Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PanSid Εμφάνιση μηνυμάτων
Καθε αυτοκινητο που ειχα,ηθελε γενικο σερβις στις 15 ή 20000χλμ.
Κ εννοω αλλαγη λαδιων,φιλτρο λαδιου,βενζινης,αερος και απο κει και περα αναλογα με τα χιλιομετρα αλλαζες ιμαντες,τακακια κτλ κτλ...
ακου φιλε οτι ηξερες στα αλλα σου αμαξια ξεχασε τα.
Το προγραμμα συντηρησης της bmw ειναι πολυ συγκεκριμενο και βασιζεται στις ενδειξεις που δινει το bc.
Σε καθε inspection παρχουν και συγκεκριμενες εργασιες που θα πρεπει να γινουν, αλλα γινονται στο inspection 1 αλλα στο inspection 2και αλλες ειναι οι αλλαγες λαδιων.
Το ΠΟΥ και το ΠΟΤΕ θα κανει τα σερβις ή τις αλλαγες λαδιων ειναι κατι το οποιο θα το αποφασισει ο κατοχος και δεν ειναι υποχρεωτικο (εκτος αν εισαι μεσα σε εγγυηση)
Ουτε τα τακακια αλλαζονται με τα χιλιομετρα, μπορει να χρειαστει να τα αλλαξεις πολυ νωρις ή οχι( εχουν αισθητηρα και σε ειδοποιει)ας πουμε στο δικο μου εχει 47000 χιλ και το ψωμι απο τα τακακια ειναι ακομα σχεδον ολοκληρο.
Οσο για ιμαντα αν εννοεις τον χρονισμου τα bmw εχουν καδενα.
Μεσα στο manual που συνοδευει το αμαξι σου καθως και στο book service ολα αυτα υπαρχουν αλλα και στο internet να ψαξεις θα τα βρεις πολυ ευκολα.
Οποια αμφιβολια εχειις πηγαινε σε μια bmw να σου τα εξηγησουν και μετα πραξε αναλογα και οπου εσυ θελεις οχι απαραιτητα στα επισημα.
Και μεσα εδω στο φορουμ υπαρχουν πολλα threads πανω σε αυτο το θεμα κανε λιγο search.