Και τα ψιλοχτυπημένα πουλιούνται ως καινούρια, και τα πλημμυρισμένα πουλιούνται ως καινούρια.
Και από χαλάζι επίσης.
Το παρέλαβες χαίρεται !
Ενώ το μεταχειρισμένο, έχει άλλη χάρη !!!
Το ελέγχεις πριν το πάρεις.
Και τα ψιλοχτυπημένα πουλιούνται ως καινούρια, και τα πλημμυρισμένα πουλιούνται ως καινούρια.
Και από χαλάζι επίσης.
Το παρέλαβες χαίρεται !
Ενώ το μεταχειρισμένο, έχει άλλη χάρη !!!
Το ελέγχεις πριν το πάρεις.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη doctore : 19-06-14 στις 14:56
Leonidas_E39 (19-06-14), wheelman (20-06-14)
Έχει πάντως και την πλάκα της η όλη φάση...πολλοί τα παίρνουμε μτχ με τάδε χλμ έχοντας στο μυαλό μας ότι τα πραγματικά είναι σχεδόν σίγουρα παραπάνω...και τους φερόμαστε σαν να είναι καινούργια!!! Π.χ. "αλλάζω λαδάκια κάθε 7500χλμ", "δεν πέφτω σε λακούβες" και άλλα τέτοια όμορφα και ο/οι προηγούμενος/οι ούτε ξέρουμε τι έκανε!!!![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 6ylinder : 19-06-14 στις 15:56
Ε36 M44Β19
chrisgiapz3 (20-06-14), Βασιλης (19-06-14)
Πραγματικό γεγονός!το αυτοκίνητο είναι ακόμα στο car.gr.
Ο κουμπάρος μου πούλησε σε αντιπροσωπεία το αυτοκίνητό του για να αγοράσει καινούριο από την ίδια αντιπροσωπεία. Η ίδια αντιπροσωπεία το προώθησε σε μαντρά ( μπορεί και να συνεργάζεται) και το αυτοκίνητο από τα 63.000 και κάτι χλμ, βρέθηκε να πουλιέται με ακριβώς 52.000χλμ.
Προφανώς και δεν μπορούσε να το κατεβάσει περισσότερο λογω καταγεγραμμένου ελέγχου στα 50.000 και κάτι χλμ. Αυτοκίνητο γερμανικό του 2010....!
Τιμόνι και αερόσακος δεν αλλαζονται με κουτα. Απλά ντύνονται. Τα καθίσματα είτε τα φροντίζουν detailers με ειδικά υλικά ώστε να "ξανανιωσουν " είτε αν είναι μεγάλη η φθορά επισκευαζονται τοπικά στα σημεια.
Ενδεικτικά θα σου πω πως το κόστος παραγωγής ενός σετ σαλονιου δεν έχει καμία σχέση με τα 2k που το χρεώνει η αντιπροσωπεία...
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk
Το 500αρικο πάντως είναι υπεραρκετο για ντύσιμο τιμονιου καινούριες φούσκες,ντυσιμο λεβιε και επισκευή σαλονιού
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk
BILL007 (20-06-14)
Αν ειναι μονο 500, στείλε μου διευθυνση να φτιαξω το αυτοκινητο του πατερα μου που το εχει ψιλοπαρατησει!
Υγ: Το δερμα με την χρήση ξεχειλωνει. Δεν εχω δει ποτε επισκευη , περιποιηση που να το επαναφέρει το δερμα σε σταδια πολυ πρωιμης χρησης...! αν καποιος το εχει δει, παρακαλω να μου προτεινει συνεργειο..!
Σιγα μη σου πουμε τις πηγες μας, θα μας χαλασεις τη πιατσα.![]()
wheelman (20-06-14)
Με 3 μαντραδες εχω συνεργασια ειτε με το συνεργειο ειτε με τα ελαστικα οι 2
οικονομικα πολυ δυνατοι (ριχνουν φραγκα στα αυτοκινητα) ο ενας οπως ερχεται το
αμαξι ετσι το δινει . . .
Το πρωτο που βλεπουν ειναι αν ειναι ατρακαριστο και το 2ο αν εχει πανω απο 200κ χλμ
γιατι αλλαζει η οδηγια στο τελωνειο και ειναι πολυ πιο φθηνο απο εκει και μετα με το car
πουλανε αβερτα ενα service ενα κινεζικο ελαστικο αλοιφη βαζουν τον πιτσιρικα στο ποδι
και ετοιμο . . .
Απο τα 5 αυτοκιντα που ειχα τα 3 ηταν απο μαντραδες μονο το 1 ηταν οκ και αυτο γιατι
το βρηκα εγω μεσα απο την Bmw premium selection οποτε δεν υπηρχε θεμα για κατι . . .
Ενω ξερουμε ολοι οτι ναι ειναι γυρισμενα εκεινη την στιγμη δεν κανουμε καμια κινηση
αντε εγω λογου τις δουλειας μου οτι και να χρειαστει θα το αλλαξω σε τιμες κοστους
χωρις εργατικα . . .
Το καλυτερο ειναι οταν παει να γινει μια αγορα να δινεται και μια εγγυση εστω 6 μηνων
οποτε οτι βγαλει το αυτοκινητο να το αναλαμβανει ο μαντρας . . .
Οσον αφορα τα καινουργια εχω δει σχεδον τα παντα απο ολικο βαψιμο αυτοκινητου
μεχρι ενω το αμαξι yaris ειχε δισκοφρενα πισω του εβαλαν αξονα με ταμπουρα . . .
Τεσπα εγω ειμαι τις φιλοσοφιας υπερ του μεταχειρισμενου το ελεγχεις και αν ειναι
καθαρο αγοραζεις αν οχι θα βρεθει το επομενο χαμος γινεται ετσι και αλλιως και φυσικα
στην μιση τιμη και βαλε !!!
Vassilis ///M (21-06-14)
Είσαι επαγγελματίας? Δεν μίλησα ποτέ για τέτοιες τιμές σε ιδιώτες που θα πάνε μια φορά στο χ μαγαζί, αλλά για επαγγελματίες που τζιραρουν σε αυτά τα μαγαζιά...
@fanis
Φίλε έχω επίγνωση των γραφομενων μου, άμα βρεθούμε το συζητάμε από κοντά
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk