Απο τις 4 εξατμίσεις, τα εξογκώματα του καπώ και τις δαγκάνες των φρένων φαίνεται πως είναι XKR 4.2l με τους 420 ίππους
Απο τις 4 εξατμίσεις, τα εξογκώματα του καπώ και τις δαγκάνες των φρένων φαίνεται πως είναι XKR 4.2l με τους 420 ίππους
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη I_MNL : 08-06-14 στις 21:26
Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!
BILL007 (09-06-14)
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Τότε μάλιστα. Όπως λένε λοιπόν "easy come, easy go"
Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!
Bazil Van Sinner (09-06-14)
Εδώ από την πρεμιέρα του F-Type στο Manchester
Εδώ ένα Daimler παρκαρισμένο στο Nurburgring όταν είχαμε πάει με το jaguarforum
μαζί με κανά δυο άλλα
και ένα ήδη γνωστό σε σας...
Εδώ έξω από το πανεπιστήμιο του Lugano
Και έξω από την αντιπροσωπεία Jaguar στο Λουξεμβούργο
Όπως βλέπετε στο Λουξεμβούργο, όλοι πουλάνε τα Mercedes και Audi για να πάρουν Jaguar!
Και μια τυχαία φωτό διπλα σε έναν πρόγονο κάπου στη Gent, Βέλγιο
Αν βρω θα βάλω κι άλλες!
Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!
BILL007 (10-06-14)
Σ'αυτό μάλιστα!
Και στα δυο Χ-350 μου με τον 3λιτρο κινητήρα έχουν αλλαχτεί ψυγείο, αντλία νερού, expansion tank, κομπρεσσορας της αερανάρτησης.
Το ένα είχε ρεκτιφιέ του αυτόματου κιβωτίου και το άλλο αλλαγή του module του αυτόματου κιβωτίου!
Όλα αυτά όμως μετά τα 290.000χλμ, οπότε τέλος πάντων τρώγεται η κατάσταση.
Το ένα έχει τώρα 350.000χλμ και το άλλο κοντεύει τα 400.000χλμ![]()
Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!
Γνωστός με s-type μου λέει ακριβώς τα ίδια: πάντα στο service όλο και χρειάζεται κάποιο εξτρα ανταλλακτικό.
Πάντως αν και παρωχημένης τεχνολογίας, θα το έπαιρνα ένα XKR (2007-2008) όχι το προηγούμενο μοντέλο. Το R όμως. Θα σε σκίσει που θα σε σκίσει το κράτος, τουλάχιστον να ευχαριστιέσαι τα 420. Μαζί με τον βενζινά βέβαια που θα γίνεις ο καλύτερος πελάτης του....
Οσο για την ελληνική αγορά, είναι γεγονός ότι ακούγονται πολλά παράπονα από την επίσημη αντιπροσωπεία.
Επειδή δεν ήμουν ποτέ κάτοχος, ούτε είμαι , δεν γνωρίζω πλέον αν έχει αλλάξει η κατάσταση.
Καλό είναι όσοι γνωρίζουν να ενημερώσουν για εξειδικευμένα συνεργεία γιατί νομίζω ότι η μάρκα "υποφέρει" στο θέμα αυτο στην Ελλάδα.