Σελίδα 7 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 5678917 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 440

Θέμα: Τρομολαγνειας συνεχεια...

  1. #61
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ειναι ετσι φιλε μου δεν μεταπηδησε σε 1600αρι η πλειοψηφια...
    μπορει να μη μεταπηδησαν ολοι σε καρρερα ή καγιεν, αλλα μεταπηδησαν σιγουροτατα σε μεγαλυτερο αυτοκινητο απο τις δυνανατοτητες τους, προεξοφλωντας σχεδον ολοι μελλοντικο εισοδημα...

    ελαχιστες φορες εγινε το αντιθετο.

    αλλα και ο 1600αρης που λες εσυ εκ των πραγματων φανηκε πως ουτε αυτο μπορουσε να αποκτησει.
    ξερεις λιγους φοιτητες ή ατομα γενικα που δεν εχουν ενταχθει ακομα στην παραγωγικη διαδικασια, αλλα κατεχουν αυτοκινητα που αλλος θελει 20 χρονια δουλεια και παλι δεν μπορει να αποκτησει?
    και δε μιλαω για γιους εφοπλιστων.

    εγω δεν εχω προβλημα να παρουν ολοι καρρερα. μακαρι!
    μιλαω απλα ως παρατηρητης.
    ετσι λοιπον βλεπω οτι η κατηγορια του σουζουκι αλτο (ή φιατ 127 παλιοτερα) εγινε κορσα opc και s3, τα βιταρα γινανε καγιεν, οι 318 Μ3 και τα μιατα 997...
    δεν μεμφομαι κανεναν για τις επιλογες του. ουτε μου πεφτει λογος.
    απλα το καταγραφω ως φαινομενο.

    και το φαινομενο αυτο, φυσικα και δεν ευθυνεται για την υπαρχουσα κατασταση.
    το πως και το γιατι το εχουμε αναλυσει, δεν ωφελει να λεμε 100 φορες για τη γεφυρα του ριο. και να σιχτιριζουμε την κακουργα κενωνια και τους απατεωνες πολιτικους.
    οχι οτι ειναι διαφορετικα, αλλα ειναι αχρηστη μια ακομα επαναλληψη.
    ιδιατερα οταν δεν προσφερει προτασεις.



    ουτε και εδω ειναι ετσι.
    ο βασικος μισθος του εργατη στη γερμανια ειναι οσο σου ειπα.
    αυτο τουλαχιστον μου ειπωθηκε απο μια πολυ μεγαλη και πολυ σοβαρη εταιρια (η μεγαλυτερη του τομεα της στην ευρωπη). 800 ευρω.
    το τι λεει το καθε ιντερνετ σάιτ, δεν το αξιολογω πιο αξιοπιστο απο εναν αποδεδειγμενα αξιοπιστο επιχειρηματια.
    ολα τα υπολοιπα ειναι δικες σου αυθαιρετες εικασιες. περι μεσαιωνα, υγιων συνθηκων εργασιας κλπ.
    φυσικα στην επιχειρηση που επισκευτηκα τηρουνται ολα τα παραπανω, απλα ειναι το ειδος της εργασιας τετοιο για αυτο και η αναφορα στη μουργα.
    επισης οσον αφορα τις υπερωριες, φυσικα τις παιρνουν, για αυτο μιλησα για βασικο μισθο.
    αρα μην προβαινεις σε κρισεις αμεσως χωρις μαλιστα να γνωριζεις.

    αυτο μου θυμιζει εναν ακομα λογο της καταστασης μας.
    εμεις εδω ολα τα ξερουμε, ολα τα κανουμε καλυτερα απο τους ξενους οι οποιοι ειναι μαλιστα παραδειγματα προς αποφυγην!!!

    αν θες να δεις παραδειγματα προς αποφυγη φιλτατε αρη, δεν εχεις παρα να κοιταξεις πολυ πιο κοντα απο τη γερμανια και τις αλλες δυτικοευρωπαϊκες χωρες...

    δεν γινεται να τα ισοπεδωνουμε ολα, ουτε υπαρχει ειδικο σχεδιο συνομωσιας ολοκληρης της ανθρωποτητας εναντιον των τιμιων, εργατικων και παραγωγικων ελληνων...



    για την καραμελα.
    ειχες ποτε επιχειρηση? ξερεις πως λειτουργει μια επιχειρηση? ξερεις ποια ειναι τα προβληματα που αντιμετωπιζει?

    κι εγω εχω βαρεθει να ακουω την καραμελα του αδιστακτου επιχειρηματια που πλουτιζει στις πλατες των κακομοιρων υπαλληλων του που τους εκμεταλευεται με μεσαιωνικα βασανιστηρια...

    για να μη μιλας λοιπον στη θεωρια, εγω σε προσκαλω, ελα για τρεις μηνες να σε παρω στη δικη μου εταιρια σε διοικητικη θεση (επ αμοιβη φυσικα) ωστε να δεις και απο μεσα πως λειτουργει μια επιχειρηση και αν ειναι δυσκολο ή ευκολο εγχειρημα η διοικηση και αξιοποιηση του ανθρωπινου δυναμικου...
    αλλα και η συναναστροφη με το κρατος και τους λειτουργους του...

    τωρα τα ρια-αντιρια, τη ζημενς και ολα τα υπολοιπα, οπως προανεφερα, τα ακουω βερεσε.
    ειναι γνωστα και πασιγνωστα ολα αυτα, αλλα ο κοσμος αυτους ξαναψηφισε...

    αρα οσες φορες και να τα λεμε, αφου στο δια ταυτα, ο ελληνας δεν ιδρωνει, ουτε προσφερουμε, ουτε προσθετουμε τιποτα καινουργιο στην κουβεντα μας.
    Σταθη τα λες σωστοτατα ,αλλα καταλαβαινω οτι ο DRIVER M ειναι μικρος σε ηλικια ,δεν τα εζησε τα φιατακια και τα ζουνταπ οποτε δικαιολογειται.
    Χωρις ειρωνια φιλε DRIVER M.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη katsaraios : 27-04-10 στις 14:11

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  2. #62
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ειναι ετσι φιλε μου δεν μεταπηδησε σε 1600αρι η πλειοψηφια...
    μπορει να μη μεταπηδησαν ολοι σε καρρερα ή καγιεν, αλλα μεταπηδησαν σιγουροτατα σε μεγαλυτερο αυτοκινητο απο τις δυνανατοτητες τους, προεξοφλωντας σχεδον ολοι μελλοντικο εισοδημα...

    ελαχιστες φορες εγινε το αντιθετο.

    αλλα και ο 1600αρης που λες εσυ εκ των πραγματων φανηκε πως ουτε αυτο μπορουσε να αποκτησει.
    ξερεις λιγους φοιτητες ή ατομα γενικα που δεν εχουν ενταχθει ακομα στην παραγωγικη διαδικασια, αλλα κατεχουν αυτοκινητα που αλλος θελει 20 χρονια δουλεια και παλι δεν μπορει να αποκτησει?
    και δε μιλαω για γιους εφοπλιστων.

    εγω δεν εχω προβλημα να παρουν ολοι καρρερα. μακαρι!
    μιλαω απλα ως παρατηρητης.
    ετσι λοιπον βλεπω οτι η κατηγορια του σουζουκι αλτο (ή φιατ 127 παλιοτερα) εγινε κορσα opc και s3, τα βιταρα γινανε καγιεν, οι 318 Μ3 και τα μιατα 997...
    δεν μεμφομαι κανεναν για τις επιλογες του. ουτε μου πεφτει λογος.
    απλα το καταγραφω ως φαινομενο.

    και το φαινομενο αυτο, φυσικα και δεν ευθυνεται για την υπαρχουσα κατασταση.
    το πως και το γιατι το εχουμε αναλυσει, δεν ωφελει να λεμε 100 φορες για τη γεφυρα του ριο. και να σιχτιριζουμε την κακουργα κενωνια και τους απατεωνες πολιτικους.
    οχι οτι ειναι διαφορετικα, αλλα ειναι αχρηστη μια ακομα επαναλληψη.
    ιδιατερα οταν δεν προσφερει προτασεις.



    ουτε και εδω ειναι ετσι.
    ο βασικος μισθος του εργατη στη γερμανια ειναι οσο σου ειπα.
    αυτο τουλαχιστον μου ειπωθηκε απο μια πολυ μεγαλη και πολυ σοβαρη εταιρια (η μεγαλυτερη του τομεα της στην ευρωπη). 800 ευρω.
    το τι λεει το καθε ιντερνετ σάιτ, δεν το αξιολογω πιο αξιοπιστο απο εναν αποδεδειγμενα αξιοπιστο επιχειρηματια.
    ολα τα υπολοιπα ειναι δικες σου αυθαιρετες εικασιες. περι μεσαιωνα, υγιων συνθηκων εργασιας κλπ.
    φυσικα στην επιχειρηση που επισκευτηκα τηρουνται ολα τα παραπανω, απλα ειναι το ειδος της εργασιας τετοιο για αυτο και η αναφορα στη μουργα.
    επισης οσον αφορα τις υπερωριες, φυσικα τις παιρνουν, για αυτο μιλησα για βασικο μισθο.
    αρα μην προβαινεις σε κρισεις αμεσως χωρις μαλιστα να γνωριζεις.

    αυτο μου θυμιζει εναν ακομα λογο της καταστασης μας.
    εμεις εδω ολα τα ξερουμε, ολα τα κανουμε καλυτερα απο τους ξενους οι οποιοι ειναι μαλιστα παραδειγματα προς αποφυγην!!!

    αν θες να δεις παραδειγματα προς αποφυγη φιλτατε αρη, δεν εχεις παρα να κοιταξεις πολυ πιο κοντα απο τη γερμανια και τις αλλες δυτικοευρωπαϊκες χωρες...

    δεν γινεται να τα ισοπεδωνουμε ολα, ουτε υπαρχει ειδικο σχεδιο συνομωσιας ολοκληρης της ανθρωποτητας εναντιον των τιμιων, εργατικων και παραγωγικων ελληνων...



    για την καραμελα.
    ειχες ποτε επιχειρηση? ξερεις πως λειτουργει μια επιχειρηση? ξερεις ποια ειναι τα προβληματα που αντιμετωπιζει?

    κι εγω εχω βαρεθει να ακουω την καραμελα του αδιστακτου επιχειρηματια που πλουτιζει στις πλατες των κακομοιρων υπαλληλων του που τους εκμεταλευεται με μεσαιωνικα βασανιστηρια...

    για να μη μιλας λοιπον στη θεωρια, εγω σε προσκαλω, ελα για τρεις μηνες να σε παρω στη δικη μου εταιρια σε διοικητικη θεση (επ αμοιβη φυσικα) ωστε να δεις και απο μεσα πως λειτουργει μια επιχειρηση και αν ειναι δυσκολο ή ευκολο εγχειρημα η διοικηση και αξιοποιηση του ανθρωπινου δυναμικου...
    αλλα και η συναναστροφη με το κρατος και τους λειτουργους του...

    τωρα τα ρια-αντιρια, τη ζημενς και ολα τα υπολοιπα, οπως προανεφερα, τα ακουω βερεσε.
    ειναι γνωστα και πασιγνωστα ολα αυτα, αλλα ο κοσμος αυτους ξαναψηφισε...

    αρα οσες φορες και να τα λεμε, αφου στο δια ταυτα, ο ελληνας δεν ιδρωνει, ουτε προσφερουμε, ουτε προσθετουμε τιποτα καινουργιο στην κουβεντα μας.
    Το ότι διαφωνώ, έγινε αντιληπτό ήδη από το προηγούμενο ποστ μου. Από εκεί και πέρα, Στάθη, δεν ξέρω ειλικρινά σε τι κοινωνία ζεις, πάντως οι δικοί μου συμφοιτητές δεν έχουν ούτε opc, ούτε cooper s ούτε τίποτα τέτοιο. Οι περισσότεροι μάλιστα έρχονται από του δι@όλου τη μάνα με λεωφορεία και τρένα, ξεπερνώντας τη 1 ώρα να φτάσουν και άλλη τόση να γυρίσουν σπίτια τους. Έλα μια μέρα στου Ζωγράφου να δεις τι αυτοκίνητα είναι κατά συντριπτική πλειοψηφία έξω από τη σχολή και θα καταλάβεις αν τα όσα λέω είναι αληθή. Το 1400άρι 207 μου είναι από τα πιο ακριβά να φανταστείς. Εγώ τουλάχιστον αυτό βλέπω και αυτό καταγράφω και είπα και προηγουμένως, ότι όσοι αγοράζουν αυτοκίνητα ανώτερα των δυνατοτήτων τους (και είναι αρκετοί), είναι θέμα χρόνου να τους τα πάρει η τράπεζα (γεμάτες είναι οι αποθήκες από τις κατασχέσεις). Αλλά δεν θα πούμε κιόλας ότι ο Έλληνας δεν δικαιούται να έχει πάνω από ένα αυτοκίνητο 1400 κυβικών, τη στιγμή που ο Ευρωπαίος έχει δίλιτρο και βάλε! Γιατί? Δουλεύει τόσο λιγότερο ο Έλληνας από το Γερμανό (οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ παραδέχθηκαν ότι οι Έλληνες είναι από τους πιο σκληρά εργαζόμενους Ευρωπαίους), πληρώνει λιγότερους φόρους και γενικά, είναι καταρραμένος από το Θεό ενώ κάνει πάνω κάτω ό,τι κάνει και ο μέσος Ευρωπαίος, να έχει επίπεδο ζωής δύο και τρεις φορές χαμηλότερο? Ποιος ορίζει ποιο θα έπρεπε να είναι το επίπεδο ζωής του Έλληνα, η πολιτεία (συμπεριλαμβανομένων και πολλών ανώτερων και όχι μόνο στελεχών του δημοσίου τομέα) που έχει καταχραστεί δις χρημάτων του Έλληνα φορολογούμενου, ή οι επιχειρηματίες που εκμεταλλευόμενοι ασύμφορες και καταχρηστικές για τον Έλληνα πολίτη συμφωνίες (με την πλάτη του κρατικού μηχανισμού) μας έχουν φτάσει στη σημερινή κατάσταση? Αν δεν υπήρχε διαφθορά και κακοδιαχείριση εδώ θα ήμασταν σήμερα? Σίγουρα όχι, άρα δε φταίνε οι δυνατότητες της χώρας (που δε λέω ότι είναι πολλές, αλλά σίγουρα δεν είναι τόσο πενιχρές ώστε να βρισκόμαστε ουραγοί της ΕΕ) αλλά το πως διαχειριστήκαμε τις δυνατότητες αυτές. Και σε αυτό δεν είναι υπεύθυνος ο μέσος πολίτης, ώστε να του λέμε ότι δε δικαιούσαι να πάρεις αυτοκίνητο ανώτερο των 1600 κυβικών, να πας διακοπές 2 εβδομάδες το χρόνο, να βγαίνεις για φαϊ με τη γυναίκα σου κλπ, πράγματα που για ΟΛΕΣ τις δυτικές χώρες θεωρούνται δεδομένα. Αν πάλι δε μπορούμε να έχουμε το δυτικό τρόπο ζωής, τότε να κηρύξουμε μια πτώχευση, να διαγραφούν τα χρέη μας, να βγούμε και από την ΕΕ και να κάνουμε μια νέα αρχή από το μηδέν, χωρίς ακριβά αυτοκίνητα, φαίνεσθαι κλπ, αλλά και χωρίς διαφθορά, άγχος, εκμετάλλευση, ανισότητες κοκ. Δε μπορεί όμως Στάθη, να έχουμε μόνο τα αρνητικά του δυτικού τρόπου ζωής, χωρίς ούτε ένα από τα θετικά...

    Όσον αφορά στο βασικό μισθό, θεωρώ αδύνατο όταν σε Γαλλία, Βέλγιο Αγγλία είναι 1200 ευρώ (https://www.europarl.europa.eu/sides...DOC+XML+V0//EL), στη Γερμανία να είναι 800, οπότε θεωρώ αρκετά αξιόπιστη την πηγή που παρέθεσα. Ωστόσο, εγώ δεν είπα ότι αποτελεί αρνητικό παράδειγμα η συγκεκριμένη επιχείρηση, είπα (μιλώντας γενικά) ότι αρνητικό παράδειγμα αποτελεί όποια επιχείρηση αναγκάζει συστηματικά τους εργαζομένους της να δουλεύουν άνω των 8 ωρών (αν δεν το θέλουν φυσικά και οι ίδιοι) και φυσικά, αν δεν πληρώνει υπερωρίες. Απ'τη στιγμή που αυτή στην οποία αναφέρεσαι δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία, δεν τίθεται θέμα. Επίσης, ποτέ δεν είπα ότι όλες οι ξένες επιχειρήσεις αποτελούν αρνητικό παράδειγμα για τις ελληνικές, το αντίθετο μάλιστα, υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες τηρούν ευλαβικά όλες τις υποχρεώσεις τους προς τους εργαζομένους, τους παρέχουν ικανοποιητικότατους μισθούς, αλλά και φιλικό περιβάλλον εργασίας που ευνοεί την παραγωγικότητα. Τέτοιες εταιρείες χρειαζόμαστε εδώ και εκεί πρέπει να εστιάζουμε, στις ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και όχι αν οι εργαζόμενοι δουλεύουν σαν τα σκυλιά, αν παίρνουν μόνο ένα κομμάτι ψωμί ως ανταμοιβή κλπ. Αυτό είναι το αρνητικό παράδειγμα που έλεγα.

    Τέλος, εννοείται ότι η διοίκηση επιχειρήσεων είναι ένας τομέας που θέλει πολλές ικανότητες και μεγάλη υπευθυνότητα, αυτό δεν το αμφισβήτησα ποτέ. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση το γεγονός αυτό δε δίνει το δικαίωμα στους διευθυντές, τα μεγαλοστελέχη, τα golden boys και στους ίδιους τους ιδιοκτήτες να κερδίζουν ασύστολα, να καταπατούν εργασιακά δικαιώματα και φυσικά να διαπλέκονται. Εγώ αυτά κατέκρινα, τα οποία είναι πολύ συχνό φαινόμενο στις ιδιωτικές επιχειρήσεις της χώρας μας (και όχι μόνο) και στα οποία φαντάζομαι θα συμφωνείς. Από εκεί και πέρα, δε νομίζω ότι η θέση του νοσηλευτή, του μάχιμου αστυνομικού κλπ έχει τόσο λιγότερες ευθύνες, κόπο, άγχος, ώστε να κοστολογείται με 800-900 ευρώ, τη στιγμή που τα μεγαλοστελέχη που προανέφερα παίρνουν από τετραπλάσια μέχρι πολύ παραπάνω χρήματα, αλλά αυτό είναι ένα μεγάλο ζήτημα (περί προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο και ανταμοιβής) και δεν θα το αναπτύξω περαιτέρω εδώ.

    Κλείνοντας, όσο βερεσέ και να φαίνονται σε μερικούς οι siemens, τα χρηματιστήρια, οι Κοσκωτάδες κλπ, είτε το θέλουμε είτε όχι, είναι οι βασικοί λόγοι που έχουμε οδηγηθεί στη σημερινή κατάσταση και επίσης, οι υπαίτιοί τους (πλην του Κοσκωτά που και πάλι ήταν ένας μπροστά σε αυτούς που έκαναν το φαγοπότι τότε και σήμερα, όσοι ζουν, παρουσιάζονται ως σοσιαλιστές εργατοπατέρες) είναι από τους λίγους που δεν πρόκειται να κάνουν την παραμικρή θυσία για την ανόρθωση της χώρας, ενώ στην ουσία είναι οι πλέον υπεύθυνοι. Αυτά είχα να πω και κλείνω γιατί κούρασα και κουράστηκα με τα κατεβατά μου. Απλά, το θέμα δεν είναι ελληνικό και εγώ ποτέ δεν το έθεσα έτσι. Δεν βάλλει όλος ο πλανήτης εναντίον των Ελλήνων, βάλλουν οι ισχυροί του πλανήτη εναντίον των ανθρώπινων αξιών και δικαιωμάτων (ισότητα, δικαιοσύνη, εργασιακά δικαιώματα κλπ), που είναι το τελευταίο προπύργιο της ατομικής ελευθερίας και δυστυχώςς η χώρα μας, είναι ένας εύκολος στόχος ώστε να εφαρμοστούν όλα αυτά τα μέτρα. Θέμα χρόνου είναι τα μέτρα αυτά να μεταβούν και σε ένα πλήθος επιπλέον χωρών. Δεν είναι εθνικό το ζήτημα αλλά παγκόσμιο και ελπίζω να έχουν την οξυδέρκεια και τη διορατικότητα να το καταλάβουν αυτό όλοι οι ελεύθερα και κοινωνικά σκεπτόμενοι πολίτες του κόσμου, πριν η κατάσταση να γίνει (αν δεν έχει γίνει ήδη) μη αναστρέψιμη.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  3. #63
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ότι διαφωνώ...

    ...γίνει (αν δεν έχει γίνει ήδη) μη αναστρέψιμη.
    Κατανοητά αυτά που λές.

    Επι της ουσίας τώρα.

    Τι προτείνεις?

  4. #64
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατανοητά αυτά που λές.

    Επι της ουσίας τώρα.

    Τι προτείνεις?



    η το αλλο



    Εμπρος για μια Ελλαδα νεα...

    Να αλαφρυνουμε και λιγο απο το "ερμα" της πλουτοκρατιας χαχαχαχαχαχαχαχα
    αστειακια!!!

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  5. #65
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων

    και χωρις τις εργοδοτικες εισφορες που φθανουν εναν υπαλληλο των 800 ευρω στην ελλαδα, να κοστιζει στην επιχειρηση που τον απασχολει 1500...

    ...!

    'nough said! ^^^

    Στα πρώτα βήματα της επαγγελματικής μου καριέρας στην Ελλάδα ως Product Manager σε γνωστή εταιρεία πληροφορικής, μία ωραία μέρα που πιάναμε τις μύτες μας (κάναμε meeting), με τον πρώην Δ/ντή Marketing και του παρουσίαζα τα Marketing Plans των προϊόντων μου, κάποια στιγμή ήρθε η κουβέντα περί μισθών.

    Πριν 9 περίπου χρόνια λοιπόν έπαιρνα καθαρά το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 1.700ων ευρώ. Γυρίζει και μου λέει: "Κωνσταντίνε, ξέρεις πόσο κοστίζεις στην επιχείρηση?" του απαντάω (χωρίς βέβαια να έχω ιδέα για τις εισφορές που πληρώνει ο κάθε επιχειρηματίας) "Και βέβαια....1,700 ευρώ". 'Οταν μου είπε στη συνέχεια ότι τους κοστίζω πάνω από 3,XXX έμεινα (και ένιωσα) λίγο μακάκας.

    Sorry για το off-topic.

    Τώρα που απασχολώ άτομα στη δική μου επιχείρηση, καταλαβαίνω από πρώτο χέρι πόσο δύσκολο είναι. Και δώρα και έξτρα δώρα και έξτρα επιδόματα ανθυγειηνής εργασίας και ποσοστά για να είμαστε ευχαριστημένοι. Και εισφορές βέβαια Χ 14. Άντε μετά να βγεις και να προσλάβεις κι άλλο κόσμο.

  6. #66
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    φιλτατε αρη, με σεβασμο στις χιλιαδες λεξεις που καθεσαι και γραφεις...

    αλλα δεν προσθετεις απολυτως τιποτα στην κουβεντα.

    τα εχουμε ξανακουσει χιλιαδες φορες ολα αυτα... δεν ειναι τιποτα αγνωστο, σε βαθμο που η επαναλληψη κουραζει...

    ξερεις, πριν απο σενα υπηρχαν και αλλοι φοιτητες... κι εμεις υπηρξαμε και η διαφορα μας ειναι οτι μπορουμε λογω αυτου να κανουμε συγκρισεις.

    ναι φιλε μου ειναι πολυτελεια για εναν ελληνα φοιτητη ενα 207...
    σε αγγλικα, αμερικανικα, γερμανικα πανεπιστημια (χωρες ατμομηχανες δηλαδη) ποσοι φοιτητες εχουν 207?
    οταν φοιτουσα εγω το παρκινγκ των φοιτητων ηταν αδειο. μονο κατι παπια, ενα ντουκατι (του φιλου μου του νικου του θεοδωρακη απ' το μοτο), και κατι σαραβαλα...
    εγω ο προνομιουχος τοτε, κατεβαινα με ζασταβα 750...
    και δεν το λεω ειρωνικα διοτι ημουν προνομιουχος οταν οι αλλοι ερχονταν με λεωφορειο.
    τοτε η μεση οικογενεια ειχε ενα αυτοκινητο (κι εγω επαιρνα της μανας μου για να κατεβω, δεν ηταν δικο μου). ποσα και τι αυτοκινητα εχει η μεση οικογενεια σημερα.

    το πρωτο δικο μου αυτοκινητο το απεκτησα σε ηλικια 29 ετων (εργαζομενος φυσικα) και ηταν ενα μεταχειρισμενο φιατ παντα 1000.
    το ειχα παρει κατα συμπτωσιν μαλιστα απο τον ιδιο εμπορο που παρηγγειλε τις 14 λευκες καλιφορνια...

    τοτε λοιπον ο καλος αυτος επαγγελματιας ειχε στη φατσα 14 φιατ παντα (προερχομενα προφανως απο γραφεια ενοικιασεων), σημερα εχει 14 λευκες καλιφορνια...
    ποσο φυσιολογικο ειναι αυτο?

    εαν δεν εγινα αντιληπτος, δεν κατακρινω την προσπαθεια και την επιθυμια του καθε ανθρωπου για προοδο και καλυτερευση των συνθηκων εργασιας, κατοικιας, διασκεδασης κλπ.
    αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο και θεμιτο πραγμα.
    μακαρι να ειχαμε ολοι τη δυνατοτητα να ζουμε σαν πολιτες ανεπτυγμενης χωρας. μακαρι να επαιρναν οι φοιτητες καλιφορνια και οχι παντα.
    δεν ειναι κακο αυτο.

    το κακο ειναι, οταν ζουμε μεσα με μια φανταστικη πραγματικοτητα, να θεωρουμε οτι στοιχειωθετουμε δικαιωμα να ζουμε οπως δεν αρμοζει στις συνθηκες τις χωρας που ειχαμε την τυχη ή την ατυχια να ειμαστε πολιτες.
    και να οικτροιζουμε ολον τον κοσμο οταν μας τραβα το -δανεικο- χαλι κατω απο τα ποδια.

    ηταν απολυτα αναμενομενα να συμβουν ολα αυτα αρη. μαθηματικως βεβαια.

    δυστυχως δεν παραγει απολυτως τιποτα η χωρα μας... αν αυτο δεν αλλαξει (και οι ευρωπαιοι μας εδωσαν ευκαιριες να αναδιαρθρωσουμε τη χωρα μας προσφεροντας για πανω απο 20 χρονια κονδυλια), δεν προκειται να ορθοποδησουμε...

    εν κατακλειδι θα ηθελα να πω, οτι εγω δεν βλεπω καθολου ασχημα ολα αυτα που ερχονται.
    αντιθετως τα βλεπω δικαια και ευκαιρια να γινει κατι καινουργιο...

    και μιας και ειμαστε αυτοκινητιστικο φορουμ και το θεμα μας ειναι η αυτοκινηση, μπορει στο νεο σκηνικο που θα διαμορφωθει να μην εχω Μ6, αλλα αυτο ειναι το τελευταιο που με νοιαζει.
    αλλωστε δεν εγινα καλυτερος ανθρωπος επειδη πηρα ενα καλο αυτοκινητο.
    ο ιδιος ημουν και πριν και ο ιδιος θα ειμαι και μετα.

    οτι μπορει να μου προσφερει η εργασια μου, ευχαριστημενος θα ειμαι. εως τωρα μου προσφερε πολλα, αυριο μπορει να μου προσφερει λιγοτερα ή ακομα περισσοτερα. κανεις δεν ξερει.

    οπως εχουμε ξαναγραψει (και μαλιστα ο μανος εχει ανοιξει ενα σχετικο θεμα), αν θελετε να αισθανθειτε πλουσιοι κοιταξτε γυρω σας τα πραγματα που σας προσφερονται δωρεαν.

    η αφη, η αισθηση, η οραση, η ακοη, ενα χαμογελο ενος αγαπημενου προσωπου, το αρωμα ενος ανοιξιατικου αγρου, ενα ηλιοβασιλεμα στη θαλασσα και τοσα (μα τοσα) αλλα...
    και προπαντων μια καλη υγεια και διαθεση να χαιρεσαι τα μικρα τα καθημερινα.

    αυτα οτι και να γινει δεν μπορει να τα παρει το δ.ν.τ. και ο οποιος αλλος ζηταει πισω τα λεφτα που εδωσε.

