Σελίδα 3 από 7 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 65

Θέμα: Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος

  1. #21
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 5555 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη
    Τη κολλα uhu ξεχνα την (δοκιμασμενο σε bed plate ηλεκτρομηχανης πλοιου)
    Υπαρχουν πολλα μαστορια που δουλευουν αργκον
    Αλλα αμα κανει το αμερικανακι εκκινησεις σε βρεγμενο και κανει ο κ@λος σαν της Τζουλιας στην τσοντα πανω κατω τοτε τι σου φταει ο μαστορας
    Αλλα και με ρεινφορσμεντ καπου θα ξαναανοιξει

    Ρε Δημητρη δεν παιρνεις κανενα vert
    Μπα μου ειναι κομματακι δυσκολο να την ξεχασω...Ειναι και αυτη η ρημαδα η Lotus και κατι αλλοι ασχετοι στο NASCAR που χρησιμοποιουν την UHU και μου λεν ΟΚΕΙ ΜΑΙ ΦΡΕΝΤ ΝΟ ΠΡΟΜΠΛΕΜ

    'Μαστορια' - 'ΑΡΓΚΟΝ'....επεσες μεσα. Αυτος ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ o Made in Greece συνδυασμος που θελω να αποφυγω

    Αυτα ειναι δικαιολογιες του κ...ου( αμα ειναι και της Τζουλιας ακομα καλυτερα). Αμα ο 'μαστορας' ειναι 'καστορας' ολο και καποια μ.....κια θα βρει να πει αν δεν κανει σωστα την δουλεια του. Απο αυτους εχουμε μπολικους. Προς το παρων δεν μου εχει ανοιξει πουθενα. Αλλα θελω να βαλω το Turner Kit για να το ενισχυσω λιγο ακομη...

    Το χα σκεφτει και για γαμπριο....αλλα τα 150-200 κιλα ερμα που εχει με χαλαν κομματακι. Αλλα πιστευω οτι ειναι ιδανικα για να χρησιμοποιηθουν σε αλλες περιπτωσεις οπως πχ σε εργασιες ασφαλτοστρωσης. Οποτε το αυτοκινητο μπορει να μην ειναι πιο γρηγορο αλλα ειναι σιγουρα το πιο ολοκληρωμενο. Ιδανικο γιατι μπορει το πρωι να βγαζει το μεροκαματο του πατωντας ασφαλτο, και καπακι το ιδιο βραδυ να πηγαινει ξεσκουφωτο τα γκομενακια βολτα. Εισαι τυχερος αφου εισαι ενας απο τους ευτυχεις κατοχους ενος ολοκληρωμενου αυτοκινητου

  2. #22
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κι ομως μην υποτιμαμε ετσι τις εποξικες κολλες!!εχει κολλες (δεν γνωριζω για την συγκεκριμενη και δεν εψαξα κιολας)οι οποιες εχουν πολλαπλασια δυναμη ελξης ανα τετραγωνικη ιντσα (στην αμερικη) η τετραγωνικο εκατοστο (στην ευρωπη) απο οποιαδηποτε κολληση με αργκον/ελουμινοκολληση/χαλκου κλπ κλπ!!η συγκεκριμενη διαδικασια κολλησης που εχει κανει ο τυπος μιας και εχω διαβασει ολοκληρο το προτζεκτ του (4θυρο Μ3) ειναι πολυ καλυτερη απ το να κανει κολλησεις!!απλα ολες αυτες οι κολλες μετα την εφαρμογη τους θελουν μεγαλη πιεση ωστε να αποκτησουν το μεγιστο της συγκολλητικης τους δυναμης!!!(γι αυτο βαζει κολλα και βιδωνει μετα το κομματι μονο του)!!!καλο και το αργκον καλο και το απλο ηλεκτροδιο αλλα αν παρουμε στα υποψην μας οτι θερμαινεται τοπικα η λαμαρινα η οτι η κολληση ειναι περιφεριακη ΜΟΝΟ διαπιστωνουμε οτι μαααλον καπου εχει βαση η εποξικη κολληση!!!!!!!!αν βρω χρονο θα βρω χαρακτισιστικα απο εποξικες κολλες και θα τα ανεβασω!!θα εκπλαγειτε απ τις ιδιοτητες τους!!!!!!!!

  3. The Following User Says Thank You to gyiama For This Useful Post:

    turbodog (26-04-10)

  4. #23
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    κι ομως μην υποτιμαμε ετσι τις εποξικες κολλες!!εχει κολλες (δεν γνωριζω για την συγκεκριμενη και δεν εψαξα κιολας)οι οποιες εχουν πολλαπλασια δυναμη ελξης ανα τετραγωνικη ιντσα (στην αμερικη) η τετραγωνικο εκατοστο (στην ευρωπη) απο οποιαδηποτε κολληση με αργκον/ελουμινοκολληση/χαλκου κλπ κλπ!!η συγκεκριμενη διαδικασια κολλησης που εχει κανει ο τυπος μιας και εχω διαβασει ολοκληρο το προτζεκτ του (4θυρο Μ3) ειναι πολυ καλυτερη απ το να κανει κολλησεις!!απλα ολες αυτες οι κολλες μετα την εφαρμογη τους θελουν μεγαλη πιεση ωστε να αποκτησουν το μεγιστο της συγκολλητικης τους δυναμης!!!(γι αυτο βαζει κολλα και βιδωνει μετα το κομματι μονο του)!!!καλο και το αργκον καλο και το απλο ηλεκτροδιο αλλα αν παρουμε στα υποψην μας οτι θερμαινεται τοπικα η λαμαρινα η οτι η κολληση ειναι περιφεριακη ΜΟΝΟ διαπιστωνουμε οτι μαααλον καπου εχει βαση η εποξικη κολληση!!!!!!!!αν βρω χρονο θα βρω χαρακτισιστικα απο εποξικες κολλες και θα τα ανεβασω!!θα εκπλαγειτε απ τις ιδιοτητες τους!!!!!!!!
    Κι αλλος ενας που συμφωνει με τις εποξικες κολλες. Ελα να μαζευομαστε

  5. #24
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    εννοεις κοληση με εποξικη κολλα 3Μ, η ηλεκτροκοληση με Argon?

    Δεν εχω αποφασισει ακομα τι ακριβως θα ακολουθησω....
    Θα το εκανα με Argon, αλλα μετα απο αυτο που ειδα και οτι ο 'μαστορας' που θα στο κολλησει μπορει να στο καταστρεψει, εχω τις αμφιβολιες μου. Και ποιος μου λεει οτι οντως θα ξερει να κολλαει? Τωρα απο 'συστημενους' εχω χορτασει. Ολοι καλοι ειναι...μεχρι αποδειξεως του αντιθετου(που συμβαινει αρκετα συχνα, αλλα στην προκειμενη περιπτωση δεν εχουμε την πολυτελεια του λαθους)
    με την εποξικη κολλα...εννοουσα!

  6. #25
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    με την εποξικη κολλα...εννοουσα!
    Ετσι μπραβο...αρχισαμε να γινομαστε πολλοι Αλλος?

  7. #26
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και οι ιδιοτητες της εποξικης κολλας της 3Μ που εχει χρησιμοποιηθει

    https://multimedia.3m.com/mws/mediaw...6EVs6E666666--

  8. #27
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Nα ρωτησω και γω κατι ελαφρως off topic.Τα cabrio δεν εχουν θεμα με το πισω πατωμα?

  9. #28
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ελα Δημητρη κανε την αρχη και ειμαστε οι επομενοι!!!!

  10. #29
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    328
    Thanked
    473
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όταν διαβάζεις οτι σε μια lotus το σασί της είναι κολλημένο με εποξική κόλλα χωρίς πουθενά στο αλουμίνιο να υπάρχει η παραμικρή κόλληση..

    Εγώ το παίρνω σαν επίκληση στην αυθεντία!!

    +1 για την εποξική!

  11. #30
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ριχνοντας μια ματια στο sheet της 3Μ βλεπω οτι η κολλα εχει περιπου 4000 psi (per square inch) αντοχη συγκολλησης.
    Οι TIG welding κολλησεις αναλογως και το ηλεκτροδιο που χρησιμοποιηται εχουν average 60000psi. Δηλαδη ειναι περιπου 15 φορες ισχυροτερη per square inch.
    Ομως στην περιπτωση μας η επιφανεια συγκολλησης στην μια περιπτωση σε σχεση με την αλλη ειναι νομιζω παραπανω απο 15 φορες. Στην μια περιπτωση εχουμε ενα περιφεριακο γαζι και στη αλλη ολη την επιφανεια της ενισχυσης. Για να ακουω γνωμες...

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP