Διαβαζοντας προσεκτικα αυτα που γραφετε θα ηθελα να γραψω 2 πραγματα και για το δικο μου. Οταν αγορασα το αυτοκινητο μου ηταν χαμηλωμενο με αγνωστης μαρκας ελατηριων διαφορετικα εμπρος και πισω και αμορτισερ μαλλον μαμα μιας και θελανε αλλαγη. Το αμαξι ειχε ενα ηλιθιο χαμηλωμα πιτα κατω λες και ηταν φορτωμενο απο πισω και ζαντες αφτερ μαρκετ 8αρες με 225 λαστιχο. Την πρωτη μερα που το πηρα πηγα για αλλαγη αμορτισερ κατευθειαν και για αρχη 2 πισω ελατηρια m pack για να ερθει στα ισα του. Ετσι και εγινε αλλαξα τα ελατηρια σηκωθηκε το αμαξι απο πισω ενω μπροστα αφησα τα ειδη υπαρχοντα (κατι κοκκινα αγνωστης μαρκας). Το λαθος μου εδω ειναι οτι πεταξα σχεδον 400 ευρω για να βαλω αμορτισερ power tech στον Κερασιδη πισω απο τον σταθμο των τρενων για οσους γνωριζουν. Ειχα εμπειρια απο bilstein στο Ε36 και ηθελα κατι πιο μαλακο οχι τοσο απολυτο. Χωρις να ψαξω πολυ γιατι επρεπε να ταξιδεψω για αθηνα εβαλα τα αμορτισερ και εφυγα. Οι εντυπωσεις απο αυτα τα αμορτισερ δεν ειναι καθολου καλες , το αμαξι κοπαναει εμπρος και νομιζω οτι ειναι πολυ μαλακο, δεν εχω παραπονο απο το κρατημα στις στροφες μιας και ειναι γνησιο m pack, νομιζω φοραει και πιο χοντρες αντιστρεπτικες. Στην πορεια αλλαξα ελατηρια μιας και το μπασταρδεμα δεν μαρεσει και εβαλα eibach pro kit. Το αμαξι σηκωθηκε λιγο μπροστα σε σχεση με πριν και εκατσε λιγο πισω (σε σχεση με τα m pack), πολυ ωραιο το οπτικο αποτελεσμα αλλα το αμαξι συνεχιζει να κοπαναει και βρισκει πολυ ευκολα ο μπροστινος προφυλακτηρας με αποτελεσμα να εχω ξενερωσει. Σκεφτηκα να βαλω το κιτ ανωμαλου οδοστρωματος της bmw τα πιατελα που αναφερθηκαν πιο πανω αλλα αυτο δεν θα μου δοσει περιθωριο ωστε να δουλεψει η αναρτηση παρα μονο υψος. Σκεφτομαι:
1) Να βαλω m pack ελατηρια και να το αφησω ως εχει?
2)Να βαλω 2 μπροστινα αμορτισερ sachs performance αν δεν κανω λαθος και να το αφησω ως εχει?
Τι λετε? Σορυ για το κατεβατο ευχαριστω για τον χρονο σας.