    ετσι εγω προτεινω να επικεντρωθουμε στο μελλον, σε αυτα που εχει να μας δωσει και δεν πειραζει αν δεν καταφερουμε να αποκτησουμε ολοι πορσε.

    ευτυχως υπαρχουν σημαντικοτερα πραγματα στη ζωη μας η οποια ειναι και πολυ λιγη ωστε να αναλωνομαστε ξανα και ξανα και ξανα σε ολα αυτα (τα αναμφισβητητα βεβαια) που εγραψες αρη.

  7. The Following 7 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    gant (27-04-10), joseph (27-04-10), katsaraios (27-04-10), Monsta (27-04-10), M_Dolce (27-04-10), S8N (27-04-10), Κωνσταντίνος (27-04-10)

  8. #67
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολυ ωραια η κουβεντα σας και διαβαζω με πολυ ενδιαφερων τις τοσο ωραια διατυπωμενες αποψεις σας.
    Θα γινω λιγακι γραφικος και λαικιστης ομως...
    Σε καθεστος Παγκοσμιας Συνομοσιας γιατι δεν μπορει αυτη η χωρα να εκμεταλευετει τα αρκετα κοιτασματα πετερλαιου?
    Τα κοιτασματα νικελιου,που ειναι η πρωτη υλη για τα κραματα των μεταλλων των οπλικων συστηματων,στο Λαυριο.Αν ψαξετε λιγακι θα μαθετε οτι επι Χουντας ειχαμε αγορασει εξοπλισμο εξορυξης και κατεργασιας νικελιου ομ οποιος δεν προλαβε να χρησημοποιηθει ποτε αφου επεσε η χουντα και ξανα πουληθηκε παλι πισω στους Ιαπωνες (αν δε κανω λαθος)???

    Δεν ειμαι οπαδος του Λιακοπουλου αλλα πολλα πραγματα βρωμανε παρα πολυ πια.
    Καντε ενα search στο νετ για τον Γκιολβα....θα τραβατε τα μαλλια σας με τον τροπο που η Ελλαδα μαζι με τα Παγκοσμια συμφεροντα "τρωνε τα παιδια της"....
    Οριστε και ενα γρηγορο λινκ για τον επιφανη επιστημονα Γκιολβα https://masterchrisblog.wordpress.co...2%CE%B1%CF%83/
    Αμα εχετε χρονο ψαχτειτε λιγο με αυτο το ονομα και θα εκπλαγειτε για το τι παιχνιδια εχουν παιχτει.Ψαξτε αν θελετε και τον συνδυασμο Γκιολβας-Ωνασης-Νησια Φωκλαντ....

    Πως σκατα να παει μπροστα αυτη η χωρα λοιπον??
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  9. #68
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ωραια ρε δημητρη και τι να κανουμε τωρα?
    να αναστησουμε τους μακαριτες ωναση γκιολβα?
    ή να στησουμε εργοστασια παραγωγης των αναριθμητων εφευρεσεων του επιστημονα?
    εδω ουτε σιτροεν πονυ δεν μπορεσαμε...
    το φαγανε κι αυτο τα συνδικατα και η "καραμελα" του κακου επιχειρηματια που πηγε να βγαλει αυτοκινητα και να πλουτισει στην πλατη του τιμιου και περηφανου λαου...

    οκ, λοιπον εκλεισε το εργοστασιο... και οτι αλλη παρεμφερης προσπαθεια εγινε.
    ολοι ευχαριστημενοι τωρα?
    καταφεραμε το καιριο και αποφασιστικο πληγμα κατα της πλουτοκρατιας και του κεφαλαιου?

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    katsaraios (27-04-10), turbodog (28-04-10)

  11. #69
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωραια.
    Εγινε.
    Τελος.

    Σας ρωταω ολους πλεον.

    ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ;

    Απαντησεις δεν βλεπω.
    Μονο γκρινια και φοβερες για τους πολιτικους.

    ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ;

    Αυτο ειναι το θεμα μας και επιτελους εκει πρεπει να εστιασουμε.

    Επαναστασεις γινανε σε αυτη τη χωρα.
    Πολλες.
    Ισως γινει και αλλη μια.
    Μετα;

    Μετα τι;

  12. #70
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σταθη παλι μαζι το πηγαμε.

Σελίδα 7 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 5678917 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP