Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 65

Θέμα: Ενισχυση πισω πατωματος σε Ε46 Μ3. Μια εναλλακτικη μεθοδος

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προβληματα υπαρχουν με το συνολο των αυτοκινητων. Eιναι κατι που συμβαινει με ολες τις εταιρειες και οχι μονο με την BMW.
    Στο συγκεκριμενο βεβαια επρεπε να δειξει περισσοτερη προσοχη. Ιδιως στην κατασκευη της Μ σειρας μιας και που το προβλημα προυπηρχε στην απλη Ε46, πριν απο την παραγωγη της πρωτης Ε46 Μ3.
    Στη Αμερικη παντως η BMW σε αρκετους κατοχους ανελαβε την επισκευη του πατωματος σε αυτοκινητα που δεν ειχαν μετατροπες σε αναρτηση και παρουσιασαν το προβλημα.

    Και για να ξαναγυρισουμε στην συζητηση μας, θα ηθελα να ακουσω και γνωμες για το τι μπορει να προκαλεσε την αστοχια της επισκευης.
    Η δικια μου γνωμη ειναι οτι ο 'καλος μαστορας' εκανε λαθος κατα την διαρκεια της κολλησης με αποτελεσμα ,το σημειο που εγινε η κοληση, και να αδυνατισει (λογω πχ μεγαλυτερης θερμοκρασιας που χρησιμοποιησε) και να γινει λιγοτερο ελαστικο (brittle) με αποτελεσμα μετα απο μερικους κυκλους φορτισης να ξκινησει νεα ρωγμη απο αυτο το σημειο.

    Εδω ειμαστε ολοι για να προσπαθησουμε να βρουμε λυσεις σε τυχον προβληματα η και πιθανες 'παρενεργειες' απο κακες επισκευες. Οπως ειπα και παραπανω η BMW επρεπε να προσεχε περισσοτερο στη κατασκευη της Μ3. Με το να μπω στην διαδικασια να κατακρινω την BMW, δυστυχως δεν μου λυνει το προβλημα, οποτε δεν μου προσφερει και πολλα.

    Το θεμα ειναι να βρουμε λυση στο υπαρχον προβλημα και οχι ποιος το δημιουργησε και τι θα επρεπε να εκανε για αυτο. Αυτο δεν λυνει το προβλημα.
    προσωπικα πιστευω ,πως εφοσον αυτη η ρητινη, χρησιμοποιητε στην θεση της κολλησης...σιγουρα εχει μια αποδεκτη αντοχη! θα προτιμουσα την λυση της κολλησης(τουλαχιστον, αν δεν υπαρχει ηδη ρηγμα)...μιας και δεν ειναι επωδυνη για το σασι...και επιπλεον συνεισφερει στην αυξηση της αντοχης...

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    προσωπικα πιστευω ,πως εφοσον αυτη η ρητινη, χρησιμοποιητε στην θεση της κολλησης...σιγουρα εχει μια αποδεκτη αντοχη! θα προτιμουσα την λυση της κολλησης(τουλαχιστον, αν δεν υπαρχει ηδη ρηγμα)...μιας και δεν ειναι επωδυνη για το σασι...και επιπλεον συνεισφερει στην αυξηση της αντοχης...
    εννοεις κοληση με εποξικη κολλα 3Μ, η ηλεκτροκοληση με Argon?

    Δεν εχω αποφασισει ακομα τι ακριβως θα ακολουθησω....
    Θα το εκανα με Argon, αλλα μετα απο αυτο που ειδα και οτι ο 'μαστορας' που θα στο κολλησει μπορει να στο καταστρεψει, εχω τις αμφιβολιες μου. Και ποιος μου λεει οτι οντως θα ξερει να κολλαει? Τωρα απο 'συστημενους' εχω χορτασει. Ολοι καλοι ειναι...μεχρι αποδειξεως του αντιθετου(που συμβαινει αρκετα συχνα, αλλα στην προκειμενη περιπτωση δεν εχουμε την πολυτελεια του λαθους)

  3. #3
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    εννοεις κοληση με εποξικη κολλα 3Μ, η ηλεκτροκοληση με Argon?

    Δεν εχω αποφασισει ακομα τι ακριβως θα ακολουθησω....
    Θα το εκανα με Argon, αλλα μετα απο αυτο που ειδα και οτι ο 'μαστορας' που θα στο κολλησει μπορει να στο καταστρεψει, εχω τις αμφιβολιες μου. Και ποιος μου λεει οτι οντως θα ξερει να κολλαει? Τωρα απο 'συστημενους' εχω χορτασει. Ολοι καλοι ειναι...μεχρι αποδειξεως του αντιθετου(που συμβαινει αρκετα συχνα, αλλα στην προκειμενη περιπτωση δεν εχουμε την πολυτελεια του λαθους)
    Δημήτρη ελπίζω το argon να είναι λάθος ταχύτητας και να εννοούσες TIG έτσι δεν είναι?

    Αν ήμουν Ελλάδα ευχαρίστως να σε βοηθούσα με την επέμβαση

  4. #4
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημήτρη ελπίζω το argon να είναι λάθος ταχύτητας και να εννοούσες TIG έτσι δεν είναι?

    Αν ήμουν Ελλάδα ευχαρίστως να σε βοηθούσα με την επέμβαση
    Ναι εχεις δικιο. Lεγοντας Argon εννουσα με την μεθοδο της ηλεκτροσυγκολησης με αδρανες αεριο (Gas Tungsten Arc Welding)

  5. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Pakistan
    Μηνύματα
    326
    Thanked
    175
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δημητρη
    Τη κολλα uhu ξεχνα την (δοκιμασμενο σε bed plate ηλεκτρομηχανης πλοιου)
    Υπαρχουν πολλα μαστορια που δουλευουν αργκον
    Αλλα αμα κανει το αμερικανακι εκκινησεις σε βρεγμενο και κανει ο κ@λος σαν της Τζουλιας στην τσοντα πανω κατω τοτε τι σου φταει ο μαστορας
    Αλλα και με ρεινφορσμεντ καπου θα ξαναανοιξει

    Ρε Δημητρη δεν παιρνεις κανενα vert

  6. #6
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 5555 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη
    Τη κολλα uhu ξεχνα την (δοκιμασμενο σε bed plate ηλεκτρομηχανης πλοιου)
    Υπαρχουν πολλα μαστορια που δουλευουν αργκον
    Αλλα αμα κανει το αμερικανακι εκκινησεις σε βρεγμενο και κανει ο κ@λος σαν της Τζουλιας στην τσοντα πανω κατω τοτε τι σου φταει ο μαστορας
    Αλλα και με ρεινφορσμεντ καπου θα ξαναανοιξει

    Ρε Δημητρη δεν παιρνεις κανενα vert
    Μπα μου ειναι κομματακι δυσκολο να την ξεχασω...Ειναι και αυτη η ρημαδα η Lotus και κατι αλλοι ασχετοι στο NASCAR που χρησιμοποιουν την UHU και μου λεν ΟΚΕΙ ΜΑΙ ΦΡΕΝΤ ΝΟ ΠΡΟΜΠΛΕΜ

    'Μαστορια' - 'ΑΡΓΚΟΝ'....επεσες μεσα. Αυτος ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ o Made in Greece συνδυασμος που θελω να αποφυγω

    Αυτα ειναι δικαιολογιες του κ...ου( αμα ειναι και της Τζουλιας ακομα καλυτερα). Αμα ο 'μαστορας' ειναι 'καστορας' ολο και καποια μ.....κια θα βρει να πει αν δεν κανει σωστα την δουλεια του. Απο αυτους εχουμε μπολικους. Προς το παρων δεν μου εχει ανοιξει πουθενα. Αλλα θελω να βαλω το Turner Kit για να το ενισχυσω λιγο ακομη...

    Το χα σκεφτει και για γαμπριο....αλλα τα 150-200 κιλα ερμα που εχει με χαλαν κομματακι. Αλλα πιστευω οτι ειναι ιδανικα για να χρησιμοποιηθουν σε αλλες περιπτωσεις οπως πχ σε εργασιες ασφαλτοστρωσης. Οποτε το αυτοκινητο μπορει να μην ειναι πιο γρηγορο αλλα ειναι σιγουρα το πιο ολοκληρωμενο. Ιδανικο γιατι μπορει το πρωι να βγαζει το μεροκαματο του πατωντας ασφαλτο, και καπακι το ιδιο βραδυ να πηγαινει ξεσκουφωτο τα γκομενακια βολτα. Εισαι τυχερος αφου εισαι ενας απο τους ευτυχεις κατοχους ενος ολοκληρωμενου αυτοκινητου

  7. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    εννοεις κοληση με εποξικη κολλα 3Μ, η ηλεκτροκοληση με Argon?

    Δεν εχω αποφασισει ακομα τι ακριβως θα ακολουθησω....
    Θα το εκανα με Argon, αλλα μετα απο αυτο που ειδα και οτι ο 'μαστορας' που θα στο κολλησει μπορει να στο καταστρεψει, εχω τις αμφιβολιες μου. Και ποιος μου λεει οτι οντως θα ξερει να κολλαει? Τωρα απο 'συστημενους' εχω χορτασει. Ολοι καλοι ειναι...μεχρι αποδειξεως του αντιθετου(που συμβαινει αρκετα συχνα, αλλα στην προκειμενη περιπτωση δεν εχουμε την πολυτελεια του λαθους)
    με την εποξικη κολλα...εννοουσα!

  8. #8
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    με την εποξικη κολλα...εννοουσα!
    Ετσι μπραβο...αρχισαμε να γινομαστε πολλοι Αλλος?

  9. #9
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και οι ιδιοτητες της εποξικης κολλας της 3Μ που εχει χρησιμοποιηθει

    https://multimedia.3m.com/mws/mediaw...6EVs6E666666--

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP