Προσωπική που άποψη χωρίς να έχω Μ3, όλα παίζουν ρόλο απ το αμάξι που θα βρεις σε τι κατάσταση είναι κ αυτός που το είχε τι χρήση του έκανε. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις το αμάξι πας να πάρεις fun to drive κλπ, δηλαδή αυτός που το αγόρασε για συγκεκριμένο λόγο-χρήση, οπότε πρόσεξε τι θα διαλέξεις απ αυτά που υπάρχουν στην αγορά. Από ένα τέτοιο αμάξι όλα να τα περιμένεις κ να είσαι έτοιμος για την κάθε ενδεχόμενη Πιθανή ζημιά. Αν δεν είσαι κάφτης δε πιστεύω να σου βγάλει σοβαρά προβλήματα κ επίσης μη μπερδεύεις την αναρία με τη φθορά. Αν ήμου στη θέση σου θα έπαιρνα ένα αμάξι σε καλή κατάσταση, θα το συμάζευα κ θα άλλαζα τα μέταλλα προληπτικά κ θα φρόντιζα να είχα κάτι στην άκρη για παν ενδεχόμενο. Για το κάμπριο αν είσαι γκαζάκιας κ ψάχνεις το απόλυτο απλά άφησέ το. Αν θέλεις όμορφες βολτούλες απλά πάρτο κ μην ακούς κανέναν, κ κάτι να πάθει απλά πας κ το φτιάχνεις. Μη ξεχνάς τα κάμπριο είναι ακριβότερα κ ποιο λίγα στην ελληνική αγορά. Γνώμη μου πάρε αυτόματο κιβώτιο, για την ανάρτηση δεν έχω άποψη.
Γενικά αν είσαι τρελαμέμος πας σε χειροκίνητο με κάρμπον οροφή, χειροκίνητο, ανάρτηση απλή ώστε να πας σε ρυθμιζόμενη μετά, εξατμίσεις κ 1002 άλλα πράγματα.
Αν είσαι χαλαρός πας σε κάμπριο αυτόματο κ ηλεκτρονική ανάρτηση κ απλά γουστάρεις τις βολτούλες σου. Αυτά απο μένα, περισσότερα απ τους κατόχους Μ3 Ε92 όπου υπάρχουν στο φόρουμ.
Sent from my iPhone using Tapatalk










Απάντηση με παράθεση