Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 46

Θέμα: BMW E36 2,5 VANOS ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ?

  1. #11
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    ΧΙΟΣ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    433
    Thanked
    220
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    για καινουργιο πολλα λεφτα. δουλευει γυρω στα 0,35 bar και αποδοση γυρω στα 90-100 hp.

  2. #12
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    967
    Thanked
    961
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    400 euro για reprofile εκκεντροφόρων δύσκολα θα τα έδινα. Θα προτιμούσα μεταχειρισμένους αμερικάνικου M3 με 250 περίπου.

  3. #13
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εχω ακουσει παρουσιαζουν ριγμα στο καπακι και προσωπικα δεν ειμαι για πολλα συνεργεια θελω αξιοπιστια απο το αμαξι γι αυτο αντι για τουρμπο θα προτιμουσα μ3 !

    δλδ εσυ λες οτι με μια κινεζικη τουρμπινα και 0.7 βαρ ελαχιστη πιεση θα δουλευε χωρις προβλημα το μοτερ? δν θα ηθελε καποια ενισχυση?
    [/QUOTE]

    Οποιοδηποτε μοτερ τουρμπισεις και δεν φροντισεις την ψυξη του σε λαδι και νερο,αργα ή γρηγορα θα ραγισει καπακι....Απο την αλλη μιλας για αξιοπιστια και αναφερεις Μ3??Αδιαβαστο σε βρισκω.....Ενταξει το 3λιτρο ηταν σχετικα αξιοπιστο,αλλα πολλα βαραγανε στροφαλο και ειναι πανακριβος,ενω γενικα εχει ακριβα ανταλλακτικα σε σχεση με το Μ50 σου....Σε γενικες γραμμες(γιατι δνε ειναι απλο πραγμα το τουρμπισμα,ουτε φτηνο) ειναι σαφως πιο αξιοπιστο ενα τουρμπατο Μ50 απο ενα Μ3,με 0.5bar πιεση...Απο κει και πανω,θες αγραφο εγκεφαλο για να δουλευεις το ιδιο αξιοπιστα,ενω θελει και βιδες στο καπακι,παρεα με μια φλαντζα να πεσει λιγο η συμπιεση....Τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλαγη για χρηση δρομου.

    Υ.γ Αμα μου ξεκινας την κουβεντα περι τουρμπισματος και μου αναφερεις ''κινεζικη τουρμπινα'' απο το ebay,δεν συζηταμε για το ιδιο πραγμα......Οτιδηποτε φτηνο στην υπερσυμπιεση,το πληρωνεις διπλο τοσο σε αποδοση,οσο και σε ζημιες....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  4. The Following 7 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (17-01-15), compactM3 (17-01-15), giannis_compact (19-02-15), Panos 316T (18-02-15), pilot (18-01-15), tokiko (18-01-15), Βασιλης (19-01-15)

  5. #14
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    400 euro για reprofile εκκεντροφόρων δύσκολα θα τα έδινα. Θα προτιμούσα μεταχειρισμένους αμερικάνικου M3 με 250 περίπου.
    Εγω γενικως δεν ημουν ποτε υπερ των ατμοσφαιρικων βελτιωσεων....πολλα χρηματα,λιγα οφελη....Αντε το πολυ ενα ΦΠΕ για να σου φυγει η κ###α της βελτιωσης....Απο κει και πανω,ειδικα στα bmw,η υπερσυμπιεση εχει τον λογο της
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  6. #15
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vasilis e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    για καινουργιο πολλα λεφτα. δουλευει γυρω στα 0,35 bar και αποδοση γυρω στα 90-100 hp.
    φιλε αν δουλευεις 0.3 και αποδιδεις τοσα αλογα ειναι πολυ καλη περιπτωση και λογικα υποθετω πως θα δουλευει και safe τ μοτερ με τοση λιγη πιεση

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω ακουσει παρουσιαζουν ριγμα στο καπακι και προσωπικα δεν ειμαι για πολλα συνεργεια θελω αξιοπιστια απο το αμαξι γι αυτο αντι για τουρμπο θα προτιμουσα μ3 !

    δλδ εσυ λες οτι με μια κινεζικη τουρμπινα και 0.7 βαρ ελαχιστη πιεση θα δουλευε χωρις προβλημα το μοτερ? δν θα ηθελε καποια ενισχυση?
    Οποιοδηποτε μοτερ τουρμπισεις και δεν φροντισεις την ψυξη του σε λαδι και νερο,αργα ή γρηγορα θα ραγισει καπακι....Απο την αλλη μιλας για αξιοπιστια και αναφερεις Μ3??Αδιαβαστο σε βρισκω.....Ενταξει το 3λιτρο ηταν σχετικα αξιοπιστο,αλλα πολλα βαραγανε στροφαλο και ειναι πανακριβος,ενω γενικα εχει ακριβα ανταλλακτικα σε σχεση με το Μ50 σου....Σε γενικες γραμμες(γιατι δνε ειναι απλο πραγμα το τουρμπισμα,ουτε φτηνο) ειναι σαφως πιο αξιοπιστο ενα τουρμπατο Μ50 απο ενα Μ3,με 0.5bar πιεση...Απο κει και πανω,θες αγραφο εγκεφαλο για να δουλευεις το ιδιο αξιοπιστα,ενω θελει και βιδες στο καπακι,παρεα με μια φλαντζα να πεσει λιγο η συμπιεση....Τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλαγη για χρηση δρομου.

    Υ.γ Αμα μου ξεκινας την κουβεντα περι τουρμπισματος και μου αναφερεις ''κινεζικη τουρμπινα'' απο το ebay,δεν συζηταμε για το ιδιο πραγμα......Οτιδηποτε φτηνο στην υπερσυμπιεση,το πληρωνεις διπλο τοσο σε αποδοση,οσο και σε ζημιες....[/QUOTE]

    Δν ξερω φιλε, εγω μ ενα γνωστο π εχω στο φβ εχει ενα μ3 321 και το εχει λιωσει στο ντριφτ σε πιστα και δεν τ εχει βγαλει τπτ και ο ιδιος τυγχανει να εχει και ενα σαν το δικο μ τουρμπατο και απ οτι μ λεει ολο στ συνεργειο ειναι (δν τον εχω ρωτησει λεπτομερειες),

    περαιτερω ειχα διαβασει πιο παλια σε ξενα φορουμ οτι οντως το μ3 321 παρουσιαζε καποια προβληματακια σε σχεση με τ 3λιτρο που ηταν πιο αξιοπιστο (μιλαω παντα για μαμα ατμοσφαιρικα μοτερ οχι τουρμπο) εσυ τι αμαξι εχεις?

  7. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    ΧΙΟΣ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    433
    Thanked
    220
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    συμφωνα με τα λεγομενα της εταιρια που διαβασα στο site για τα hp.ναι απλα το κουμπωνεις πανω και ενα προγραμματισμο εγκεφαλου.δεν χρειαζεται ουτε intercooler.

  8. The Following User Says Thank You to vasilis e30 For This Useful Post:

    AlexDK (17-01-15)

  9. #17
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο AlexDK Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε αν δουλευεις 0.3 και αποδιδεις τοσα αλογα ειναι πολυ καλη περιπτωση και λογικα υποθετω πως θα δουλευει και safe τ μοτερ με τοση λιγη πιεση



    Οποιοδηποτε μοτερ τουρμπισεις και δεν φροντισεις την ψυξη του σε λαδι και νερο,αργα ή γρηγορα θα ραγισει καπακι....Απο την αλλη μιλας για αξιοπιστια και αναφερεις Μ3??Αδιαβαστο σε βρισκω.....Ενταξει το 3λιτρο ηταν σχετικα αξιοπιστο,αλλα πολλα βαραγανε στροφαλο και ειναι πανακριβος,ενω γενικα εχει ακριβα ανταλλακτικα σε σχεση με το Μ50 σου....Σε γενικες γραμμες(γιατι δνε ειναι απλο πραγμα το τουρμπισμα,ουτε φτηνο) ειναι σαφως πιο αξιοπιστο ενα τουρμπατο Μ50 απο ενα Μ3,με 0.5bar πιεση...Απο κει και πανω,θες αγραφο εγκεφαλο για να δουλευεις το ιδιο αξιοπιστα,ενω θελει και βιδες στο καπακι,παρεα με μια φλαντζα να πεσει λιγο η συμπιεση....Τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλαγη για χρηση δρομου.

    Υ.γ Αμα μου ξεκινας την κουβεντα περι τουρμπισματος και μου αναφερεις ''κινεζικη τουρμπινα'' απο το ebay,δεν συζηταμε για το ιδιο πραγμα......Οτιδηποτε φτηνο στην υπερσυμπιεση,το πληρωνεις διπλο τοσο σε αποδοση,οσο και σε ζημιες....
    Δν ξερω φιλε, εγω μ ενα γνωστο π εχω στο φβ εχει ενα μ3 321 και το εχει λιωσει στο ντριφτ σε πιστα και δεν τ εχει βγαλει τπτ και ο ιδιος τυγχανει να εχει και ενα σαν το δικο μ τουρμπατο και απ οτι μ λεει ολο στ συνεργειο ειναι (δν τον εχω ρωτησει λεπτομερειες),

    περαιτερω ειχα διαβασει πιο παλια σε ξενα φορουμ οτι οντως το μ3 321 παρουσιαζε καποια προβληματακια σε σχεση με τ 3λιτρο που ηταν πιο αξιοπιστο (μιλαω παντα για μαμα ατμοσφαιρικα μοτερ οχι τουρμπο) εσυ τι αμαξι εχεις?[/QUOTE]

    Τον ξερω προσωπικα τον Γιωργο που αναφερεις......Δεν ειπα οτι τα Μ3 δεν αντεχουν στο ντριφτ,αλιμονο,απλως οι βλαβες τους ειναι συχνοτερες και σαφως ακριβοτερες...Οσον αφορα το 328 τουρμπο του,ας μην το συνεχισουμε.......Οπως ειπα και πριν...το τουρμπισμα θελει σοβαρη δουλεια και ακριβη....Κι αυτο δεν ειναι τετοια περιπτωση....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. #18
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vasilis e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    για καινουργιο πολλα λεφτα. δουλευει γυρω στα 0,35 bar και αποδοση γυρω στα 90-100 hp.
    Για να αποδωσει ενα κιτ κομπρεσορα 90-100 αλογα παραπανω με 0.35bar πιεση,ειτε εχεις ηδη ενα μοτερ με περιπου 350hp ειτε σ'εχουν παραμυθιασει χοντρα....Σ'αυτη την πιεση υπολογισε ενα μαξιμουμ 20-25% αυξηση της ιπποδυναμης στο μοτερ σου....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    compactM3 (17-01-15), DENNIS E46 CABRIO (18-01-15)

  12. #19
    Εγγραφή
    01-04-13
    Περιοχή
    πυργος ηλειας
    Μηνύματα
    122
    Thanked
    187
    Rides
    0

    Προεπιλογή γνωμη μου αν σε βοηθησει καλως..

    φιλε μου κοιταξε το δικο μου προτζεκτ πανω κατω στα ιδια πραγματα που θελεις ειναι.να παρεις ετσι μια ιδεα ισως σε βοηθησει σε κατι.φιλικα .https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=22359

  13. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    ΧΙΟΣ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    433
    Thanked
    220
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να αποδωσει ενα κιτ κομπρεσορα 90-100 αλογα παραπανω με 0.35bar πιεση,ειτε εχεις ηδη ενα μοτερ με περιπου 350hp ειτε σ'εχουν παραμυθιασει χοντρα....Σ'αυτη την πιεση υπολογισε ενα μαξιμουμ 20-25% αυξηση της ιπποδυναμης στο μοτερ σου....
    απλα ειπα οτι γραφει το site μεσα.δεν τον εχω βαλει πανω οποτε δεν ξερω εαν τα λεγομενα αυτα ισχυουν.

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP