την επιλογή του Dtc off , επιλέγει και comfort , ειναι η default επιλογή απο την Bmw . Απλά κανείς δεν ασχολήθηκε να την αλλάξει .

    Η δύναμη θα ειναι σίγουρα περισσότερη αφού έχουν ασχοληθεί με αυτούς τους χάρτες .

    Το προγράμμα ειναι κονσέρβα . Αν το αυτοκίνητο δε βγει στο δρόμο να γίνουν ρυθμίσεις κ σε δυναμόμετρα , τότε απλά μπαίνει το ίδιο προγράμμα σε όλους . Αυτό δεν ειναι fine tuning .

    Στα Subaru , ακόμα κ σε κονσέρβα μπορούσες να βρεις αλλαγή απόκρισης γκαζιού ανάλογα με το προγράμμα στα sti 08 και μετά , μπορούσες να πάρεις επιπλέον ρύθμιση για αλλαγές ταχυτήτων σε χειροκίνητο χωρίς να σηκώνεις το πόδι απο το γκάζι, lunch control Κλπ . Έτοιμα .
    Γιά να ασχοληθεί κάποιος με fine tuning , πρεπει να έχει χρόνο ( οχι μια μέρα ) κ διαθεςη .
    Οποτε αν θέλουν, μπορούν να αλλάξουν και να κάνουν default οποιοδήποτε . Απλά δεν έχει ασχοληθεί κάποιος με τς Bmw .

  11. #280
    Εγγραφή
    02-02-15
    Μηνύματα
    27
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Mrclouzo η br performance μου απαντησε πως γινευαι αθτο που σπυ λεω τοσο σε αποκριση γκαζιου οσο και comfort να εχει ιδια δυναμη και αποκριδη με sport !

Σελίδα 28 από 48 ΠρώτηΠρώτη ... 18262728293038 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP