stratos (29-04-10)
Τουρμποσκυλε μου, ξεχνω και το ονομα σου (μηπως Δημητρης?), εβγαλα τον πολο οπως ειπε ο Στρατος (δεν ξερω αν οντως βοηθησε αυτο τελικα) και βγηκα μια βολτα να δω αν αλλαζω ταχυτητες. Τωρα μπορω.. κανονικα μεχρι και 6η. Τι σκαλωμα εφαγε πριν δεν ξερω..
Παντως ακομα ακουγεται το τρελο misfiring, κατι απο dodge θυμιζει αλλα μου λειπουν κατι χιλιαδες κυβικα
Αυριο το πρωι θα παω μαλλον με 3η ή αντε το πολυ 4η να μη το κουραζω πολυ με τις αλλαγες (αληθεια, κανουν ζημια οι συνεχεις αλλαγες ή αρκετες rpm οταν υπαρχει misfiring? Να μαθω και κατι!)
Σορρυ παιδες για τα πολλαπλα post, τον πανικο με τις ερωτησεις και ολα αυτα, αλλα ειναι σαν να παιρνω αμαξι για πρωτη φορα, καμια σχεση με το προηγουμενο, πολλα πραγματα που παλαιοτερα δεν με απασχολουσαν/ενοιαζαν αλλα τωρα ψοφαω να μαθω![]()
Οσες αλλαγες θελεις κανε!
Τις στροφες κρατα σχετικα χαμηλα...
Ξανα-καλορίζικα Φάνη μου! Στο είπα ότι θα σε βάλουνε στο μάτι με τέτοια κούκλα!
Πάντως δεν υπάρχει πιο ελεεινό πράμα από το να πάρεις αυτοκίνητο (μεταχείρο κιόλας που σημαίνει ότι κάποιος το οδηγούσε ήδη πριν από σένα) και να στο παραδώσει με λαμπάκι βενζίνης αναμμένο. Γυφτιά μέχρι εκεί που δε πάει!
Όλα τα αυτοκίνητα που έχω πουλήσει στη ζωή μου, ΠΑΝΤΑ πάω και τα φουλάρω πριν παραδώσω τα κλειδιά στον επόμενο.
Μια μικρή συμβουλή από μένα που ίσως ήδη ξέρεις: Μην αφήνει να σε πιάνει η ρεζέρβα, και κινδυνεύεις με τα σκουπιδάκια και την αντλία ταλαιπωρείς άσκοπα.
Ελπίζω να αποκατασταθεί η βλάβη εύκολα και ανώδυνα.![]()
Kostas_1 (29-04-10)
Μην τρελενεστε τοσο πολυ με τα σκουπιδακια. Αυτο ηταν ενα προβλημα που υπηρχε σε παλιοτερης τεχνολογιας αυτοκινητα. Η αντλια βενζινης του αυτοκινητου απο τον πατο του ρεζερβουαρ τραβαει βενζινη, αφου εκει ειναι το στομιο εισοδου. Οποτε οτι ειναι να ρουφηξει θα το ρουφηξει. Εκτος αν τα σκουπιδια μονο επεπλεαν αλλα δεν συμβαινει αυτο στην περιπτωση μας. Αλλωστε το στομιο εισοδου της τρομπας βενζινης εχει δικο του ξεχωριστο φιλτρο (και αρκετα μεγαλο για το μεγεθος εισοδου) οποτε δεν υπαρχει καποιο προβλημα απο εκει. Ο λογος για τον οποιο δεν πρεπει να δουλευουμε κοντα στην ρεζερβα (μια δυο φορες ειναι οκ..απλως να μην κινουμαστε μονιμως με την ρεζερβα) ειναι οτι η τρομπα βενζινης (in tank) χρησιμοποιει την βενζινη σαν ψυκτικο μεσο (οι τρομπες οταν λειτουργουν ζεσταινονται αρκετα) και οταν δεν εχουμε αρκετη βενζινη ειναι στον αερα με αυξημενες θερμοκρασιες λειτουργιας που συντελουν στην προωρη φθορα της.
Monsta (29-04-10), M_Dolce (29-04-10), Panos 316T (29-04-10), Ptboul (29-04-10), z3 2.2 (29-04-10)
Μολις μπηκα σπιτι..του δωσα και καταλαβε στο δρομο χαχαχα.
Ο 4ος πολλαπλασιαστης μας αφησε, τους αλλαξα ολους για να μη ξανα τραβιεμαι αργοτερα. Σας ευχαριστω ολους για τις πληροφοριες!
Mικρο το κακο λοιπον απλα σε χαλασε γιατι συνεβη την πρωτη μερα!! Καλοταξιδο και παλι Φανη και μην αφηνεις τετοιες "μικρες" ιστοριες να σου χαλουν το κεφι. Κοιτα να το χαρεις οσο παει... Απλα το οχημα σου εχει "χαρακτηρα" και στην πρωτη σας επαφη ειπε σαν μια κυρια που σεβεται τον εαυτο της να σου κανει τα κολπα της για να σου παρει τον αερα...
Μια γυναικα δεν ξεχνα ποτε εναν αντρα που ειχε. Ενας αντρας δεν ξεχνα ποτε μια γυναικα που δεν ειχε..
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue