Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 52

Θέμα: Ε92 320i 2009 ερωτηση για κινητηρα

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Καμία, απλά θέλει μεγαλύτερο αμάξι και ρωτάει αν θα έχει λίγο νεύρο μιας κ κατεβαίνει από γκάΖι.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    Blacktan (16-01-15)

  3. #12
    Εγγραφή
    07-07-14
    Μηνύματα
    528
    Thanked
    623
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καμια , η μεταβαση ομως θα ειναι αυτη .

  4. #13
    Εγγραφή
    07-07-14
    Μηνύματα
    528
    Thanked
    623
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καμία, απλά θέλει μεγαλύτερο αμάξι και ρωτάει αν θα έχει λίγο νεύρο μιας κ κατεβαίνει από γκάΖι.
    Ακριβως , γιατι το οδηγησα λιγο σε χαλαρους ρυθμους φυσικα , μιας και ειναι ξενη ιδιοκτησια το αμαξι (ακομη) και μου φανηκε "νεκρο" εκει στις 3000 στροφες με τριτες!

  5. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τέτοιο αμάξι είχε ο Γιάννης (Z4DCT) αλλά και άλλα μέλη οπότε μπορούν να εκφέρουν την άποψη τους.

    Τα άλογα (170) ακούγονται καλά, αλλά φέρονται να επαρκούν οριακά στο να κινήσουν σβέλτα την βαριά καρότσα. Πιστεύω ωστόσο ότι οι περαιτέρω αναζητήσεις αφορούν στο στυλ του οδηγού*.

    Σίγουρα τα 170 για κάποιο άλλο πχ Ιαπωνικό αμάξι θα ήταν τέλεια. Για το 92 άρι πάλι, ίσως να νομίζουμε ότι είναι λίγα, είναι όμως τόσο άριστα στημένο - ζυγισμένο - άκαμπτο - θελκτικό το αμάξι που νομίζω θα ικανοποιηθείς.

    *Το λέω επειδή οδηγούσες μίΝι γκαζιάριακο.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    Blacktan (16-01-15), Konstantinos E60 (19-01-15)

  7. #15
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ως ευτυχής κάτοχος MCS R56 και του Touring (320-Ν43), σου αναφέρω οτι η διαφορά από το ένα στο άλλο στην αρχή θα σου φανεί χαώδης,αλλά ειναι εξίσου απολαυστικό (υπό άλλη έννοια).
    Η σημαντική διαφορά αναλογίας κιλών-ίππων μεταξύ των δυο ασφαλώς δε δίνει καμία ελπίδα στο Ε92, απο άποψη επιδόσεων, αλλά το Ν43 μοτέρ ειναι φιλότιμο και εφόσον το δουλέψεις ψηλά (ατμοσφαιρικό γαρ-κόφτης στις 6700 rpm) δεν θα σε απογοητεύσει. Στα συν του η οικονομία του,εφόσον το οδηγείς στρωτά και σύμφωνα με τις υποδείξεις του shift light.
    Γενικότερα,θέλει εντελώς διαφορετικό τρόπο οδήγησης σε σχέση με το MCS.
    Στο MCS εκτιμάς το νεύρο και το τσαγανό του,στο Ε92 θα απολαύσεις πολιτισμό (NVH-Noise-Vibration-Harshness βρίσκονται σε εξαιρετικό επίπεδο για την κατηγορία του),στιβαρό πλαίσιο, που σηκώνει τα διπλάσια άλογα, κσι εξαιρετική οδική συμπεριφορά που σου επιτρέπει να το οδηγείς και λίγο με τη φόρα μέσα στη στροφή για να κερδίσεις μέτρα και άνετο ταξίδι.
    Προσωπικά θα την επιχειρούσα τη μετάβαση. Ούτως ή αλλως,οποίο αυτοκίνητο κι αν επιλέξεις τελικά, το ΜΙΝΙ θα σου λείψει. Μιλάω ως παθών στο παρελθόν,όταν έδωσα το πρώτο 56άρι μου...

  8. The Following 9 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    aristent (16-01-15), BILL007 (19-01-15), Blacktan (16-01-15), Lefterisk (16-01-15), MINI_vag (16-01-15), ninja2 (16-01-15), PapajimG (16-01-15), Ptboul (16-01-15), ΜΙΧΑΛΗΣ (16-01-15)

  9. #16
    Εγγραφή
    17-10-13
    Μηνύματα
    100
    Thanked
    109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στην E92 320 βλεπεις τη σταθμη του λαδιου μονο απο το BC ή και κατω απο το καπο?

  10. #17
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PanSid Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην E92 320 βλεπεις τη σταθμη του λαδιου μονο απο το BC ή και κατω απο το καπο?
    Μόνο bc.... Κσι βάζεις 1l μόνο οταν σου το ζητήσει....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  11. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Ptboul (19-01-15)

  12. #18
    Εγγραφή
    17-10-13
    Μηνύματα
    100
    Thanked
    109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ευχαριστω φιλε...
    Γνωριζεις αυτο το μοτερ ποσο λαδι εχει καψει περιπου σε μια αλλαγη λαδιων στις 10000χλμ?

  13. #19
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PanSid Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστω φιλε...
    Γνωριζεις αυτο το μοτερ ποσο λαδι εχει καψει περιπου σε μια αλλαγη λαδιων στις 10000χλμ?
    Δεν έφτασα ποτε τις 10000χιλ...

    Αν δεν το σκίζεις, δεν καίει.... Το πολυ να σου κάψει κανα λίτρο.... Αλλα αν αλλάζεις σε λογικά χλμ , ας πούμε κάθε 7-8 χιλ το πολυ, δεν θα συμπλήρωσεις ποτε
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  14. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Ptboul (19-01-15)

  15. #20
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ο ΓιάΝΝς είναι άρρωστος, προσωπικά, αλλάζω αυστηρά κάθε 10K, με νορμάλ οδήγηση και δεν μου έχει ζητηθεί ποτέ να συμπληρώσω λάδι.

    Συνεπώς δεν γνωρίζω πόσα ml λαδιού μπορεί να έχουν καταναλωθεί αυτά τα 10Κ Km, σίγουρα όμως είναι εντός ορίων. Όλα αυτά σε N45B20.

    Όλα όμως είναι λαχείο. Μπορεί να αγοράσουμε το ίδιο αμάξι την ίδια μέρα και το ένα να μη κάνει κιχ και το άλλο να σε πάει όντας.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  16. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    tokiko (19-01-15)

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP