Και στην Ελβετια ρε παιδια ειπαν Οχι στα 3300 ευρω (κατωτατο!!)
Και στην Ελβετια ρε παιδια ειπαν Οχι στα 3300 ευρω (κατωτατο!!)
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Το έχω ψάξει πάρα πολύ το συγκεκριμένο θέμα του Μ3 Ε46. Ο λόγος που δεν φεύγει είναι απλά επειδή είναι ακριβό. Επειδή είναι λίγα πλέον τα καλά (έως ανύπαρκτα) αυτοί που τα έχουν ψάχνουν για μ@#$ ες. Δεν θέλει να πουλήσει (δικαίωμά του).
Πάντως στο παρελθόν και ενώ υπήρχε το εν λόγω Μ3, πουλήθηκε άλλο Μ3 σε υψηλότερη τιμή...
Detailing Madness
Ενα απλο Μ πακ 46αρι με μηχανικα Μ3 Ε46 δηλαδη ποσα παιχνιδια μπορεις να κανεις
χωρις να δειχνεις τον στοχο του Μ3 ; ; ;
Mε μηχανικα που απ'οσο ξερω τον ιδιοκτητη ειναι μεχρι και την τελευταια βιδα αψογοτατο . . .
Ειναι του του Κωστα γνωστος σε παρα αρκετους απο εμας και μελος μας !!!
Καλοπουλητο φιλε !!!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5090556/
andreas_R (25-05-14), katrin_bmw (25-05-14)
Έστω ότι έχεις σήμερα ένα πολύ καλό και προσεγμένο Μ3 Ε46. Το μοναδικό του μειονέκτημα που λειτουργούσε εις βάρος της τιμής του ήταν ο φόρος πολυτελείας που ήταν 1400 με 2000 ευρώ ανάλογα την ημ/νία εισαγωγής (μην μου πείτε για τεκμήριο και τέλη γιατί όπως και να το κάνουμε ένα background οικονομικό χρειάζεται για να έχεις Μ3). Κατά τα άλλα τα θετικά του, τα περισσότερα από τα οποία σχετίζονται με την ιδιαιτερότητα του powertrain του, δεν υπάρχουν σε τίποτε άλλο στην κλίμακα τιμής που παίζει. Τώρα πλέον που ισχύει φορολογικά η ημ/νία κατασκευής στην Ευρώπη, το Μ3 Ε46 είναι ίσως η κορυφαία επιλογή στα μεταχειρισμένα sport coupes έχοντας απολέσει το μεγάλο μειονέκτημα του φόρου πολυτελείας. Δεν υπάρχει λοιπόν πλέον κανένας λόγος να σκοτώσεις καλό Μ3 Ε46. Επίσης, μιας και πολύ γίνεται κουβέντα για την κρίση και ότι ο άλλος θα σκοτώσει το Μ3 του γιατί δεν έχει να φάει, έχω να πω πως κρίση έχουμε από το 2010, όσοι ήταν να σκάσουνε σκάσανε. Όσοι αντέξανε αυτά τα 4 χρόνια και κρατήσανε σημαίνει ότι είχαν τις βάσεις ή βρήκανε τον τρόπο. Πλέον, οι ευκαιρίες που ο άλλος πούλαγε το διαμάντι για ένα κομμάτι ψωμί μόνο και μόνο γιατί ξαφνικά τα έχασε όλα όλο και θα σπανίζουν για να μην πω θα εκλείψουν ή ήδη έχουν εκλείψει. Ευκαιρίες υπάρχουν καλές ακόμη σε αμάξια με μεγάλο φορολογικό βάρος π.χ. Μ5 - Μ6- Μ3 Ε92.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
A8hnaios (25-05-14), alexm (25-05-14), Bazil Van Sinner (25-05-14), Christos 330 (25-05-14), katrin_bmw (25-05-14), PANOS-E60 (25-05-14), pilot (25-05-14), Ptboul (26-05-14), stef (25-05-14), steliosm46 (25-05-14), Vasilis M3 (25-05-14), Ε91 (25-05-14)
BILL007 (25-05-14)
Συμφωνώ αλλά δεν είναι μόνο θέμα τεκμηρίου ή κρίσης. Επειδή ακριβώς δεν πουλάει πλέον κανείς, αυτοί που τα έχουν ζητάνε ό,τι θέλουν (και ξαναλέω, δικαίωμά τους, νόμος προσφοράς/ζήτησης).
Παρεμπιπτόντως η σύγκριση με Γερμανία είναι άτοπη και για έναν άλλο λόγο. Τα αυτοκίνητα εκεί είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση (προφανώς μιλάω για τον μέσο όρο, μη μου την πέσετε όσοι έχετε καλό 46αρι, είστε μειοψηφία). Πάρτε τα 46αρια που είναι τώρα στο car.gr και προσπαθήστε να τα πουλήσετε έξω να δείτε τι πιάνουν.
mark e92 (25-05-14)
katrin_bmw (25-05-14), mark e92 (25-05-14)
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5120658/
Και άλλο φρέσκο