Σελίδα 84 από 301 ΠρώτηΠρώτη ... 3474828384858694134184 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 831 έως 840 από 3002

Θέμα: Αγγελίες από το νετ 6

  1. #831
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Και στην Ελβετια ρε παιδια ειπαν Οχι στα 3300 ευρω (κατωτατο!!)



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  2. #832
    Εγγραφή
    14-05-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το έχω ψάξει πάρα πολύ το συγκεκριμένο θέμα του Μ3 Ε46. Ο λόγος που δεν φεύγει είναι απλά επειδή είναι ακριβό. Επειδή είναι λίγα πλέον τα καλά (έως ανύπαρκτα) αυτοί που τα έχουν ψάχνουν για μ@#$ ες. Δεν θέλει να πουλήσει (δικαίωμά του).

  3. #833
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάντως στο παρελθόν και ενώ υπήρχε το εν λόγω Μ3, πουλήθηκε άλλο Μ3 σε υψηλότερη τιμή...
    Detailing Madness

  4. #834
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ενα απλο Μ πακ 46αρι με μηχανικα Μ3 Ε46 δηλαδη ποσα παιχνιδια μπορεις να κανεις

    χωρις να δειχνεις τον στοχο του Μ3 ; ; ;

    Mε μηχανικα που απ'οσο ξερω τον ιδιοκτητη ειναι μεχρι και την τελευταια βιδα αψογοτατο . . .

    Ειναι του του Κωστα γνωστος σε παρα αρκετους απο εμας και μελος μας !!!

    Καλοπουλητο φιλε !!!

    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5090556/

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Christos 330 For This Useful Post:

    andreas_R (25-05-14), katrin_bmw (25-05-14)

  6. #835
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Έστω ότι έχεις σήμερα ένα πολύ καλό και προσεγμένο Μ3 Ε46. Το μοναδικό του μειονέκτημα που λειτουργούσε εις βάρος της τιμής του ήταν ο φόρος πολυτελείας που ήταν 1400 με 2000 ευρώ ανάλογα την ημ/νία εισαγωγής (μην μου πείτε για τεκμήριο και τέλη γιατί όπως και να το κάνουμε ένα background οικονομικό χρειάζεται για να έχεις Μ3). Κατά τα άλλα τα θετικά του, τα περισσότερα από τα οποία σχετίζονται με την ιδιαιτερότητα του powertrain του, δεν υπάρχουν σε τίποτε άλλο στην κλίμακα τιμής που παίζει. Τώρα πλέον που ισχύει φορολογικά η ημ/νία κατασκευής στην Ευρώπη, το Μ3 Ε46 είναι ίσως η κορυφαία επιλογή στα μεταχειρισμένα sport coupes έχοντας απολέσει το μεγάλο μειονέκτημα του φόρου πολυτελείας. Δεν υπάρχει λοιπόν πλέον κανένας λόγος να σκοτώσεις καλό Μ3 Ε46. Επίσης, μιας και πολύ γίνεται κουβέντα για την κρίση και ότι ο άλλος θα σκοτώσει το Μ3 του γιατί δεν έχει να φάει, έχω να πω πως κρίση έχουμε από το 2010, όσοι ήταν να σκάσουνε σκάσανε. Όσοι αντέξανε αυτά τα 4 χρόνια και κρατήσανε σημαίνει ότι είχαν τις βάσεις ή βρήκανε τον τρόπο. Πλέον, οι ευκαιρίες που ο άλλος πούλαγε το διαμάντι για ένα κομμάτι ψωμί μόνο και μόνο γιατί ξαφνικά τα έχασε όλα όλο και θα σπανίζουν για να μην πω θα εκλείψουν ή ήδη έχουν εκλείψει. Ευκαιρίες υπάρχουν καλές ακόμη σε αμάξια με μεγάλο φορολογικό βάρος π.χ. Μ5 - Μ6- Μ3 Ε92.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  7. The Following 12 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    A8hnaios (25-05-14), alexm (25-05-14), Bazil Van Sinner (25-05-14), Christos 330 (25-05-14), katrin_bmw (25-05-14), PANOS-E60 (25-05-14), pilot (25-05-14), Ptboul (26-05-14), stef (25-05-14), steliosm46 (25-05-14), Vasilis M3 (25-05-14), Ε91 (25-05-14)

  8. #836
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ξεχασες κάτι στην Γερμανία δεν έχει την ίδια φορολογία ...


    Μην μπερδεύεις την .... με την .....

  9. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    BILL007 (25-05-14)

  10. #837
    Εγγραφή
    14-05-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    185
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έστω ότι έχεις σήμερα ένα πολύ καλό και προσεγμένο Μ3 Ε46. Το μοναδικό του μειονέκτημα που λειτουργούσε εις βάρος της τιμής του ήταν ο φόρος πολυτελείας που ήταν 1400 με 2000 ευρώ ανάλογα την ημ/νία εισαγωγής (μην μου πείτε για τεκμήριο και τέλη γιατί όπως και να το κάνουμε ένα background οικονομικό χρειάζεται για να έχεις Μ3). Κατά τα άλλα τα θετικά του, τα περισσότερα από τα οποία σχετίζονται με την ιδιαιτερότητα του powertrain του, δεν υπάρχουν σε τίποτε άλλο στην κλίμακα τιμής που παίζει. Τώρα πλέον που ισχύει φορολογικά η ημ/νία κατασκευής στην Ευρώπη, το Μ3 Ε46 είναι ίσως η κορυφαία επιλογή στα μεταχειρισμένα sport coupes έχοντας απολέσει το μεγάλο μειονέκτημα του φόρου πολυτελείας. Δεν υπάρχει λοιπόν πλέον κανένας λόγος να σκοτώσεις καλό Μ3 Ε46. Επίσης, μιας και πολύ γίνεται κουβέντα για την κρίση και ότι ο άλλος θα σκοτώσει το Μ3 του γιατί δεν έχει να φάει, έχω να πω πως κρίση έχουμε από το 2010, όσοι ήταν να σκάσουνε σκάσανε. Όσοι αντέξανε αυτά τα 4 χρόνια και κρατήσανε σημαίνει ότι είχαν τις βάσεις ή βρήκανε τον τρόπο. Πλέον, οι ευκαιρίες που ο άλλος πούλαγε το διαμάντι για ένα κομμάτι ψωμί μόνο και μόνο γιατί ξαφνικά τα έχασε όλα όλο και θα σπανίζουν για να μην πω θα εκλείψουν ή ήδη έχουν εκλείψει. Ευκαιρίες υπάρχουν καλές ακόμη σε αμάξια με μεγάλο φορολογικό βάρος π.χ. Μ5 - Μ6- Μ3 Ε92.
    Συμφωνώ αλλά δεν είναι μόνο θέμα τεκμηρίου ή κρίσης. Επειδή ακριβώς δεν πουλάει πλέον κανείς, αυτοί που τα έχουν ζητάνε ό,τι θέλουν (και ξαναλέω, δικαίωμά τους, νόμος προσφοράς/ζήτησης).

    Παρεμπιπτόντως η σύγκριση με Γερμανία είναι άτοπη και για έναν άλλο λόγο. Τα αυτοκίνητα εκεί είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση (προφανώς μιλάω για τον μέσο όρο, μη μου την πέσετε όσοι έχετε καλό 46αρι, είστε μειοψηφία). Πάρτε τα 46αρια που είναι τώρα στο car.gr και προσπαθήστε να τα πουλήσετε έξω να δείτε τι πιάνουν.

  11. The Following User Says Thank You to stef_E46m3cabrio For This Useful Post:

    mark e92 (25-05-14)

  12. #838
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έστω ότι έχεις σήμερα ένα πολύ καλό και προσεγμένο Μ3 Ε46. Το μοναδικό του μειονέκτημα που λειτουργούσε εις βάρος της τιμής του ήταν ο φόρος πολυτελείας που ήταν 1400 με 2000 ευρώ ανάλογα την ημ/νία εισαγωγής (μην μου πείτε για τεκμήριο και τέλη γιατί όπως και να το κάνουμε ένα background οικονομικό χρειάζεται για να έχεις Μ3). Κατά τα άλλα τα θετικά του, τα περισσότερα από τα οποία σχετίζονται με την ιδιαιτερότητα του powertrain του, δεν υπάρχουν σε τίποτε άλλο στην κλίμακα τιμής που παίζει. Τώρα πλέον που ισχύει φορολογικά η ημ/νία κατασκευής στην Ευρώπη, το Μ3 Ε46 είναι ίσως η κορυφαία επιλογή στα μεταχειρισμένα sport coupes έχοντας απολέσει το μεγάλο μειονέκτημα του φόρου πολυτελείας. Δεν υπάρχει λοιπόν πλέον κανένας λόγος να σκοτώσεις καλό Μ3 Ε46. Επίσης, μιας και πολύ γίνεται κουβέντα για την κρίση και ότι ο άλλος θα σκοτώσει το Μ3 του γιατί δεν έχει να φάει, έχω να πω πως κρίση έχουμε από το 2010, όσοι ήταν να σκάσουνε σκάσανε. Όσοι αντέξανε αυτά τα 4 χρόνια και κρατήσανε σημαίνει ότι είχαν τις βάσεις ή βρήκανε τον τρόπο. Πλέον, οι ευκαιρίες που ο άλλος πούλαγε το διαμάντι για ένα κομμάτι ψωμί μόνο και μόνο γιατί ξαφνικά τα έχασε όλα όλο και θα σπανίζουν για να μην πω θα εκλείψουν ή ήδη έχουν εκλείψει. Ευκαιρίες υπάρχουν καλές ακόμη σε αμάξια με μεγάλο φορολογικό βάρος π.χ. Μ5 - Μ6- Μ3 Ε92.
    Όχι μόνο το Μ3, συμφωνώ ότι γενικώς δεν έχει νόημα να σκοτώνεις καλό και προσεγμένο αυτοκίνητο.

    Όμως δυστυχώς η τιμή ρυθμίζεται βάσει του νόμου προσφοράς και ζήτησης.

    Δεν υπάρχει ζήτηση για τέτοια αυτοκίνητα πλέον και οι τιμές θα συνεχίσουν να πέφτουν, δυστυχώς.
    Nikos

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    katrin_bmw (25-05-14), mark e92 (25-05-14)

  14. #839
    Εγγραφή
    13-01-10
    Περιοχή
    Fangcheng
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    1.354
    Thanked
    1525
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αντρέα και τι πάει να πει αυτό?
    Το καλό, το πληρώνεις είτε είσαι Ελλάδα, είτε Γερμανία, είτε Ζιμπάμπουε αν μιλάμε για BMW
    Αλλιώς παίρνεις άλλη μάρκα με λίγα χρήματα
    Όσον αφορά για τον βασικό 2800 απλά να σταματήσει αυτή η καραμέλα...
    Στο Μόναχο ήμουν τον Φεβρουάριο και είδα μισθούς 700-800-900
    Για ανειδίκευτους και ημιαπασχόληση τόσο είναι..
    -------------------

  15. The Following 3 Users Say Thank You to Skyline_IS For This Useful Post:

    A8hnaios (25-05-14), mark e92 (25-05-14), nikos1400 (25-05-14)

  16. #840
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

Σελίδα 84 από 301 ΠρώτηΠρώτη ... 3474828384858694134184 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP