Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 45

Θέμα: bmw m3 e93

  1. #11
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απο μόνωση δεν νομίζω να έχουν διαφορά , το μόνο που πρέπει να κοιτάξεις είναι το κλασικό "τρέμουλο" που έχουν τα cabrio στο μπροστινό παμπρίζ .
    Σίγουρα είναι πιο βαρύ αλλά μιλάμε για μικρή διαφορά στις επιδόσεις .
    Δεν ξέρω απο κοψίματα τι έβγαλε ...

  2. #12
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billspeed Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω ακούσει ότι τα cabrio έχουν τριγμούς αλλά το m3 πιστεύω δεν είναι ένα απλό cabrio.Μπορεί ένα τέτοιο αμάξι να έχει τριγμούς?
    Οσο μικροτερη ειναι η στρεπτικη δυσκαμψια του πλαισιου τοσο πιο εντονα παραμορφωνει και τοσο πιο ευκολα θα τριξει.

    Τα καμπριο σε σχεση με τα κλειστα υστερουν.
    Αυτο ειναι κανονας.

    Αν προσπαθησεις να τα ενισχυσεις για να μην υστερουν θα αποκτησουν τρελο βαρoς.

    Οποτε ζυγιζονται τα 2 παραπανω.

    Δλδ ενισχυεται μεχρι ενα οριο. Η δυσκαμψια φτανει σε ενα επιθυμητο επιπεδο χωρις το βαρος να ξεφυγει.

    Απο τα λιγα που ξερω το Μ3 cabrio εχει το πατωμα και τις ενισχυσεις των Ε93 cabrio.
    Δεν γνωριζω αν εχει καποια εξτρα ενισχυση.

    Αν ειναι οντως ετσι μην περιμενεις μεγαλυτερες αντοχες πλαισιου απο ενα απλο τετρακυλινδρο καμπριο.
    Στο Μ3 πληρωνεις μηχανικα, αναρτηση και prestige.
    Oχι καλυτερο πλαισιο απο τις απλες σειρες.

    Απο την αλλη το οποιοδηποτε καμπριο της bmw θα ειναι ενα πολυ προσεγμενο αμαξι.
    Δεν θα εχει καμια σχεση με καποια αλλα καμπριο που καβαλας ραμπα με τον ενα τροχο και χανει διακενα σε πορτες πορτ παγκαζ κλπ...
    Αυτο εξυπακουεται.

  3. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Vassilis ///M (19-06-14)

  4. #13
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η διαφορά στις επιδόσεις ειναι αρκετα μεγαλη.
    Οπως και στη οδηγική συμπεριφορά.

    Το Ε92 ειναι μακράν καλυτερο σ αυτά.
    M3 CSL

  5. The Following 6 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    atha (11-08-14), deepBLUE (11-08-14), Kazakos Garage (11-08-14), micz (11-08-14), panose30 (18-06-14), Thomelef (11-08-14)

  6. #14
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ολα εξαρτωνται από την χρήση.

    Θα πάρεις Μ3 για κόντρες/φανάρια/πίστα; παιρνεις Ε92

    Θα πάρεις Μ3 για γρήγορη οδήγηση υψηλού τουρισμού που θες να έχει κάτι το ιδιαίτερο; παίρνεις Ε93

    Προσωπικά πιστεύω ότι για την δεύτερη περίπτωση βολεύεσαι άνετα και με ένα 335 και πιό normal στους φόρους. Αλλο 3000 και άλλο 4000 κυβικά. Μεγάλη διαφορά.




    υ.γ. τι 0-200 λέτε; Που να τα κάνεις αυτά; έχετε δει έξω πως έχει ξεσαλώσει τελευταία η αστυνομία; με 140 σου παίρνουν το δίπλωμα για 2 μήνες (έτυχε στον κουμπάρο μου) .

  7. #15
    Εγγραφή
    09-01-13
    Μηνύματα
    21
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδιά για να ακούσω γνώμες.e92 ή e93?

  8. #16
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κοίτα απο 2-3 φορές που έχω οδηγήσει Μ3 Ε93 φίλου αλλά με πολύ σκίσιμο μπορώ να σου πω ότι τα θετικά είναι :
    Μεγάλη μόστρα, το κοιτάνε όλοι, Άνετη ανάρτηση γι αυτο που είναι (δεν έχει ηλεκτρονική ο φίλος), Δεν έχει πρόβλημα ακαμψίας, Έχει πολύ ωραίο ήχο και ειδικά τα κατεβάσματα με τη ξερογκαζιά που κάνει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι όλα τα λεφτά με την οροφή ανοιχτή, δεν έχει προβλήματα αξιοπιστίας ο φίλος μου, εχει καλούς χώρους, χωράει 4 άτομα και αν κλείσεις την οροφή το πορτ παγκαζ κάτι θα χωρέσει, το κιβώτιο είναι άψογο, το navigation με το facelift idrive πολύ εύκολο, οι φωνητικές εντολές δουλεύουν άψογα.

    Στα αρνητικά θα βάλω τις επιδόσεις σε σχέση με τη κλειστή έκδοση, θα δεις διαφορά, τριγμούς απο την οροφή κατά καιρούς όταν είναι κλειστή αλλά θα τους έχεις ΟΤΙ ΚΑΜΠΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ, κατανάλωση σε πόλη (λογικο), αλλά ρε παιδί μου το χειρότερο για μένα ήταν ότι για κάποιο μαμημένο λόγο δεν με ενθουσίασε και τόσο πολύ σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, όλο κάτι παραπάνω ήθελα
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  9. #17
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billspeed Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδιά για να ακούσω γνώμες.e92 ή e93?
    Aκόμα να το πάρεις ???
    Εσένα πιο σου αρέσει ? απο εκεί πρέπει να ξεκινήσεις ...



    Δεν ξέρω και απο νερά πως τα πήγαν ???
    Για χειμώνα μιλάω .

  10. #18
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ θα έπαιρνα το cabrio με κλειστά τα μάτια... Μιλάμε για Ε93 Μ3...!!! Πιο "μούρη" δεν γίνεται... Να τις κλ@σω τις επιδόσεις (που η διαφορά θα είναι ελάχιστη) και τους τριγμούς... Ποιός θα τρελάνει κόσμο στο πέρασμά του? Ο coupe ή o cabrio??? Κάνε αυτό που γουστάρεις και άσε τα κόμπλεξ και τις λεπτομέρεις... Αν κάτι σ'αρέσει τρελά τότε κάνεις και συμβιβασμούς... Kαι αν υπάρχει και διαφορά στις επιδόσεις όπως λένε, αν είσαι λίγο "μάστορας" την μαζεύεις τη διαφορά...
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  11. The Following User Says Thank You to HLIAS - E36 For This Useful Post:

    Alex_ (14-08-14)

  12. #19
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Eγω παντως θα ηθελα στο περασμα μου να μην βλεπει κανεις.
    Να μην προλαβαινει δηλαδη.

  13. #20
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    loipon ama thes mouri kai ta gomenakia na laxaniazoun nomizo kai ena 320 cabrio tin kanei tin douleia . an to theloume na deixoume oti eimaste leftades genikos tote kai ena mercede i audi cabrio tin kanei tin douleia .
    an omos thes mia poly kali basi gia na gazoneis kai na aisthanesai to amaxi tote coupe m3 einai monodromos ,an kai san basi den einai pio grigoro apo ena ligo tuned 335(poly ftinotero) exeis tin dynatota pio meta gia kompressores ktl ktl opote tha paizeis champions league . :-)
    live free and drive hard

  14. The Following 3 Users Say Thank You to atha For This Useful Post:

    andreas_R (11-08-14), Bazil Van Sinner (11-08-14), Ptboul (12-08-14)

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP