Ok,γιατί έτσι όπως το διάβασα,με το σοκαρισμένο ανθρωπακι,νόμιζα οτι είδες κάτι περίεργο...
Το αυτοκίνητο δεν έχει καμία μηχανική μετατροπή.
Όπως φαίνεται και από τις θερμοκρασίες νερού/λαδιού του Performance τιμονιού μου,το αυτοκίνητο στη συγκεκριμένη φωτό βρίσκεται στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας του και, εάν θυμάμαι καλά, το ρελαντί βρίσκεται συνήθως σε αυτές τις στροφές,όταν ειναι ζεστό.
Το μοτέρ χαίρει άκρας υγείας και μάλιστα ειναι από τα πιο πρόθυμα στο revving,όπως μου έχουν πει από μόνοι τους στον Σπανό.
Υ.Γ. Μιας και έγινε αναφορά και στην αγγελία μου,οι λόγοι που το δίνω αφορούν καθαρά τον οικονομοτεχνικό σχεδιασμό μου. Όσοι το έχουν δει από κοντά στις συναντήσεις του forum,μπορούν να επιβεβαιώσουν την υπεράριστη εν γένει καταστασή του αυτοκινήτου![]()