Η Εvolve θεωρειται μια απο τις καλυτερες εταιρειες στα Μ3. Εχει φτιαξει αρκετα αυτοκινητα και ο Salman θεωρειται ενας απο τους κορυφαιους προγραμματιστες πανω στα Μ3 με πολλες γνωσεις. Εχει ρυθμισει και δυσκολα custom αυτοκινητα με εκκεντροφορους, αυξημενες συμπιεσεις κτλ με πολυ καλα αποτελεσματα.
Δεν ξερω τι πηγε στραβα στην δικη σου περιπτωση. Εγω αν ημουν στην θεση σου επιτοπου θα κουμπωνα πανω στο αυτοκινητο το original αρχειο μεσω του R-cable (αυτο που εχεις κρατησει back up-αυτο που εστειλες στην Evolve δηλαδη για να σου στειλει το custom προγραμμα. Ξεχωριζει γιατι ειναι το μονο flle που εχει την μορφη .org. Τα αλλα που σου στελνουν εχουν την μορφη movie clip), θα εβγαζα και την εισαγωγη και θα ξαναπερνουσα δυναμομετρο. Μονο ετσι θα ησουν σιγουρος οτι φταιει κατι απο το προγραμμα και οχι κατι αλλο.
Υποψιν οτι οι δυναμομετρησεις (και εννοειται παντα στο ιδιο δυναμομετρο) ειναι ενα εργαλειο ωστε να εχουμε μια ενδειξη βελτιωσης σε σχεση με πριν (γιαυτο παντα μετρησεις στο ιδιο δυναμομετρο).
Αυτο που πραγματικα μας δειχνει αν οντως εχουμε κερδισει κατι ειναι ο δρομος σε συνδυασμο και ΜΟΝΟ με Vbox (η καποιο αλλο οργανο ακριβειας).
Π.χ. κανε ενα 80-220 με 4η στις ιδιες συνθηκες ωστε να δεις ολο το power band του αυτοκινητου χωρις το παραγοντα αλλαγης ταχυτητας. Κανε δυο τρεις μετρησεις ωστε να επαληθευσεις το αποτελεσμα. Οι χρονοι θα δειξουν αν υπαρχει βελτιωση.
Τωρα δυναμομετρα, διαγραμματα, ρολλ με αλλα αυτοκινητα ειναι πολυ ωραια να τα συζηταμε αλλα δεν ειναι μετρο συγκρισης μιας βελτιωσης. Ενα αυτοκινητο μπορει να ειναι πιο γρηγορο με τα ιδια αλογα (καθως τα αλογα στον κοφτη δεν λενε τιποτα για το υπολοιπο του power band. Ακομα και στην κοντρα δεν οδηγουμε μονο στο κοφτη αλλα σε ενα ευρυτερο φασμα στροφων κατω απο αυτον. Area under the power curve που ειναι πολυ πιο σημαντικο απο την μεγιστη ιπποδυναμη.
Στα ρολλ με αλλους 10 πατηματα μπορεις να κανεις με 10 διαφορετικα αποτελεσματα. Χρονος αντιδρασης, χρονος αλλαγης ταχυτητας, κατασταση του αλλου αυτοκινητου μεταξυ των πατηματων και ενα σορο αλλοι παραγοντας που καθοριζουν το αποτελεσμα.
Πιστευω οτι στο τελος θα μπορεσεις να βρεις την λυση. Στις δυναμομετρησεις που κανεις καλο ειναι να εχεις και wideband μετρησεις ωστε να συγκρινεις και με το στοκ αρχικο προγραμμα (αν εχεις stock A/F διαγραμμα). Τα Μ3 δεν τους αρεσει το πολυ φτωχο (βλ. αυξημενες θερμοκρασιες κυλινδρων) γιατι η φλατζα-τσιγαροχαρτο μεταξυ των κυλινδρων που εχουν (ως αποτελεσμα της υπερεξαχειλωσης του μπλοκ ωστε να χωρεσουν μεγαλυτερα πιστονια και να ανεβασουν κυβικα (απο διαδρομη στροφαλου ηταν τερμα σε αυτο το μοτερ καθως ειναι ηδη υποτετραγωνο) καιγεται απο τις θερμοκρασιες σχετικα ευκολα.
Good luck
