BILL007 (23-07-14), Moufas E46 (22-07-14)
Moufas E46 (22-07-14)
andreas_R (23-07-14), katsaraios (23-07-14), wheelman (23-07-14)
Φίλε μου είσαι πραγματικά απο τους τυχερούς!Το Μ43 είναι απο τα πιο ωραία μοτέρ που φόρεσε το Ε46 σε αντίθεση με τα βλαβητρόνικ και δεν μαζεύεται.
Εχω σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο με εσένα και θα σου πω δυο πράγματα που είναι στανταράκια (αν και τα είπαν και τα παιδιά πριν).
1) Το 11 είναι εν μέρει φυσιολογικό αν έχεις βαρύ πόδι μέσα στην πόλη. Mε 18άρια 9άρα πίσω ζάντα, 10.8 lt/100 έχω εγώ. Το περίεργο έχει να κάνει με αυτό που λες για 1ή 2ά. Σε πληροφορώ ότι το 1.6 Μ43, πόσο μάλλον το 1.8 η 1ή η 2ά και η αρχή της 3ής είνα όλα τα λεφτά του. Αν δεν τραβάνε αυτές οι ταχύτητες, κατι πάει στραβά βλέπε τα ακόλουθα ->
Eγω βλέπω Maf και Disa. Eιδικά το δεύτερο αν δεν έχει αλλαχτεί ποτέ, τότε σίγουρα είναι θέμα...Πόσο μάλλον αν έχει παίξει και καμία πατέντα με αφαίρεση του κλαπέτου...
2)Βελτίωση μπορεί να γίνει και φτάνεις με κλειστό μοτέρ πολύ άνετα τα 170-180 άλογα όπως είπε ο Ηλίας πρίν
![]()
Για εμένα κοίταξε να το χαρείς και να το προσέχεις και ξεκίνα
με maf και disa καθώς και με τα σωληνάκια που είναι στην εισαγωγή και με τα χρόνια ξεραίνονται και σπάνε ρουφόντας αέρα, πράγμα που προκαλεί συνήθως αστάθειες στο ρελαντί.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 23-07-14 στις 00:21
nikos1400 (24-07-14)
Bazil Van Sinner (23-07-14), Moufas E46 (23-07-14)
BILL007 (28-07-14)