Θα σου πω την εμπειρια μου για να μη παιδευεσε αδικα..
Επειδη η δουλια μου ειναι μετα αλουμινια ξερω πολυ καλα τι θελει το αλουμινιο για να γυαλισει...
Θελει να βγει η ζάντα και να μπει σε ειδικο μηχανημα που την γυαλιζει με βουρτσες ενω αυτη γυριζει..
Κατι σαν τορνος ειναι..
Αυτο το αποτελεσμα λοιπον που εχει η ζάντα το εχει καταφερει το εργοστασιο που τις βγάζει, ειναι λιγο δυσκολο να βρεις καποιον να τις επαναφερει χωρις να τις βαψει.
Εγω τι έκανα στις δικες μου ¨: φοραω κατι ΟΖ 19αρες με πατούρα οπου όλη η ζαντα είναι ακαιρεη και η πατουρα που ηταν χρωμιο ξεφλουδισε (απο τα ακαφορτε στα πλυντηρια..)
1)εβγαλα ζαντα και λαστηχο και την εβαλα σε ενα μεγαλο σταθερο δραπανο(τρυπανι) και ενω γυριζε ξεκινησε με 5 νουμερα γυαλοχαρτο μεχρι ντουκοχαρτο μεχρη πανοβουρτσα....
Το αποτελεσμε σχεδον καθρεπτης...
Το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ θεμα ομως ειναι εδω...Πως το διατηρεις??
2)Πηρα διαφανο βερνηκι που μου το συστησαν για αλουμινιο και το περασα...
για 1 χρονο ολα καλα, μεχρη που αρχιζε να φευγει το βερνικι...τωρα το αποτελεσμα μια και το αυτο...
Μετα απο τοση ταλεπωρια κατα τη γνωμη μου η λυση ειναι μια "νικελωμα" ή εξολοκληρου βαψημο και κατα προτιμηση με ηλεκτροστατικη βαφη.










Απάντηση με παράθεση
