πσντως εγω πιστευω οτι μπορεις να πουλησεις το δικο σου και να παρεις ενα γνησιο και θα σου μεινουν και λεφτα στην τσεπη απο την πωληση του δικου σου
και φροντισε να εισαι εξαταχυτος αν μπεις σε ολη αυτη τη διαδικασια!
πσντως εγω πιστευω οτι μπορεις να πουλησεις το δικο σου και να παρεις ενα γνησιο και θα σου μεινουν και λεφτα στην τσεπη απο την πωληση του δικου σου
και φροντισε να εισαι εξαταχυτος αν μπεις σε ολη αυτη τη διαδικασια!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DIMITr|S : 27-08-14 στις 15:20
Και καλα μου ειπε κατι για το γκαζι οτι εχω ντιζα εγω ενω το αλλο εχει ηλεκτρικο γκαζι... Σαν τιμες σας φαινονται καλες? Γιατι εμενα με τα δεδομενα της εποχης μου φαινονται ακριβα.. Τι λετε εσεις? Παρενθεση αυτος με το 2.5 (που ειναι στην Πατρα) μου δινει 1 χρονο γραπτη εγκυηση.. Ενω ο αλλος που ειναι Καληθεα δεν μου δινει κατι παρα μονο πως αν παθει κατι θα παω εκει και θα συνεννοηθει με αυτον που αγοραζει τα μοτερ να μου αλλαξει οτι προβλημα εχω χωρις καμια επιβαρυνση.. Αλλα δεν μου δινει κατι γραφτο...
A8hnaios (28-08-14), katsaraios (27-08-14)
Όντος το μοτέρ που έχεις τώρα είναι είναι με ντίζα,
ενώ όλη σειρά "M54"( 2,2-2,5-3,00) έχουν ηλεκτρόγκαζο.
Θεωρώ επίσης, πώς το αυτοκίνητο σου λόγω του ότι είναι pre f/l έχει ASC,
καθώς έμπαινε μέχρι και τον 9/2000.
ΔΕΝ γνωρίζω αν προγραμματίζεται η μονάδα σου,
πάντως σίγουρα συνυπήρχαν ASC και Μ54.
Ηλια οτι συνυπηρχαν ναι.
Αλλα οταν τα τετρακυλινδρα ηταν μηχανογκαζα κ ειχαν asc τα 6κυλινδρα ηταν Μ54με dsc.
Οι Μ54 μπηκαν αρκετα πριν το φεισλιφτ.
Ακολουθησε η αναβαθμιση των τετρακυλινδρων κ σχεδον ταυτοχρονα το φεισλιφτ.
Υπηρξε Μ54 με asc?
Δεν εχω πετυχει κατι τετοιο.
Οσα εχω δει ειναι Μ52 διβανα.
Το αμαξι το εβαλα σε αγγελια να το δωσω και να παρω ενα αλλο.. Σιγουρα δεν προκειται να παρω πισω τα λεφτα μου αλλα ειναι και λιγο δυσκολο να πουληθει... Φιλε μου ghost-rider εσενα ποια η γνωμη σου? Το 2.5 με 2700¤ η το 3.0 με 3700¤ ? Εκτος κι αν υπαρχει καποιος που να εχει κανει τετοια δουλεια να μιλησω μαζι του και να μου πει πρωτον αν αξιζει τα λεφτα του να το κανω και δευτερον να με στειλει σε καποιον
Ναι, με asc ειναι το δικο μου.
Δές εδώ
Εμένα στο τετρακύλινδρο μου βγάζει και τα τρία part (asc,acs+t,dsc)
επειδή δεν έχω εύκαιρα πλαίσια από εξακύλινδρα εδώ που είμαι,
για να το διασταυρώσω.
Αν θέλεις και ευκαιρείς δες στο ΕΤΚ τι δίνει για εξακύλινδρα![]()
ghost-rider (27-08-14)
Τι τιμες ειναι αυτες?
Μιλας για μτχ?
Φουλ μετατροπη με γεφυρες φρενα κλπ?
Ειναι τιμες με ΦΠΑ? Θα παρεις παραστατικο?
Ο πατρινος που σου λεει για εγγυηση σου εξηγησε οτι αν η μηχανη βγει οφφ κ χρειαστεις αλλη τα εργατικα θα τα ξαναπληρωσεις μονος σου?
Βαλε μεταφορες βαλε βαλε βαλε...
Πρεπει να ελεγχθει επιτοπου απο το μηχανικο σου η μηχανη. Μην πονταρεις στην εγγυηση. Ειναι μπλεξιμο.
Οπως κ να χει αν μιλαμε μονο για μοτερ 3700 για μτχ τριλιτρη μηχανη ειναι εκτος τοπου κ χρονου.
Το ιδιο κ για το 2,5.
Γινοντσι λογικες αν μιλαμε για τα παντα ολα.
Εκει δε σε ενοχλει τι αντισπιν ειχε πριν. Αφου θα τα τραμπαρεις ολα.
Αισθητηρες μοναδες κ οτι αλλο χρειαστει.
Οι τιμες ειναι για φουλ μετατροπη μου ειπαν και οι δυο... Αυτος στην Καληθεα (μπορω να πω και επωνυμια μαγαζιου αλλα δεν ξερω αν επιτρεπεται λεει πως οι περισσοτεροι τον γνωριζεται) μου ειπε λοιπον πως θελει μαζι με το μοτερ μου απο 3200-3500 συν κανα 500 για τα χαρτια οτι το αγορασα και δεν ειναι κλεμμενο...
DK (27-08-14)