Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: Ε92 320i 2009 ερωτηση για κινητηρα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τέτοιο αμάξι είχε ο Γιάννης (Z4DCT) αλλά και άλλα μέλη οπότε μπορούν να εκφέρουν την άποψη τους.

    Τα άλογα (170) ακούγονται καλά, αλλά φέρονται να επαρκούν οριακά στο να κινήσουν σβέλτα την βαριά καρότσα. Πιστεύω ωστόσο ότι οι περαιτέρω αναζητήσεις αφορούν στο στυλ του οδηγού*.

    Σίγουρα τα 170 για κάποιο άλλο πχ Ιαπωνικό αμάξι θα ήταν τέλεια. Για το 92 άρι πάλι, ίσως να νομίζουμε ότι είναι λίγα, είναι όμως τόσο άριστα στημένο - ζυγισμένο - άκαμπτο - θελκτικό το αμάξι που νομίζω θα ικανοποιηθείς.

    *Το λέω επειδή οδηγούσες μίΝι γκαζιάριακο.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    Blacktan (16-01-15), Konstantinos E60 (19-01-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ως ευτυχής κάτοχος MCS R56 και του Touring (320-Ν43), σου αναφέρω οτι η διαφορά από το ένα στο άλλο στην αρχή θα σου φανεί χαώδης,αλλά ειναι εξίσου απολαυστικό (υπό άλλη έννοια).
    Η σημαντική διαφορά αναλογίας κιλών-ίππων μεταξύ των δυο ασφαλώς δε δίνει καμία ελπίδα στο Ε92, απο άποψη επιδόσεων, αλλά το Ν43 μοτέρ ειναι φιλότιμο και εφόσον το δουλέψεις ψηλά (ατμοσφαιρικό γαρ-κόφτης στις 6700 rpm) δεν θα σε απογοητεύσει. Στα συν του η οικονομία του,εφόσον το οδηγείς στρωτά και σύμφωνα με τις υποδείξεις του shift light.
    Γενικότερα,θέλει εντελώς διαφορετικό τρόπο οδήγησης σε σχέση με το MCS.
    Στο MCS εκτιμάς το νεύρο και το τσαγανό του,στο Ε92 θα απολαύσεις πολιτισμό (NVH-Noise-Vibration-Harshness βρίσκονται σε εξαιρετικό επίπεδο για την κατηγορία του),στιβαρό πλαίσιο, που σηκώνει τα διπλάσια άλογα, κσι εξαιρετική οδική συμπεριφορά που σου επιτρέπει να το οδηγείς και λίγο με τη φόρα μέσα στη στροφή για να κερδίσεις μέτρα και άνετο ταξίδι.
    Προσωπικά θα την επιχειρούσα τη μετάβαση. Ούτως ή αλλως,οποίο αυτοκίνητο κι αν επιλέξεις τελικά, το ΜΙΝΙ θα σου λείψει. Μιλάω ως παθών στο παρελθόν,όταν έδωσα το πρώτο 56άρι μου...

  4. The Following 9 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    aristent (16-01-15), BILL007 (19-01-15), Blacktan (16-01-15), Lefterisk (16-01-15), MINI_vag (16-01-15), ninja2 (16-01-15), PapajimG (16-01-15), Ptboul (16-01-15), ΜΙΧΑΛΗΣ (16-01-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP