Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 69

Θέμα: Μ6 Dyno Maha

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα και απο μένα. Στάθη και Γιώργο μην στεναχωριέστε για το νούμερο που έδειξε η δυναμομέτρηση. Ειλικρινά, είναι απίστευτα χαμηλό νούμερο για τα δύο θηρία σας και φυσικα δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματιότητα.

    Ως μηχανικός και έχωντας το δεί και στην πράξη τα γρανάζια εμφανίζουν εξαιρετικά μεγάλες τριβές κατά την εμπλοκή και απεμπλοκή της οδόντωσης τους. Σε συνδιασμό με την αδράνεια των υπόλοιπων μηχανικών μερών (που κανονικά δεν είναι τριβές οι αδράνειες) και τις τριβές τους με άλλα σώματα όπως τα ρουλμάν στα άκρα δίνουν αυτό το τραγικό αποτέλεσμα. Για μένα δεν έχει νόημα το νούμερο αλλά πως πάει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Οπότε χαρείτε το όπως είναι

    Οσο αφορά την δικιά μου δυναμομέτρηση που ανέφερε πιο πάνω ο Yodas έγινε στο περιοδικό Power και στο ιδιόκτηκτο δυναμόμετρο που έχει το οποίο είναι Dynomet και δεν ξέρω αν έχει σχέση με το Dynojet. Η δυναμομέτρηση μου έγινε στα πλαίσια της στήλης dynofighters του περιοδικού οπότε δεν νομίζω οτι μπορώ να το επισκευτώ εγώ τουλάχιστον για ακόμα μια φορά, έστω και με αμοιβή.

    Η επόμενη μου δυναμομέτρηση μου μάλλον θα είναι στον Δημητριάδη που ακούγεται οτι είναι αρκετά αξιόπιστος ως προς τα αποτελέσματα δίνοντας την πραγματική δύναμη στον τροχό και όχι κάποια βελτιωμένη με κάποιον συντελεστή απώλειας στον στρόφαλο. Αν και οι τιμές που ζητάει είναι λίγο τσουχτερές, τουλάχιστον για μένα που θέλω να κάνω 2-3 δοκιμάζοντας κάποιες ρυθμίσεις και βελτιωτικά προϊόντα σο αυτοκίνητο μου

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    είναι απίστευτα χαμηλό νούμερο για τα δύο θηρία σας και φυσικα δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματιότητα.
    καλησπερα στρατο, το νουμερο ειναι μια χαρα. τοσο βγαζουν τα αυτοκινητα οπως ειδαμε και απο το γερμανικο maha.

    πιστευω οτι απο τη στιγμη που με ιδιο δυναμομετρο μετραει και ο κατασκευαστης (εκτος απο τους σοβαροτερους γερμανους βελτιωτες) η πραγματικοτητα αυτη ειναι.

    απλως αλλα δυναμομετρα ισως βγαζουν ανυπαρκτα αλογα. εκεινα ειναι εκτος πραγματικοτητας.

    οποιος θελει να δει ποσο ειναι ας παει στο μαχα. ισως του χαλασει η διαθεση, αλλα η αληθεια δυστυχως ορισμενες φορες δεν ειναι ευχαριστη.

    παρολα αυτα θα παω στο δημητριαδη και σε ενα-δυο ακομα για να σας λυσω τις αποριες.

    αλλα πηγαινετε κι εσεις στο μαχα να δουμε τι θα βγαλετε...

  3. #3
    Εγγραφή
    20-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    446
    Thanked
    432
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα και απο μένα. Στάθη και Γιώργο μην στεναχωριέστε για το νούμερο που έδειξε η δυναμομέτρηση. Ειλικρινά, είναι απίστευτα χαμηλό νούμερο για τα δύο θηρία σας και φυσικα δεν αντιπροσωπεύουν την πραγματιότητα.

    Ως μηχανικός και έχωντας το δεί και στην πράξη τα γρανάζια εμφανίζουν εξαιρετικά μεγάλες τριβές κατά την εμπλοκή και απεμπλοκή της οδόντωσης τους. Σε συνδιασμό με την αδράνεια των υπόλοιπων μηχανικών μερών (που κανονικά δεν είναι τριβές οι αδράνειες) και τις τριβές τους με άλλα σώματα όπως τα ρουλμάν στα άκρα δίνουν αυτό το τραγικό αποτέλεσμα. Για μένα δεν έχει νόημα το νούμερο αλλά πως πάει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Οπότε χαρείτε το όπως είναι

    Οσο αφορά την δικιά μου δυναμομέτρηση που ανέφερε πιο πάνω ο Yodas έγινε στο περιοδικό Power και στο ιδιόκτηκτο δυναμόμετρο που έχει το οποίο είναι Dynomet και δεν ξέρω αν έχει σχέση με το Dynojet. Η δυναμομέτρηση μου έγινε στα πλαίσια της στήλης dynofighters του περιοδικού οπότε δεν νομίζω οτι μπορώ να το επισκευτώ εγώ τουλάχιστον για ακόμα μια φορά, έστω και με αμοιβή.

    Η επόμενη μου δυναμομέτρηση μου μάλλον θα είναι στον Δημητριάδη που ακούγεται οτι είναι αρκετά αξιόπιστος ως προς τα αποτελέσματα δίνοντας την πραγματική δύναμη στον τροχό και όχι κάποια βελτιωμένη με κάποιον συντελεστή απώλειας στον στρόφαλο. Αν και οι τιμές που ζητάει είναι λίγο τσουχτερές, τουλάχιστον για μένα που θέλω να κάνω 2-3 δοκιμάζοντας κάποιες ρυθμίσεις και βελτιωτικά προϊόντα σο αυτοκίνητο μου
    Στρατο προς θεου καμια στεναχωρια,απλα μεταφερω εντυπωσεις και τη γνωμη μου.Συμφωνω με τον Σταθη σ'αυτα που λεει για τα νουμερα,απλα το θεμα μου ειναι να ισχυει αυτη η βελτιωση που υποσχονται στην ιπποδυναμη και σε αλλες παραμετρους.

    Συμφωνω οτι το σημαντικο ειναι πως παει το αυτοκινητο στο δρομο,και σιγουρα εσυ εχεις περισσοτερες εμπειριες και φυσικα γνωσεις μιας και ειναι το αντικειμενο σου....Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες,και καποια στιγμη μπορουμε να μετρησουμε εκει που λες

  4. The Following User Says Thank You to GM6 For This Useful Post:

    stratos (25-04-10)

  5. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπερα και απο εμενα...δεν θελω να σχολιασω τα απολυτα νουμερα των μετρησεων,καθως δεν εχω ασχοληθει με τα συγκεκριμενα αυτοκινητα και την βελτιωση τους,οποτε δεν γνωριζω τι επρεπε να δειξουν...το σιγουρο ειναι οτι χρειαζεται 100αρα βενζινη παντως,εφοσον ενα αμαξι φοραει aggresive χαρτη αβανς,για να αποδωσει τα αναμενομενα...(και καλο ειναι να μετρηθει στο 2ο γεμισμα...)Απο τα λογκ που ειδα,-10 μοιρες αβανς καταλαβα...οποτε...θα εχουμε καποιες διαφορες με πολλα οκτανια...
    Περνα τουτου παντως θα ηθελα να επισημανω 2 θεματα...
    1)ειναι λαθος να βλεπουμε τις μετρησεις σαν απολυτα νουμερα...Το σωστο ειναι να μετραμε στοκ ενα αμαξι...ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ...και μετα τις μετατροπες μας να ξαναμετραμε για να δουμε διαφορες...Το απολυτο νουμερο ειναι μοστρα...η διαφορα ειναι για το δρομο...τωρα βεβαια αντε πες σε πελατη...οτι...ε....φιλε ξερεις...το Μ3 μαμα δεν βγαζει τοσα αλλα λιγοτερα...αποτε τωρα με εξατμιση+προγραμμα εισαι στα μαμα αλογα...Δεν βγαινει ακρη...αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας...απο το 1997 που ειχα κανει την πρωτη μου μετρηση σε VTi στο dynojet στην techno moto και ειχα δει μαμα 146αλογα...εκλαιγα...με προγραμμα,χταποδια supersprint και εξω καταλυτες πηγα 164...Και πετυχαινα στο δρομο αλλα που λεγανε...φιλε ειμαι 180+προγραμμα,φιλτρο εξατμιση...164 εγω...αλλα τρωγανε την αρτα με τα γιαννενα...
    τις πολλες μετρησεις ομως τις εκανα με τα διαφορα Ε36 μ3 που περασαν απο τα χερια μου...εχω μετρησει σε ολα τα δυν τα Ε36 και καθε ενα δειχνει τα δικα του...Το 321Μ3 εβγαζε απο 298 μεχρι 312...και απωλειες απο 25 μεχρι 70!!!
    2)η μονη διαφωνια που εχω ειναι σε σχεση με τις απωλειες...Τοσο μεγαλο νουμερο απλα δεν παιζει...Δεν εχω διαθεση να ερθω σε αντιθεση με κανεναν,απλα λεω την γνωμη μου...Το Μ6 δλδ με καποια πραγματα δεν βγαζει ουτε 400ροδα...?Αυτα ομως τα αλογα πατανε στο δρομο...και με τοσα λιγα,απλα δεν θα μπορουσε ενα τετοιο μ6 να παει 330 στο κοντερ...και οπως γνωριζουν οσοι εχουν Μ6 με προγραμμα,παει...σκεφτειτε το...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    GM6 (25-04-10), Stathis (25-04-10), stratos (25-04-10)

  7. #5
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα και απο εμενα...δεν θελω να σχολιασω τα απολυτα νουμερα των μετρησεων,καθως δεν εχω ασχοληθει με τα συγκεκριμενα αυτοκινητα και την βελτιωση τους,οποτε δεν γνωριζω τι επρεπε να δειξουν...το σιγουρο ειναι οτι χρειαζεται 100αρα βενζινη παντως,εφοσον ενα αμαξι φοραει aggresive χαρτη αβανς,για να αποδωσει τα αναμενομενα...(και καλο ειναι να μετρηθει στο 2ο γεμισμα...)Απο τα λογκ που ειδα,-10 μοιρες αβανς καταλαβα...οποτε...θα εχουμε καποιες διαφορες με πολλα οκτανια...
    Περνα τουτου παντως θα ηθελα να επισημανω 2 θεματα...
    1)ειναι λαθος να βλεπουμε τις μετρησεις σαν απολυτα νουμερα...Το σωστο ειναι να μετραμε στοκ ενα αμαξι...ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ...και μετα τις μετατροπες μας να ξαναμετραμε για να δουμε διαφορες...Το απολυτο νουμερο ειναι μοστρα...η διαφορα ειναι για το δρομο...τωρα βεβαια αντε πες σε πελατη...οτι...ε....φιλε ξερεις...το Μ3 μαμα δεν βγαζει τοσα αλλα λιγοτερα...αποτε τωρα με εξατμιση+προγραμμα εισαι στα μαμα αλογα...Δεν βγαινει ακρη...αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας...απο το 1997 που ειχα κανει την πρωτη μου μετρηση σε VTi στο dynojet στην techno moto και ειχα δει μαμα 146αλογα...εκλαιγα...με προγραμμα,χταποδια supersprint και εξω καταλυτες πηγα 164...Και πετυχαινα στο δρομο αλλα που λεγανε...φιλε ειμαι 180+προγραμμα,φιλτρο εξατμιση...164 εγω...αλλα τρωγανε την αρτα με τα γιαννενα...
    τις πολλες μετρησεις ομως τις εκανα με τα διαφορα Ε36 μ3 που περασαν απο τα χερια μου...εχω μετρησει σε ολα τα δυν τα Ε36 και καθε ενα δειχνει τα δικα του...Το 321Μ3 εβγαζε απο 298 μεχρι 312...και απωλειες απο 25 μεχρι 70!!!
    2)η μονη διαφωνια που εχω ειναι σε σχεση με τις απωλειες...Τοσο μεγαλο νουμερο απλα δεν παιζει...Δεν εχω διαθεση να ερθω σε αντιθεση με κανεναν,απλα λεω την γνωμη μου...Το Μ6 δλδ με καποια πραγματα δεν βγαζει ουτε 400ροδα...?Αυτα ομως τα αλογα πατανε στο δρομο...και με τοσα λιγα,απλα δεν θα μπορουσε ενα τετοιο μ6 να παει 330 στο κοντερ...και οπως γνωριζουν οσοι εχουν Μ6 με προγραμμα,παει...σκεφτειτε το...

    Με λίγα λόγια και συνοπτικά. Αντε, γλύτωσα και το γράψιμο χαχαχα

  8. The Following User Says Thank You to stratos For This Useful Post:

    skandalis447 (25-04-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP