Εμένα μου είχε τύχει και το εξής κουφό, να καεί το μοτεράκι μέσα στο φανάρι!
Για αρχή πρέπει να μετρήσεις φύσες και να κάνεις αυτό που είπε ο Σάκης![]()
Εμένα μου είχε τύχει και το εξής κουφό, να καεί το μοτεράκι μέσα στο φανάρι!
Για αρχή πρέπει να μετρήσεις φύσες και να κάνεις αυτό που είπε ο Σάκης![]()
θανασης Φιλιππου (28-05-14)
Το είχα κωδικοποιήσει το αμάξι για φώτα xenon Χρήστο για να μην αναβοσβήνουν (flickering) γιαυτό δε δουλεύει το ρυθμιστικό από μέσα. Αν τη θές αυτή τη λειτουργία πήγαινε και κωδικοποίησέ το πάλι για απλά φώτα και βάλε 2 cancellers για να μην τρεμοπαίζουν. Επίσης παίζουν και όλες οι πιθανότητες που είπαν και τα παιδιά παραπάνω. Μια επίσκεψη σ'εναν ηλεκτρολόγο δε βλαπτει![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη zgouriazmenos : 28-05-14 στις 14:32
Όταν μεγαλώσω θα γίνω Μ5....
BILL007 (28-05-14), ghost-rider (28-05-14), wheelman (28-05-14)
Αν δουλευει μονο το ένα και το άλλο φαναρι κοιταει αλλου, είναι καμμενο το μοτερ ρυθμισης που είναι ΜΕΣΑ στο φαναρι, εχει καπου στα 180 ευρω και θελει ξεμοντάρισμα ολο το φαναρι, στην λιγοτερη ζημια μπορει να'χει σπασει ο ρεγουλατορος (μπαλακι) μεσα.
Μάλλον για μοτέρ πας και σε έναν φίλο το αλλαξαμε πρόσφατα .
Αλλα τσεκαρέ το κιόλας να είσαι σίγουρος .
Αμα είναι κωδικοποιημένο για ξένον ακυρώνει τη χειροκίνητο ρύθμιση ύψους δέσμης.
Αφου το είχε προγραμματίσει ο προηγούμενος κάτοχός.
Το γράφει παραπάνω.
Πότε δεν δούλευε απ όταν έγινε κωδικοποίηση.
Θέλει αισθητήρα στο ψαλίδι πλέον για να το ρυθμίζει αυτόματα.
Εγώ έπαθα το εξής:
Μετά απο τρεις ηλεκτρολόγους στο πεζοδρόμιο του Μαίκ,
διαπιστώσαμε ότι η θηλυκή φύσα που βρίσκεται μέσα στο φανάρι,
κάθε φορά που κουμπώναμε την αρσενική που είναι πάνω στο καλώδιο
"γλιστρούσε" μέσα στο φανάρι.
Ευτυχώς εκείνη την μέρα πέρασε ο Τούμπας όπου μαζί με
την διάγνωση έγινε και η εφαρμογή
George!!!
Ήμουν έτοιμος να τα πετάξω τα Depo, και ήταν και του κουτιού!!!
BILL007 (28-05-14)
Οχι του οδηγου ηταν.
Για να ειμαι ειλικρινής ημουν ετοιμος να του πατησω μια βιδα να ησυχάσω,αλλα επικρατησε η φωνη της λογικής(λεγε με Τουμπας) και απλα αφαιρεσαμε το κρύσταλλο και βαλαμε "κοντρα" μεχρι να πατησει καλα,
Το τσεκαραμε οτι παίζει και κουμπωσα το φαναρι.
Ο ηλεκτρλογος που πηγα μετα για ευθυγραμμιση πηρε σαφεις οδηγίες -μην βγάλεις την φυσα την γ@m1σ@m3-
Χαχαχαχαχαχαχα
Το επαθες και εσυ????
Να υποθεσω κακοτεχνια της Depo?
Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
BILL007 (28-05-14)