Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 479

Θέμα: F20 116i br-performance tuning

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    07-03-13
    Περιοχή
    Neverland
    Μηνύματα
    215
    Thanked
    208
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο karavag116d Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι εννοεις με το εντελως ασχετος?
    Υπάρχουν αρκετοί που απλά μπαίνουν στο αυτοκίνητο και οδηγούν. Αυτοί δεν ξέρουν ότι η καθημερινή αποκλειστική κίνηση στην πόλη ίσως δημιουργήσει μακροπρόθεσμα πρόβλημα στο dpf. Ούτε ότι πρέπει να το πλακώνουν πού και πού για να καθαρίζει. Είναι οι ίδιοι που πήραν turbo βενζίνη και το πίεζαν ενώ ήταν κρύο και το έσβηναν όταν πάρκαραν με τη μία. Και μια ωραία μέρα πήραν την τουρμπίνα στο χέρι. Εγώ καλού κακού μια φορά την εβδομάδα το ανοίγω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο όσο γίνεται. Αλλά κάνω συχνά ταξίδια οπότε καθαρίζει και εκεί. Σε κάθε περίπτωση ακόμα και αν βουλώσει σε κάποιον το dpf υπάρχουν εξειδικευμένα καταστήματα που στο καθαρίζουν με πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με την αντικατάσταση και μάλιστα δίνουν και εγγύηση ότι δεν θα ξαναβουλώσει για κάποια χρόνια. Αλλά στην Ελλάδα η καταστροφολογία αποτελεί εθνικό sport

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Clown Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια σε αυτο που σας ειπα δωστε λιγη σημασια γιατι ειναι ενδιαφερον και εγω το ιδιο θα κανω. Οποιος θελει drift με την max δυναμη του αυτοκινητου και κανει remap τοτε βαζεο να του πρρογραμματησουν το comfort σαν σπορ οποτε με απενεργοποιημενα ηλεκτρονικα εισαι σε comfort με μεγιστη δυναμη και κανονικο τιμονι.
    Το πρόβλημα δεν είναι στην μέγιστη δύναμη αλλά στην απόκριση του γκαζιού. Δηλαδή ακόμα και στο comfort να είσαι, το σανίδωμα του γκαζιού δίνει την μέγιστη δύναμη και το αυτοκίνητο επιταχύνει το ίδιο με το σανίδωμα του γκαζιού στο sport. Οπότε δε νομίζω ότι μπορείς να έχεις την ίδια απόκριση στο comfort και στο sport με το remap. Ούτε το ίδιο τιμόνι. Τουλάχιστον στο εξωτερικό όσο το έχω ψάξει το θέμα δεν έχει βρεθεί από κάποιον tuner λύση.
    Και κάτι άλλο, όσοι έχουν και το sport+ ουσιαστικά έχουν την απόκριση στο sport αλλά μόνο με το traction control εκτός. Αυτό σημαίνει ότι α) μπορούν να ξεκινήσουν με σπινιάρισμα (traction control στο off) στο sport και β) ότι αν το αυτοκίνητο γλιστρήσει από μια γωνία και πάνω μπαίνει το dsc και χαλάει το party. Αν θέλουν και το dsc στο off τότε τους πάει στο comfort. Ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα βρεθεί τρόπος ώστε να έχουμε την απόκριση και το τιμόνι του sport και τα ηλεκτρονικά εκτός.

  2. The Following User Says Thank You to mrclouzo For This Useful Post:

    karavag116d (15-02-15)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP