για καινουργιο πολλα λεφτα. δουλευει γυρω στα 0,35 bar και αποδοση γυρω στα 90-100 hp.
για καινουργιο πολλα λεφτα. δουλευει γυρω στα 0,35 bar και αποδοση γυρω στα 90-100 hp.
400 euro για reprofile εκκεντροφόρων δύσκολα θα τα έδινα. Θα προτιμούσα μεταχειρισμένους αμερικάνικου M3 με 250 περίπου.
Εχω ακουσει παρουσιαζουν ριγμα στο καπακι και προσωπικα δεν ειμαι για πολλα συνεργεια θελω αξιοπιστια απο το αμαξι γι αυτο αντι για τουρμπο θα προτιμουσα μ3 !
δλδ εσυ λες οτι με μια κινεζικη τουρμπινα και 0.7 βαρ ελαχιστη πιεση θα δουλευε χωρις προβλημα το μοτερ? δν θα ηθελε καποια ενισχυση?
[/QUOTE]
Οποιοδηποτε μοτερ τουρμπισεις και δεν φροντισεις την ψυξη του σε λαδι και νερο,αργα ή γρηγορα θα ραγισει καπακι....Απο την αλλη μιλας για αξιοπιστια και αναφερεις Μ3??Αδιαβαστο σε βρισκω.....Ενταξει το 3λιτρο ηταν σχετικα αξιοπιστο,αλλα πολλα βαραγανε στροφαλο και ειναι πανακριβος,ενω γενικα εχει ακριβα ανταλλακτικα σε σχεση με το Μ50 σου....Σε γενικες γραμμες(γιατι δνε ειναι απλο πραγμα το τουρμπισμα,ουτε φτηνο) ειναι σαφως πιο αξιοπιστο ενα τουρμπατο Μ50 απο ενα Μ3,με 0.5bar πιεση...Απο κει και πανω,θες αγραφο εγκεφαλο για να δουλευεις το ιδιο αξιοπιστα,ενω θελει και βιδες στο καπακι,παρεα με μια φλαντζα να πεσει λιγο η συμπιεση....Τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλαγη για χρηση δρομου.
Υ.γ Αμα μου ξεκινας την κουβεντα περι τουρμπισματος και μου αναφερεις ''κινεζικη τουρμπινα'' απο το ebay,δεν συζηταμε για το ιδιο πραγμα......Οτιδηποτε φτηνο στην υπερσυμπιεση,το πληρωνεις διπλο τοσο σε αποδοση,οσο και σε ζημιες....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
chrisgiapz3 (17-01-15), compactM3 (17-01-15), giannis_compact (19-02-15), Panos 316T (18-02-15), pilot (18-01-15), tokiko (18-01-15), Βασιλης (19-01-15)
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
φιλε αν δουλευεις 0.3 και αποδιδεις τοσα αλογα ειναι πολυ καλη περιπτωση και λογικα υποθετω πως θα δουλευει και safe τ μοτερ με τοση λιγη πιεση
Οποιοδηποτε μοτερ τουρμπισεις και δεν φροντισεις την ψυξη του σε λαδι και νερο,αργα ή γρηγορα θα ραγισει καπακι....Απο την αλλη μιλας για αξιοπιστια και αναφερεις Μ3??Αδιαβαστο σε βρισκω.....Ενταξει το 3λιτρο ηταν σχετικα αξιοπιστο,αλλα πολλα βαραγανε στροφαλο και ειναι πανακριβος,ενω γενικα εχει ακριβα ανταλλακτικα σε σχεση με το Μ50 σου....Σε γενικες γραμμες(γιατι δνε ειναι απλο πραγμα το τουρμπισμα,ουτε φτηνο) ειναι σαφως πιο αξιοπιστο ενα τουρμπατο Μ50 απο ενα Μ3,με 0.5bar πιεση...Απο κει και πανω,θες αγραφο εγκεφαλο για να δουλευεις το ιδιο αξιοπιστα,ενω θελει και βιδες στο καπακι,παρεα με μια φλαντζα να πεσει λιγο η συμπιεση....Τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλαγη για χρηση δρομου.
Υ.γ Αμα μου ξεκινας την κουβεντα περι τουρμπισματος και μου αναφερεις ''κινεζικη τουρμπινα'' απο το ebay,δεν συζηταμε για το ιδιο πραγμα......Οτιδηποτε φτηνο στην υπερσυμπιεση,το πληρωνεις διπλο τοσο σε αποδοση,οσο και σε ζημιες....[/QUOTE]
Δν ξερω φιλε, εγω μ ενα γνωστο π εχω στο φβ εχει ενα μ3 321 και το εχει λιωσει στο ντριφτ σε πιστα και δεν τ εχει βγαλει τπτ και ο ιδιος τυγχανει να εχει και ενα σαν το δικο μ τουρμπατο και απ οτι μ λεει ολο στ συνεργειο ειναι (δν τον εχω ρωτησει λεπτομερειες),
περαιτερω ειχα διαβασει πιο παλια σε ξενα φορουμ οτι οντως το μ3 321 παρουσιαζε καποια προβληματακια σε σχεση με τ 3λιτρο που ηταν πιο αξιοπιστο (μιλαω παντα για μαμα ατμοσφαιρικα μοτερ οχι τουρμπο) εσυ τι αμαξι εχεις?
συμφωνα με τα λεγομενα της εταιρια που διαβασα στο site για τα hp.ναι απλα το κουμπωνεις πανω και ενα προγραμματισμο εγκεφαλου.δεν χρειαζεται ουτε intercooler.
AlexDK (17-01-15)
Δν ξερω φιλε, εγω μ ενα γνωστο π εχω στο φβ εχει ενα μ3 321 και το εχει λιωσει στο ντριφτ σε πιστα και δεν τ εχει βγαλει τπτ και ο ιδιος τυγχανει να εχει και ενα σαν το δικο μ τουρμπατο και απ οτι μ λεει ολο στ συνεργειο ειναι (δν τον εχω ρωτησει λεπτομερειες),
περαιτερω ειχα διαβασει πιο παλια σε ξενα φορουμ οτι οντως το μ3 321 παρουσιαζε καποια προβληματακια σε σχεση με τ 3λιτρο που ηταν πιο αξιοπιστο (μιλαω παντα για μαμα ατμοσφαιρικα μοτερ οχι τουρμπο) εσυ τι αμαξι εχεις?[/QUOTE]
Τον ξερω προσωπικα τον Γιωργο που αναφερεις......Δεν ειπα οτι τα Μ3 δεν αντεχουν στο ντριφτ,αλιμονο,απλως οι βλαβες τους ειναι συχνοτερες και σαφως ακριβοτερες...Οσον αφορα το 328 τουρμπο του,ας μην το συνεχισουμε.......Οπως ειπα και πριν...το τουρμπισμα θελει σοβαρη δουλεια και ακριβη....Κι αυτο δεν ειναι τετοια περιπτωση....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
compactM3 (17-01-15), DENNIS E46 CABRIO (18-01-15)
φιλε μου κοιταξε το δικο μου προτζεκτ πανω κατω στα ιδια πραγματα που θελεις ειναι.να παρεις ετσι μια ιδεα ισως σε βοηθησει σε κατι.φιλικα .https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=22359