
Αρχικό μήνυμα απο
EVERGET
Έστω ότι έχεις σήμερα ένα πολύ καλό και προσεγμένο Μ3 Ε46. Το μοναδικό του μειονέκτημα που λειτουργούσε εις βάρος της τιμής του ήταν ο φόρος πολυτελείας που ήταν 1400 με 2000 ευρώ ανάλογα την ημ/νία εισαγωγής (μην μου πείτε για τεκμήριο και τέλη γιατί όπως και να το κάνουμε ένα background οικονομικό χρειάζεται για να έχεις Μ3). Κατά τα άλλα τα θετικά του, τα περισσότερα από τα οποία σχετίζονται με την ιδιαιτερότητα του powertrain του, δεν υπάρχουν σε τίποτε άλλο στην κλίμακα τιμής που παίζει. Τώρα πλέον που ισχύει φορολογικά η ημ/νία κατασκευής στην Ευρώπη, το Μ3 Ε46 είναι ίσως η κορυφαία επιλογή στα μεταχειρισμένα sport coupes έχοντας απολέσει το μεγάλο μειονέκτημα του φόρου πολυτελείας. Δεν υπάρχει λοιπόν πλέον κανένας λόγος να σκοτώσεις καλό Μ3 Ε46. Επίσης, μιας και πολύ γίνεται κουβέντα για την κρίση και ότι ο άλλος θα σκοτώσει το Μ3 του γιατί δεν έχει να φάει, έχω να πω πως κρίση έχουμε από το 2010, όσοι ήταν να σκάσουνε σκάσανε. Όσοι αντέξανε αυτά τα 4 χρόνια και κρατήσανε σημαίνει ότι είχαν τις βάσεις ή βρήκανε τον τρόπο. Πλέον, οι ευκαιρίες που ο άλλος πούλαγε το διαμάντι για ένα κομμάτι ψωμί μόνο και μόνο γιατί ξαφνικά τα έχασε όλα όλο και θα σπανίζουν για να μην πω θα εκλείψουν ή ήδη έχουν εκλείψει. Ευκαιρίες υπάρχουν καλές ακόμη σε αμάξια με μεγάλο φορολογικό βάρος π.χ. Μ5 - Μ6- Μ3 Ε92.