doctore (16-07-14), Panos 316T (16-07-14), Samaro (16-07-14)
^
Πολύ καλή ιδέα Ηλία !
Πως θα αφήσουμε απείραχτο το bar code όμως ?
Τη διάθεση στον Μορέα ακόμα 75,9 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση για τα μειωμένα έσοδά του από τα διόδια, καθώς και 330 εκατ. ευρώ σε βάθος 30ετίας με τη μορφή επιδότησης λειτουργίας, εφόσον τα έσοδα δεν επαρκούν για την αποπληρωμή των δανείων του ιδιώτη – πλέον των 199 εκατ. ευρώ της επιδότησης λειτουργίας που όριζε η αρχική σύμβαση παραχώρησης – είναι οι βασικές παραχωρήσεις του Δημοσίου, στο πλαίσιο της ανασύστασης της σύμβασης παραχώρησης του άξονα Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας – Σπάρτης.
Πηγή:
Η Καθημερινή
Αυτές ειναι μπιζνες.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Bitz (10-12-14), chrisgiapz3 (11-12-14), Moufas E46 (10-12-14), pilot (10-12-14), scania124 (10-12-14), steliosm46 (15-12-14), Γιαννης Ε39 (10-12-14)
Αν είναι ετσι για την Αττική Οδό,θα μας δώσουν και ρέστα;;;
https://www.protothema.gr/greece/art...-tria-diodia-/
3 σταθμους διοδιων θα εχει το κορινθος πατρα.6 σταθμους για οσους ξεκινανε απο αθηνα μαζι με αττικη οδο. και ολα αυτα για μια αποσταση 200 χλμ. περαστικα μας
Bitz (10-12-14), chrisgiapz3 (11-12-14), Nino (10-12-14), Panos 316T (10-12-14), sierra (11-12-14)
Ενα 1400αρι diesel θα χρειαστεί λιγότερα χρήματα για καύσιμα από οτι σε διόδια.
A8hnaios (10-12-14), chrisgiapz3 (11-12-14), Konstantinos E60 (11-12-14), Moufas E46 (11-12-14), Nino (10-12-14), Panos 316T (10-12-14), pilot (10-12-14)
Bitz (11-12-14), chrisgiapz3 (11-12-14), Leonidas_E39 (12-12-14), Moufas E46 (11-12-14), Nino (10-12-14), pilot (10-12-14)
chrisgiapz3 (11-12-14), katsaraios (10-12-14)