Καμία, απλά θέλει μεγαλύτερο αμάξι και ρωτάει αν θα έχει λίγο νεύρο μιας κ κατεβαίνει από γκάΖι.
Καμία, απλά θέλει μεγαλύτερο αμάξι και ρωτάει αν θα έχει λίγο νεύρο μιας κ κατεβαίνει από γκάΖι.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Blacktan (16-01-15)
Καμια , η μεταβαση ομως θα ειναι αυτη .
Τέτοιο αμάξι είχε ο Γιάννης (Z4DCT) αλλά και άλλα μέλη οπότε μπορούν να εκφέρουν την άποψη τους.
Τα άλογα (170) ακούγονται καλά, αλλά φέρονται να επαρκούν οριακά στο να κινήσουν σβέλτα την βαριά καρότσα. Πιστεύω ωστόσο ότι οι περαιτέρω αναζητήσεις αφορούν στο στυλ του οδηγού*.
Σίγουρα τα 170 για κάποιο άλλο πχ Ιαπωνικό αμάξι θα ήταν τέλεια. Για το 92 άρι πάλι, ίσως να νομίζουμε ότι είναι λίγα, είναι όμως τόσο άριστα στημένο - ζυγισμένο - άκαμπτο - θελκτικό το αμάξι που νομίζω θα ικανοποιηθείς.
*Το λέω επειδή οδηγούσες μίΝι γκαζιάριακο.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Blacktan (16-01-15), Konstantinos E60 (19-01-15)
Ως ευτυχής κάτοχος MCS R56 και του Touring (320-Ν43), σου αναφέρω οτι η διαφορά από το ένα στο άλλο στην αρχή θα σου φανεί χαώδης,αλλά ειναι εξίσου απολαυστικό (υπό άλλη έννοια).
Η σημαντική διαφορά αναλογίας κιλών-ίππων μεταξύ των δυο ασφαλώς δε δίνει καμία ελπίδα στο Ε92, απο άποψη επιδόσεων, αλλά το Ν43 μοτέρ ειναι φιλότιμο και εφόσον το δουλέψεις ψηλά (ατμοσφαιρικό γαρ-κόφτης στις 6700 rpm) δεν θα σε απογοητεύσει. Στα συν του η οικονομία του,εφόσον το οδηγείς στρωτά και σύμφωνα με τις υποδείξεις του shift light.
Γενικότερα,θέλει εντελώς διαφορετικό τρόπο οδήγησης σε σχέση με το MCS.
Στο MCS εκτιμάς το νεύρο και το τσαγανό του,στο Ε92 θα απολαύσεις πολιτισμό (NVH-Noise-Vibration-Harshness βρίσκονται σε εξαιρετικό επίπεδο για την κατηγορία του),στιβαρό πλαίσιο, που σηκώνει τα διπλάσια άλογα, κσι εξαιρετική οδική συμπεριφορά που σου επιτρέπει να το οδηγείς και λίγο με τη φόρα μέσα στη στροφή για να κερδίσεις μέτρα και άνετο ταξίδι.
Προσωπικά θα την επιχειρούσα τη μετάβαση. Ούτως ή αλλως,οποίο αυτοκίνητο κι αν επιλέξεις τελικά, το ΜΙΝΙ θα σου λείψει. Μιλάω ως παθών στο παρελθόν,όταν έδωσα το πρώτο 56άρι μου...
Στην E92 320 βλεπεις τη σταθμη του λαδιου μονο απο το BC ή και κατω απο το καπο?
Ptboul (19-01-15)
Ευχαριστω φιλε...
Γνωριζεις αυτο το μοτερ ποσο λαδι εχει καψει περιπου σε μια αλλαγη λαδιων στις 10000χλμ?
Ptboul (19-01-15)
Ο ΓιάΝΝς είναι άρρωστος, προσωπικά, αλλάζω αυστηρά κάθε 10K, με νορμάλ οδήγηση και δεν μου έχει ζητηθεί ποτέ να συμπληρώσω λάδι.
Συνεπώς δεν γνωρίζω πόσα ml λαδιού μπορεί να έχουν καταναλωθεί αυτά τα 10Κ Km, σίγουρα όμως είναι εντός ορίων. Όλα αυτά σε N45B20.
Όλα όμως είναι λαχείο. Μπορεί να αγοράσουμε το ίδιο αμάξι την ίδια μέρα και το ένα να μη κάνει κιχ και το άλλο να σε πάει όντας.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
tokiko (19-01-15)