Καταγγελία στην Ένωση καταναλωτών και στο υπουργείο εμπορίου .
Η βάλε ενα δικηγόρο γνωστό αν έχεις να τον πάρει τηλέφωνο .
Αυτός ξέρει τι θα του πει
Καταγγελία στην Ένωση καταναλωτών και στο υπουργείο εμπορίου .
Η βάλε ενα δικηγόρο γνωστό αν έχεις να τον πάρει τηλέφωνο .
Αυτός ξέρει τι θα του πει
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
aristent (09-09-14)
Δεν μπορω κρινω την συμπεριφορα του υπαληλου της εταιρειας καθως αυτο ειναι ενα αλλο ζητουμενο, σοβαρο ναι μεν αλλα οχι καιριο στο προβλημα που αντιμετωπιζει ο Γιωργος.
Το μηχανημα αγοραστηκε τον 5/14 και η βλαβη δηλωθηκε στην εταιρεια τον 8/14.
Μετα τρεις μηνες απο την αγορα δεν υποχρεουται βαση του νομου καμια εταιρεια να αντικαταστησει ενα ελλατωματικο προιον με αλλο καινουργιο.
Μπορει στην περιπτωση μας το μηχανημα να λειτουργησε ελαχιστα εως καθολου, η εκαστοτε εταιρια αυτο ομως δεν μπορει να το γνωριζει και γι' αυτο αλλωστε υπαρχουν οι ασφαλιστικες δικλιδες (τα ψιλα γραμματα) στα χαρτια των εγγυησεων!!!
Αντιθετως μεσα στα χρονικα πλαισια της εγγυησης υποχρεουται να επαναφερει την συσκευη σε αριστη λειτουργια στον συντομοτερο δυνατο χρονο και χωρις κοστος για τον πελατη.
Ολοι μας γνωριζουμε οτι ο μηνας Αυγουστος ειναι λιγο αργοσχολος... για ολες τις εταιρειες και συν της αλλης το στοκαρισμα ανταλλακτικων τα τελευταια χρονια στην χωρα μας ειναι καπως...![]()
Προσωπικα πιστευω οτι ο Γιωργος πρεπει να κανει λιγο υπομονη και να δωσει λιγο χρονο στην εταιρεια για την επισκευη του πλυστικου.
Υ.Γ: για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις με τα γραφομενα μου, δηλωνω οτι δεν εχω καμια συγγενικη σχεση με τον Robert Bosch, ουτε μετοχες της εταιρειας Bosch διαθετω...![]()
aristent (09-09-14), Bazil Van Sinner (10-09-14), BILL007 (09-09-14), deepBLUE (09-09-14), freddys (09-09-14), giorgos1965 (10-09-14), Konstantinos E60 (10-09-14), Leonidas_E39 (09-09-14)
+1
Αγορασες κατι,μετα απο 2 φορες λειτουργιας καπουτ.Αστοχια υλικου,λαθος συνδεσμολογια,ζημια κατα την μεταφορα.Η εγγυηση ειναι ουσιαστικα για να καλυψει ολα τα παραπανω θεματα.Δεν μπορω να βρω ενα θεμα με παραλογες μηνυσεις που ενας αμερικανος εβαλε cruise control και εκανε ατυχημα γιατι απο τον προσδιορισμο στο manual εβγαινε σαν νοημα οτι το αμαξι πηγαινε μονο του.Μηνυση και αποζημιωση κατι εκατομμυρια,για κατι που δεν ειχε την σωστη περιγραφη.Πιστευω οτι η υστατη λυση ειναι στην γερμανια,οπως επισης τα μονα πραγματα που θα επρεπε να πληρωσει ειναι η μεταφορα προς το μαγαζι που αγοραστηκε.Τωρα για αμεση αντικατασταση πιστευω αν ηταν επαγγελματιας θα την ειχε αμεσως.Οσο για το σερβις +1,αργοσχολοι,χωρις στοκ,αυγουστο...Ατυχια.
Καποια στιγμη πρεπει να αλλαξει και αυτο αλλα ολα σιγα σιγα...
alexm (09-09-14)
Το θεμα εγγυηση σε οποιαδηποτε αγορα εχει να κανει με την πολιτικη της καθε εταιρειας και την διαθεση... του αντιπροσωπου.
Εαν θελει ο αντιπροσωπος (ειδικα στην περιπτωση του Γιωργου) μπορει να αντικαταστησει το προιον και να ειχε αλλον εναν ευχαριστημενο πελατη.
Το θεμα ειναι εαν μπορει και εαν εχει τον τροπο να το κανει.
Ο συγκεκριμενος προϊσταμενος παντως εαν κανει λιγα επικοινωνιακα σεμιναρια το θεμα ευχαριστημενων πελατων θα λυθει μονο του!!!
Εαν μεχρι της 15-20/9 δεν λυθει το προβλημα, ενα τηλ στα κεντρικα https://www.bosch.gr/el/gr/startpage...andingpage.php δεν θα ηταν ασχημο...![]()
giorgos1965 (10-09-14)
Σε συνεχεια λοιπον οφειλω να ενημερωσω ολους σας και σαςπολυ σχετικα με το προβλημα που αντιμετωπισα με πλυντικο μηχανημα BOSCH.
Ακολουθησα την συμβουλη σου αναφεροντας με μειλ στα κεντρικα το προβλημα στις 15/09.
Την επομενη μερα κι ολας με πηρε τηλ ο Δ/ντης του SERVICE ο κ. Δασκαλάκης Αντρεας (ευγενικοτατος) και μετα απο συνομιλια και εξηγησεις απο μερους του δεχτηκε το προβλημα του μηχανηματος και θα μου αποσταλει καινουργιο.
Εν αναμονη λοιπον ελπιζω μεχρι την Δευτερα να το εχω....
Σας ευχαριστω και παλι ολους σας για το ενδιαφερον και τις συμβουλες σας
![]()
alexm (10-09-14)