Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 435

Θέμα: M3,M5,335,535 απορίες

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αναφορικά με την αναβάθμιση στην απόδοση, απο τον ίδιο τον m3est είχα ακούσει οτι είχε φτιάξει τέτοιο Μ5 να πλησιάζει τα 500, αλλά και με αλλαγή εκκεντροφόρων (και σχετικό επαναπρογραμματισμό) εκτός απο αναβάθμιση σε χταποδο-εξάτμιση.
    500 αλογα δεν βγαζει ουτε με μοτερ απο Ε60, Βαγγελη.
    Με εξατμησεις, χταπόδια, προγραμμα κλπ, το πολυ να βγαλει 20-25 αλογα πανω απο αυτα που εχει.
    M3 CSL

  2. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    pilot (29-09-14), zaharias (29-09-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χριστοφορε είχα διαβάσει ότι μόνο με χταπόδια παίρνει πάρα πολύ. Αυτά που φοράει είναι από 540, τίποτε το ιδιαίτερο δηλαδή
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. #3
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χριστοφορε είχα διαβάσει ότι μόνο με χταπόδια παίρνει πάρα πολύ. Αυτά που φοράει είναι από 540, τίποτε το ιδιαίτερο δηλαδή
    Αν απο τα μαμα χταποδια αφαιρεσει τους καταλυτες και βαλει aftermarket καταλυτες, θα κανει δουλεια..??

    Παντως με ενα γρηγορο search που εκανα δεν υπαρχει κατι σε μεταχειρο aftermarket σε τελικο για Μ5 Ε39 αυτη τη στιγμη...
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  5. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    vagmag (29-09-14)

  6. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χριστοφορε είχα διαβάσει ότι μόνο με χταπόδια παίρνει πάρα πολύ. Αυτά που φοράει είναι από 540, τίποτε το ιδιαίτερο δηλαδή
    Ουτε 400 αλογα δεν βγαζουν αυτα τα μοτερ απ το εργοστασιο. Πως να πανε 500 με χταποδια-εξατμηση-εκκεντρα ?
    Ειναι μοτερ με καλη ροπη, αλλα απο αλογα δεν ...
    Αντε να παρουν καμια 25αρια αλογα.

    Εχω μια γνωμη απ το Ε30 του Χαραλάμπους που κανει ντριφτ εδω και φοράει αυτό το μοτερ με καποια πραγματα πανω.
    Αυτα τα μοτερ, δεν ξεπερνάνε ευκολα τα 350-360 αλογα ροδες.
    M3 CSL

  7. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    pilot (29-09-14), steliosm46 (29-09-14), vagmag (29-09-14)

  8. #5
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ουτε 400 αλογα δεν βγαζουν αυτα τα μοτερ απ το εργοστασιο. Πως να πανε 500 με χταποδια-εξατμηση-εκκεντρα ?
    Ειναι μοτερ με καλη ροπη, αλλα απο αλογα δεν ...
    Αντε να παρουν καμια 25αρια αλογα.

    Εχω μια γνωμη απ το Ε30 του Χαραλάμπους που κανει ντριφτ εδω και φοράει αυτό το μοτερ με καποια πραγματα πανω.
    Αυτα τα μοτερ, δεν ξεπερνάνε ευκολα τα 350-360 αλογα ροδες.
    σαφέστατα δεν τίθεται καν θέμα για 500 που λένε..απλά λέω πως είναι πολύ πνιγμένο με τα μαμά χταπόδια.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  9. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    chief (29-09-14)

  10. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    500 αλογα δεν βγαζει ουτε με μοτερ απο Ε60, Βαγγελη.
    Με εξατμησεις, χταπόδια, προγραμμα κλπ, το πολυ να βγαλει 20-25 αλογα πανω απο αυτα που εχει.
    Χριστόφορε δεν μπορώ να ξέρω προσωπικά, έγραψα αυτό που άκουσα, δεν έχω λόγο να μην δεχθώ αυτά που γρέφετε, ξέρετε καλύτερα.
    Θα μπορούσε να πάρει θέση κι ο Νίκος (m3est) να μας διαφωτίσει, ίσως να θυμάμαι εγώ λάθος.

    Πάντως, όπως γράφει και ο Βαγγέλης (τό'χουμε οι Βαγγέληδες φαίνεται) υπάρχει κι η λύση του κομπρεσαρίσματος (αντε γειά) και εκεί τα πράγματα είναι άκρως ενδιαφέροντα μιας και η ιπποδύναμη θα ξεπεράσει τα 500 αλλά και η ροπή θα ξεφύγει στα ύψη

    Οπως και νά΄χει, ας ευχαριστήθεί ο άνθρωπος το αμάξι του όπως είναι και σιγά-σιγά το βελτιώνει κατά τα κέφια του.


  11. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    alexk (02-10-14), vagmag (29-09-14)

  12. #7
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αντιμετωπίζω και ένα ακόμα πρόβλημα που δεν έχω καταλήξει πως θα το λύση , αν και έχω διαβάσει διάφορα θέματα σχετικά .
    Οταν το αυτοκίνητο ειναι σχεδόν σταματημένο ή σταματημένο το τιμόνι ειναι πολυ σκληρό . Μόλις ανεβαίνουν λιγο οι στροφές του μοτέρ , γίνεται φυσιολογικό .
    Σα να μην έχει υποβοήθηση .

    Έχω διαβάσει για υγρό τιμονιού , για αντλία τιμονιού , για βαλβίδα αντλίας τιμονιού , για κουτί τιμονιού ( steering box) και αλλα ...)

    Το τιμόνι ειναι με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια ή κάτι τέτοιο (λέτε να το πάω στη Mercedes ? χαχαχαχα )

    Καμία ιδέα ;

    Να πω την αλήθεια δε με ενοχλεί ιδιαίτερα αλλα γιατί να μην το κάνω οπως πρεπει να ειναι ;;;

  13. #8
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αντιμετωπίζω και ένα ακόμα πρόβλημα που δεν έχω καταλήξει πως θα το λύση , αν και έχω διαβάσει διάφορα θέματα σχετικά .
    Οταν το αυτοκίνητο ειναι σχεδόν σταματημένο ή σταματημένο το τιμόνι ειναι πολυ σκληρό . Μόλις ανεβαίνουν λιγο οι στροφές του μοτέρ , γίνεται φυσιολογικό .
    Σα να μην έχει υποβοήθηση .

    Έχω διαβάσει για υγρό τιμονιού , για αντλία τιμονιού , για βαλβίδα αντλίας τιμονιού , για κουτί τιμονιού ( steering box) και αλλα ...)

    Το τιμόνι ειναι με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια ή κάτι τέτοιο (λέτε να το πάω στη Mercedes ? χαχαχαχα )

    Καμία ιδέα ;

    Να πω την αλήθεια δε με ενοχλεί ιδιαίτερα αλλα γιατί να μην το κάνω οπως πρεπει να ειναι ;;;
    Χωρίς να είμαι μηχανικός, για αντλία μου βρωμάει...
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  14. The Following User Says Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    vagmag (02-10-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP