Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 23

Θέμα: subaru impreza 1,6 ts vs suzuki grand vitara vs tiguan

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχει και στο προηγούμενο μοντέλο 1.6d 4χ4 αλλα στο φεϊς λιφτ.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Konstantinos E60 For This Useful Post:

    Ptboul (03-06-14), trifonas (03-06-14)

  3. #12
    Εγγραφή
    16-11-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    375
    Thanked
    315
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ταβανι εχω 15κ ξέχασα να αναφέρω.

  4. The Following User Says Thank You to trifonas For This Useful Post:

    Ptboul (03-06-14)

  5. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Πλούσια έκδοση, λίγα km, φρέσκο όχημα, τετρακούνα, ντηζελιά, με ένα καλό παζάρι νομίζω αξίζει https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4816756/

    Άσχετο, αν βρεις τον σατανά (S&n) ρώτα τον να σου πει από πρώτο χέρι τα προβλήματα των τιγκουάν (κ μάλιστα σε 2 δείγματα) καθώς και τις τιμές επισκευής τους.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  6. #14
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο trifonas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ταβανι εχω 15κ ξέχασα να αναφέρω.
    Outlander με υγραεριακι

  7. #15
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο trifonas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοιταζω λιγο και το Yeti αλλα ειναι λιγο σαν περιπτερο ρε γαμωτο.
    Η αλλη λυση ειναι και αυτη https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4525657/
    Αλλα θελω να πηγαινω και εκτος.Μπερδευτηκα τωρα!!!!
    Α4 Β7 με 1,8 μοτερ, βγηκε μονο με 163 αλογα.
    Ουτε η εκδοση με τα 192 υπηρξε οπως ηταν στο Α4 Β6 (το προ facelift αυτου που ανεβασες).
    Παραπανω απο 163 μονο οι διλιτρες εκδοσεις, οι οποιες ειχαν ολες 200 περα απο τις dtm που δηλωνανε κατι ψιχουλα παραπανω...

    Εν ολιγης αυτο που ποσταρεις ειναι τζολεμενο.
    Θες κατι τετοιο?
    Σκεψου οτι για να φτασει ο bfb τα 225 αλογα δεν τον φτανει ενα προγραμμα...


    Παραυτα. Αν το βρεις χαλαρο (να μην ειναι τζολεμενο, σκισμενο, να μην μπαινοβγαινε πιστες, να μην ξημεροβραδιαζοταν στα φαναρια και να εχει σωα τα σωθικα του) ειναι εκπληκτικο αυτοκινητο.
    Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο εκτος μπορει να παει.
    Ειχαμε παει με τον αδερφο μου σε χιονι και σταματησε οταν χωθηκε ολο το χιονι πανω απο το καπω και εφτασε παρμπριζ.
    Φυσικα περιοριζεται απο το χαμηλο υψος του.
    Δε βγαινει για ροκ κρόουλινγκ... Χαμηλο σενταν ειναι...

    ΥΓ1 Σε αντιθεση με πολλα αλλα τετρακινητα(και τα περισσοτερα suv) το Α4 εχει κεντρικο διαφορικο τυπου τορσεν. Μπλοκα. Δε σπαει δε χαλαει, το σκιζεις, δεν μυριζει δε σκουζει.
    Δεν εχει χαλντεξ οπως οι περισσοτεροι πιστευουν.

    ΥΓ2 Το σκαφος θα το βγαζει εξω πολυ ανετα. Θα ξηλωνει τα μπετα απο τη γλιστρα λεμε τωρα...

    ΥΓ3 Αμα δεν το πατας κινειται εξωφρενικα οικονομικα!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 03-06-14 στις 14:19

  8. #16
    Εγγραφή
    16-11-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    375
    Thanked
    315
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Α4 Β7 με 1,8 μοτερ, βγηκε μονο με 163 αλογα.
    Ουτε η εκδοση με τα 192 υπηρξε οπως ηταν στο Α4 Β6 (το προ facelift αυτου που ανεβασες).
    Παραπανω απο 163 μονο οι διλιτρες εκδοσεις, οι οποιες ειχαν ολες 200 περα απο τις dtm που δηλωνανε κατι ψιχουλα παραπανω...

    Εν ολιγης αυτο που ποσταρεις ειναι τζολεμενο.
    Θες κατι τετοιο?
    Σκεψου οτι για να φτασει ο bfb τα 225 αλογα δεν τον φτανει ενα προγραμμα...


    Παραυτα. Αν το βρεις χαλαρο (να μην ειναι τζολεμενο, σκισμενο, να μην μπαινοβγαινε πιστες, να μην ξημεροβραδιαζοταν στα φαναρια και να εχει σωα τα σωθικα του) ειναι εκπληκτικο αυτοκινητο.
    Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο εκτος μπορει να παει.
    Ειχαμε παει με τον αδερφο μου σε χιονι και σταματησε οταν χωθηκε ολο το χιονι πανω απο το καπω και εφτασε παρμπριζ.
    Φυσικα περιοριζεται απο το χαμηλο υψος του.
    Δε βγαινει για ροκ κρόουλινγκ... Χαμηλο σενταν ειναι...

    ΥΓ1 Σε αντιθεση με πολλα αλλα τετρακινητα(και τα περισσοτερα suv) το Α4 εχει κεντρικο διαφορικο τυπου τορσεν. Μπλοκα. Δε σπαει δε χαλαει, το σκιζεις, δεν μυριζει δε σκουζει.
    Δεν εχει χαλντεξ οπως οι περισσοτεροι πιστευουν.

    ΥΓ2 Το σκαφος θα το βγαζει εξω πολυ ανετα. Θα ξηλωνει τα μπετα απο τη γλιστρα λεμε τωρα...

    ΥΓ3 Αμα δεν το πατας κινειται εξωφρενικα οικονομικα!
    Ειχα το Α3 2.0Tfsi quattro αν θυμασαι πριν το 320ci.
    Οποτε ξερω πως παει το αυτοκινητο.Οικονομικο δεν το λες καθως σε ταχυτητες ταξιδιου δυσκολα κατω απο 9 εκει που το 320 επεφτε και 7. Α3 Εντος πολης ηταν παλι 13-14 πολυ νορμαλ οδηγηση με το 320 13.
    Οτι εχει δυναμη εχει το ξερω.
    Το θεμα ειναι οτι θελω να ξεφυγω καμια φορα απο την ασφαλτο και αυτο το λυπαμαι.
    Θα ειναι η εσχατη λυση αν δεν φανει κατι καλο.
    Οτι προτασεις εχετε δεκτες οπως ειπαμε.
    Ταβανι 15κ 4χ4 ,4θυρο μεχρι 1900Κυβικα.

  9. #17
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επαγγελματικό δικαιολογεις?
    Κανένα L200 η navara?
    Βέβαια αυτα μόνο οικονομικά δεν τα λες στην κατανάλωση...

  10. #18
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αναφερθηκες στο pajero pinin , οτι δεν σου αρεσει ιδιαιτερα.....αλλα μιας και το γλυκοκοιταζω τελευταια, εχει κανεις αποψη??

  11. #19
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    αναφερθηκες στο pajero pinin , οτι δεν σου αρεσει ιδιαιτερα.....αλλα μιας και το γλυκοκοιταζω τελευταια, εχει κανεις αποψη??
    Τι ακριβώς θες? διαφορικά, κινητήρα, σασμάν, αξιοπιστία όλα μέσα είναι.

  12. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    Ptboul (04-06-14)

  13. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι ακριβώς θες? διαφορικά, κινητήρα, σασμάν, αξιοπιστία όλα μέσα είναι.
    θα ηθελα το διλιτρο...αλλα λογω επιπλεον εξοδων, λεω να κινηθω στην εκδοση 1,8 αν και υπολειπεται σε δυνατοτητες εκτος δρομου.
    επειδη αρκετα συχνα κανω διαδρομες σε κακοτραχαλους δρομους(φετος εμεινα 2 φορες κολλημενος , μια σε λασπη και μια σε σαμαρακι) ..θα ηθελα ενα τετρακινητο χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις ομως( δεν κανω τριαλ).
    μου αρκει να ειναι σχετικα ψηλο, αξιοπιστο, να μπορω να κανω ταξιδι σαν ανθρωπος και να αντεχει σε δασικους κυριως δρομους.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP