Α4 Β7 με 1,8 μοτερ, βγηκε μονο με 163 αλογα.
Ουτε η εκδοση με τα 192 υπηρξε οπως ηταν στο Α4 Β6 (το προ facelift αυτου που ανεβασες).
Παραπανω απο 163 μονο οι διλιτρες εκδοσεις, οι οποιες ειχαν ολες 200 περα απο τις dtm που δηλωνανε κατι ψιχουλα παραπανω...
Εν ολιγης αυτο που ποσταρεις ειναι τζολεμενο.
Θες κατι τετοιο?
Σκεψου οτι για να φτασει ο bfb τα 225 αλογα δεν τον φτανει ενα προγραμμα...
Παραυτα. Αν το βρεις χαλαρο (να μην ειναι τζολεμενο, σκισμενο, να μην μπαινοβγαινε πιστες, να μην ξημεροβραδιαζοταν στα φαναρια και να εχει σωα τα σωθικα του) ειναι εκπληκτικο αυτοκινητο.
Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο εκτος μπορει να παει.
Ειχαμε παει με τον αδερφο μου σε χιονι και σταματησε οταν χωθηκε ολο το χιονι πανω απο το καπω και εφτασε παρμπριζ.
Φυσικα περιοριζεται απο το χαμηλο υψος του.
Δε βγαινει για ροκ κρόουλινγκ... Χαμηλο σενταν ειναι...
ΥΓ1 Σε αντιθεση με πολλα αλλα τετρακινητα(και τα περισσοτερα suv) το Α4 εχει κεντρικο διαφορικο τυπου τορσεν. Μπλοκα. Δε σπαει δε χαλαει, το σκιζεις, δεν μυριζει δε σκουζει.
Δεν εχει χαλντεξ οπως οι περισσοτεροι πιστευουν.
ΥΓ2 Το σκαφος θα το βγαζει εξω πολυ ανετα. Θα ξηλωνει τα μπετα απο τη γλιστρα λεμε τωρα...
ΥΓ3 Αμα δεν το πατας κινειται εξωφρενικα οικονομικα!