Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: [E46] Πρόβλημα στην εκκίνηση

  1. #1
    Εγγραφή
    16-01-14
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    4
    Thanked: 1
    Rides
    1

    Προεπιλογή [E46] Πρόβλημα στην εκκίνηση

    Καλησπέρα σας.Είμαι καινούριος στο φόρουμ μιας και εδω και μισό χρόνο που είμαι μέλος,ανακάλυπτα την μπέμπα μου και γενικά τον κόσμο της οδήγησης γιατι είμαι 23 και αυτό ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο.
    Αρα όπως καταλαβαίνετε,πρώτα ασχολείσαι με κάτι και μετά απο κάποιο διάστημα αρχίζουν οι απορίες.
    Ξεκινόντας θέλω να σας πω πως έχω ένα 316ι e46 1895cc sedan του 1999 (Το πρώτο δηλαδή που βγήκε μετά το 36άρι).Το αμάξι έγινε εισαγωγή απο γερμανία το 2005 και η κυρία που μου το πούλησε το είχε σε πολύ καλή κατάσταση πέρα των βασικών(Λαστιχα,λάδια,φιλτ α κτλπ κτλπ)
    Λόγω του οτι ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο με έκανε πλέον να μην μπορώ να οδηγήσω άλλο μικρότερο σε μέγεθος και κυβικά καθώς μου αφήνουν όλα μια αίσθηση "ψεύτικου" και παιχνιδιού ενώ με το που μπαίνω στο αμάξι μου νιώθω οτι οδηγώ πάλι αμάξι.

    Λοιπόν.Το πρόβλημα μου τώρα.
    Το αμάξι το γουστάρω πάρα πολύ.
    Μου αρέσει που είναι βαρύ,μου αρέσει που είναι πισοκίνητο,μου αρέσει που έχει 6 αερόσακους απο το 99 στανταρ,μου αρέσει που είναι BMW (κακά τα ψέματα)
    Εχω ωστόσο 2 παράπονα.

    1. Η κατανάλωση.
    Δεν λέω οτι δεν μπορώ να το μετακινώ όσο θα ήθελα ή οτι δεν έχω να το γεμίσω.Το θέμα είναι όμως πως δεν είναι και ότι πιο βολικό το να έχεις κατανάλωση εντός πόλης 11,3.

    2.Και βασικότερο πρόβλημα μου είναι η ροπή στην 1η και στην 2η ταχύτητα.
    Καταλαβαίνω απο την μικρή μου εμπειρία πως έχει ένα υψηλόστροφο μοτέρ που πρέπει να κρατάς ψηλά για να βγάλει τις ικανότητες του και δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο σε ταξίδια και γενικά υψηλές ταχύτητες.
    Ομως μέσα στην πόλη που καλείσαι να ξεκινάς και να σταματάς συνέχεια νιώθω οτι το μοτέρ του στις 2 πρώτες ταχύτητες κάνει μια "κοιλιά" και ζορίζεται πολύ,πράγμα εκνευριστικό μετά απο ένα σημείο,ανούσιο δε,αν σκεφτεί κανείς πως είναι ένα αμάξι που για εμένα δεν πάσχει πουθενά αλλου.

    Αρα σε αυτό το σημείο σας ζητάω να ξεχάσετε πιο πολύ το 1ο μου πρόβλημα και να με βοηθήσετε στο δεύτερο.
    Θέλω να ακούσω γνώμες και λύσεις αν υπάρχουν και απο σεπτέμβρη να κάνω κάτι.
    (Αλλαγή μοτέρ δεν με ενδιαφέρει διότι θα δυσκολευτώ αρκετά για να δικαιολογήσω ένα μεγαλύτερου κυβισμού κινητηρα στην εφορία)

    Ευχαριστώ πολύ.

  2. #2
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    βασικα με εχεις μπερδεψει. ο m43 χαμηλα εχει δυναμη και ψηλα κρεμαει . αυτο ειναι και το μειονεκτημα των 8 βαλβιδων. τωρα για τα κομπιασματα στην πρωτη δευτερα που λες να το πας συνεργειο να το βαλουνε διαγνωστικο. μπορει να ειναι maf μπορει καποιοι αισθητηρες και παει λεγοντας. check engine σου εχει αναψει καθολου?

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Moufas E46 For This Useful Post:

    BILL007 (23-07-14), wheelman (22-07-14)

  4. #3
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Ότι και να κάνεις με τον Μ43TU "φωτιά"στην άσφαλτο δεν πρόκειται να βάλεις.
    Εκτός και αν το τουρμπίσεις και αλλάξεις και το μισό μοτέρ.

    Ατμοσφαιρικά θα σου πρότεινα να μην ασχοληθείς καθώς το κέρδος σε ιπποδύναμη
    είναι δυσανάλογο των χρημάτων που θα δαπανήσεις ακόμα και με υπερκυβισμό.

    Είναι όμως μοτέρ σκυλί, οπότε θα μπορούσες να ακολουθήσεις την λύση της
    υπερτροφοδότησης, με το ανάλογο budget βεβαίως-βεβαίως.
    Είτε turbo είτε compressor, με κλειστό μοτέρ και περίπου 180 άτια.

    Που δεν είναι πολλά, αλλά κινούν το αμάξωμα αξιοπρεπώς.

    Όσο για την κατανάλωση,
    θεωρώ πως δεν μπορούμε να ζητάμε περισσότερο έργο και να έχουμε,
    την απαίτηση να γίνεται με λιγότερο καύσιμο.

    Η κατανάλωση που αναφέρεις είναι σχετική και ανάλογη πολλών παραμέτρων,
    αν και προσωπικά έχω μετρήσει πολύ παραπάνω...

    Αν είσαι με τα 15' ίσως είναι λίγο τσιμπημένη,
    οπότε σε πρώτη φάση κοίτα με τον μηχανικό σου για
    τυχόν σφάλματα σε διαγνωστικό,μαζί με τιμές του maf, λάμδα
    και έλεγξε και τα σωληνάκια της υποπίεσης.

  5. The Following 5 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    I_MNL (23-07-14), katsaraios (23-07-14), nikos valvetronic (23-07-14), nikos1400 (24-07-14), tasos.kamv (23-07-14)

  6. #4
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Moufas E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπορει να ειναι maf μπορει καποιοι αισθητηρες και παει λεγοντας. check engine σου εχει αναψει καθολου?
    Μην ξεχνάς και την DISA...

  7. The Following 2 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    BILL007 (23-07-14), Moufas E46 (22-07-14)

  8. #5
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην ξεχνάς και την DISA...
    μπα τα 11 λιτρα με m43 στη πολη και λιγο βαρυ ποδι ειναι φυσιολογικα.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to Moufas E46 For This Useful Post:

    BILL007 (23-07-14), wheelman (22-07-14)

  10. #6
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Moufas E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπα τα 11 λιτρα με m43 στη πολη και λιγο βαρυ ποδι ειναι φυσιολογικα.
    Τους πρώτους δύο μήνες που είχα πάρει το αμάξι και ήταν με τα 15άρια,
    καθαρά πόλη με νορμάλ οδήγηση και μικρες σχετικά διαδρομές,
    έπαιζα απο 8,7 μέχρι 10,1.

    Μετά, άρχισα να του πίνω το αίμα

  11. The Following User Says Thank You to wheelman For This Useful Post:

    Moufas E46 (22-07-14)

  12. #7
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    AΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    798
    Thanked
    766
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τους πρώτους δύο μήνες που είχα πάρει το αμάξι και ήταν με τα 15άρια,
    καθαρά πόλη με νορμάλ οδήγηση και μικρες σχετικά διαδρομές,
    έπαιζα απο 8,7 μέχρι 10,1.

    Μετά, άρχισα να του πίνω το αίμα
    τοσο καιω μεσα στην πολη απο οταν εβγαλα τα 18ρια απο πανω

  13. The Following 3 Users Say Thank You to Moufas E46 For This Useful Post:

    andreas_R (23-07-14), katsaraios (23-07-14), wheelman (23-07-14)

  14. #8
    Εγγραφή
    16-01-14
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    4
    Thanked: 1
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σαφως κρεμαει καποια στιγμη στις υψηλες αλλα λεω πως το κρεμασμα αυτο ειναι το φυσιολογικο μετα απο ενα σημειο ενω το κοπιασμα στις πρωτες το θεωρω αφυσικο.
    Αφενος γιατι σε αναγκαζει να το πηγαινεις πολυ νευρικα για να μην φαινεται η διαφορα,αφετερου ανεβαζει την καταναλωση ακομα πιο πολυ.
    Το αυτοκινητο το παιρνει ο πατερας μου μια στο τοσο και το συντηρει στα παντα,ειναι χρονια αυτοκινητηστης και δεν νομιζω οτι του εχει διαφυγει κατι.
    Check engine δεν αναψε ποτε.
    Αλλα ειχα σκοπο αυριο να το παω σε εναν γνωστο για διαγνωση.

  15. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε μου είσαι πραγματικά απο τους τυχερούς! Το Μ43 είναι απο τα πιο ωραία μοτέρ που φόρεσε το Ε46 σε αντίθεση με τα βλαβητρόνικ και δεν μαζεύεται.

    Εχω σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο με εσένα και θα σου πω δυο πράγματα που είναι στανταράκια (αν και τα είπαν και τα παιδιά πριν).

    1) Το 11 είναι εν μέρει φυσιολογικό αν έχεις βαρύ πόδι μέσα στην πόλη. Mε 18άρια 9άρα πίσω ζάντα, 10.8 lt/100 έχω εγώ. Το περίεργο έχει να κάνει με αυτό που λες για 1ή 2ά. Σε πληροφορώ ότι το 1.6 Μ43, πόσο μάλλον το 1.8 η 1ή η 2ά και η αρχή της 3ής είνα όλα τα λεφτά του. Αν δεν τραβάνε αυτές οι ταχύτητες, κατι πάει στραβά βλέπε τα ακόλουθα ->

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην ξεχνάς και την DISA...
    Eγω βλέπω Maf και Disa. Eιδικά το δεύτερο αν δεν έχει αλλαχτεί ποτέ, τότε σίγουρα είναι θέμα...Πόσο μάλλον αν έχει παίξει και καμία πατέντα με αφαίρεση του κλαπέτου...

    2)Βελτίωση μπορεί να γίνει και φτάνεις με κλειστό μοτέρ πολύ άνετα τα 170-180 άλογα όπως είπε ο Ηλίας πρίν


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Moufas E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπα τα 11 λιτρα με m43 στη πολη και λιγο βαρυ ποδι ειναι φυσιολογικα.



    Για εμένα κοίταξε να το χαρείς και να το προσέχεις και ξεκίνα
    με maf και disa καθώς και με τα σωληνάκια που είναι στην εισαγωγή και με τα χρόνια ξεραίνονται και σπάνε ρουφόντας αέρα, πράγμα που προκαλεί συνήθως αστάθειες στο ρελαντί.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 23-07-14 στις 00:21



  16. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    nikos1400 (24-07-14)

  17. #10
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όσο για την κατανάλωση,
    θεωρώ πως δεν μπορούμε να ζητάμε περισσότερο έργο και να έχουμε,
    την απαίτηση να γίνεται με λιγότερο καύσιμο.
    Εκτός αν είναι diesel, αλλά τότε πάμε σε άλλη φάση
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP