Ενας απο τους λόγους που ξαναπηρα karcher ηταν το service τους. Οχι οτι δεν βγάζουν προβλήματα ή οτι ολα είναι ρόδινα στην εξυπηρέτηση αλλά εχουν υποκαταστηματα σε καθε πόλη και σχετική επάρκεια ανταλλακτικων.
Ζήτα αντικατασταση του μηχανήματος.




Ενας απο τους λόγους που ξαναπηρα karcher ηταν το service τους. Οχι οτι δεν βγάζουν προβλήματα ή οτι ολα είναι ρόδινα στην εξυπηρέτηση αλλά εχουν υποκαταστηματα σε καθε πόλη και σχετική επάρκεια ανταλλακτικων.
Ζήτα αντικατασταση του μηχανήματος.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Konstantinos E60 : 09-09-14 στις 18:07
Εγώ έχω ένα από τα γερμανικά πριν πουληθεί η εταιρία, στους Τούρκους? νομίζω. Φυσάει αλλά είναι και μεγάλο επαγγελματικό.
Φίλε Γιώργο νομίζω βιάστηκες λίγο και το έστειλες αμέσως, καταλαβαίνω ότι είναι καινούργιο και απαιτείς το service για το οποίο και πλήρωσες, αλλά ήμαστε πολλά χρόνια ακόμα πίσω σε αυτά τα θέματα. Αν κατάλαβα καλά το πρόβλημα είναι στο ρεγουλατόρο της πίεσης επάνω στην αντλία βρίσκεται. Αναγκαστικά δεν μπορείς να κάνεις κάτι παρά να περιμένεις να σου το φτιάξουν που χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω αμφιβάλω αν θα σου το φτιάξουν χωρίς να χαλάσει ξανά.
Έχω και εγώ παρόμοια εμπειρία με ένα φαλτσοπρίονο μάρκας Metabo άξια εταιρία όλα αυτά τα χρόνια, το είχα δανείσει σε ένα 'φίλο' μου και...και...και...έπαθε ρουλεμάν με αποτέλεσμα τα θραύσματα του ρουλεμάν να κουρέψουν τα γρανάζια. Τους το στέλνω μέσο του μαγαζιού που το αγόρασα και όταν πήγα από εκεί να το παραλάβω το άνοιξα και το έβαλα στην πρίζα μπροστά του γιατί κάτι μου έλεγε εκείνη τη μέρα ότι θα γινόμασταν μπίλιες ομαδικός και πράγματι το μηχάνημα έκανε σαν τρακτέρ. Με τα πολλά αφού είδα και τις βίδες που τις είχαν χαλάσει με τα λάθος εργαλεία τα άκουσαν και μερικοί που δεν έφταιγαν. Τους έστειλα mail μαζί με φωτογραφίες από το γρανάζι και τα γρέζια.Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε να τους το ξαναστείλω, του απάντησα με ωραίο τρόπο ότι ή θα μου στέλνανε αυτοί το ανταλλακτικό σε μένα ή θα απευθυνόμουνα στα κεντρικά της εταιρίας, έτσι και έγινε!!
Συγνώμη και για το δικό μου κατεβατό αλλά όπως είπα ήμαστε αρκετά χρόνια πίσω, δυστυχώς.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 09-09-14 στις 19:41
giorgos1965 (17-09-14)
Η βλαβη απο οτι μου ειπε ο τραχανας απο την εταιρεια ειναι στο πιστολι τωρα το τι και πως δεν το γνωριζω
Δεν ξερω αν βιαστηκα να το στειλω αλλα σε περιπτωση που το παρω και παθει ξανα βλαβη το πολυ πολυ να παρω karher (πιαστηκα βλακας γιατι στην karher ειχα και εκπτωση λογω επαγγελματος)
Θα μου πεις θα πεταξεις ετσι 170 ¤
ετσι κι αλλιως με το πανω κατω στην Αθηνα αχρηστο θα μου ειναι..
φιλε μου ζητησα αλλα το κρητικοπουλο ανενδοτο
οταν ομως θα κλεισει και αυτη η εταιρεια εδω να δω τι θα κανει ο καθε κατεργαρης που θα μυξοκλαιγετε οτι τον απελυσαν..
σκεφτομαι να στειλω ενα μαιλ παραπονων στην Γερμανια στην επισημη BOSCH ισως και να μην γινει τιποτα αλλα θα δω ακομα..
Τι να σου επισκευασουν απο καινουριο μηχανημα? Εγγυηση δεν εχει? Επιστροφη και ζητα αλλο.
giorgos1965 (17-09-14), Vassilis ///M (10-09-14)
Αχ φιλε μου αν μπορουσες να ακουσεις την συνομιλια με τον προισταμενο ειμαι σιγουρος οτι θα τον παταγες
ΜΟΝΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ετσι μου ειπε
οταν δε του ειπα οτι με αντιμετωπιζει λες και ειμαι 5χρονο εμμεσως συμφωνησε οτι εχω βλαψιμο που ζηταω καινουργιο
απλα δεν ξερω τι με καλυπτει σε αυτες τις αγορες οταν βγαινει ελατωματικο ενα προιον
Ptboul (10-09-14), tokiko (09-09-14), Vassilis ///M (10-09-14)
Έτσι ακριβώς, στείλε και ένα mail στη Γερμανία και ότι γίνει. Πιστεύω θα σε βοηθήσουν.